Maestru De Management în Tehnologie (MMT)
President University
Informatie cheie
Locația campusului
Bekasi, Indonezia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jul 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Despre
Acest program este pregătit pentru ca indivizii să aibă o abilitate cuprinzătoare de management și leadership, mentalitate antreprenorială și capacitatea de a spori performanța afacerii prin utilizarea tehnologiei.
concentraţii
A. Capitalul uman
Managementul schimbărilor care determină modul în care o organizație se adaptează și adoptă dinamica afacerii, joacă un rol important în zilele noastre. Nevoia de profesioniști din domeniu care este capabilă să facă față climatelor complexe și schimbătoare ale organizației din întreaga lume crește. Necesită cunoașterea strategiei de afaceri, a eficienței afacerii și a comportamentului uman. Cultivează un spirit de gândire inovatoare și abilități de rezolvare a problemelor. Elevii aleg această expertiză sunt pregătiți să identifice problemele, situațiile de afaceri și să formuleze strategia organizațională.
B. Finanțe
Noile întreprinderi de afaceri și companiile de start-up sunt în creștere extraordinară în întreaga lume. Investițiile în aceste tipuri de afaceri prezintă un risc și o recompensă mare. Analistul financiar convențional se confruntă cu aceste provocări. Pentru a răspunde schimbării sunt necesare noi abordări de modelare financiară, gestionarea portofoliului, analiza riscurilor și strategii. Acest program este pregătit pentru studenții care caută principii financiare aprofundate, teorie și practică, se pregătesc pentru soluții financiare inovatoare la scenarii financiare complexe, evaluează informațiile relevante din resursele de gamă și analizează și fac dovezi bazate pe judecată.
C. Marketing
Tehnologia digitală are impact asupra modului în care se desfășoară afacerile și schimbă platforma concurenței. În cele din urmă, influențează rolul de marketing pentru ca compania să se poată susține și să crească. Gestionarea marketingului este un proces care implică planificarea și executarea concepției, prețurilor, promovării și distribuției de bunuri, servicii și idei pentru a satisface obiectivele clienților și organizaționale. Această specializare oferă studenților expertiză în domeniul cercetării și analizei pieței, analizei clienților, comportamentului consumatorilor, analizei concurențiale, managementului produselor, managementului mărcii și publicității.
D. Managementul global al operațiunilor lanțului de aprovizionare
Managementul global al lanțului de aprovizionare a devenit un cuvânt buzz în această eră de afaceri. Rolul strategic al managerului de operațiuni este cum să integreze și să gestioneze operațiunile începând cu dezvoltarea de produse / servicii, selectarea furnizorilor potriviți, programarea activităților și livrările. Gestionarea operațiunilor este cheia în controlul costurilor, calității și livrărilor, precum și a valorii adăugate. Studenții aleg această expertiză sunt pregătiți să aibă o capacitate largă de manager operațional.
E. Antreprenoriatul
Mentalitatea antreprenorială și capacitatea de a spori performanța afacerii prin utilizarea tehnologiei este misiunea noastră de a instrui antreprenorii și liderii de afaceri pentru a stimula dezvoltarea economică și pentru a descoperi, crea și comercializa noi produse, servicii și noi piețe de produse existente. Programul este conceput pentru a produce indivizi creativi care sunt capabili să identifice oportunități de afaceri prin invenție și idei noi în produse sau servicii. Programul susține, de asemenea, încrederea în sine pentru a crea și a dezvolta întreprinderi antreprenoriale, care se stabilește prin stăpânirea abilităților antreprenoriale.
Curriculum
Semestrul 1
- MMT1001 Analiza industriei tehnologice 3
- MMT1002 Antreprenoriat și leadership 3
- MMT1003 Marketing și management al produselor 3
- MMT1004 Operațiuni globale și inovare bazată pe tehnologie 3
- MMT1005 Contabilitate și management financiar 3
Semestrul 2
- MMT2006 Economie managerială 3
- MMT2007 Comportament organizațional și cultură 3
- MMT2008 Strategie de afaceri și etică 3
- MMT2009 Alfabetizare digitală 3
- Concentrația 1 3
Semestrul 3
- Concentrația 2 3
- Concentrația 3 3
- MMT3050 Master Project 6
Cursuri opționale
Concentrare în finanțe:
- Investiții și analize de proiecte 3
- Finanțe internaționale 3
- Managementul riscurilor 3
Concentrarea în capitalul uman:
- Conducerea și gestionarea schimbărilor 3
- Managementul resurselor umane într-un mediu global 3
- Relații industriale pentru eficacitatea organizațională 3
Concentrarea în marketing:
- Comunicare de marcă și marketing 3
- Comportamentul consumatorului 3
- Marketing de servicii 3
Concentrarea în antreprenoriat:
- Dezvoltarea de noi produse 3
- Porniți și gestionați Venture 3
- Antreprenoriat corporativ 3
Concentrarea în lanțul de aprovizionare pentru operațiuni globale:
- Managementul global al lanțului de aprovizionare 3
- Managementul tehnologiei și inovării 3
- Managementul dezvoltării produsului 3
Viziune
Pentru a deveni un program de studiu proeminent și competitiv în domeniul managementului afacerilor bazat pe tehnologie până în anul 2030
Misiune
- Efectuați educație și predare în domeniul managementului afacerilor prin implicarea profesioniștilor pentru a fi în armonie cu schimbările din industrie.
- Efectuați cercetări aplicate în domeniul managementului afacerilor care au un impact asupra industriei și dezvoltării științei afacerilor.
- Efectuați servicii publice relevante pentru dezvoltarea comunității și a mediului.
- Încurajarea spiritului de antreprenoriat și inovație în rândul comunității.
Teren și carieră viitoare
- Antreprenor
- Analist financiar
- Manager de schimbare de capital uman / organizație
- Manager operațiuni / Supply Chain
- Analist marketing
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în managementul tehnologiei și inovației (MTIM)
- Kounoupidiana, Grecia
M.ing. Inginerie și management al tehnologiei durabile - Mobilitate și industria auto
- Berlin, Germania
- Dresden, Germania + 1 Mai mult
Master's Degree in Creation and Management of Innovative Technology-Based Companies
- Barcelona, Spania