Maestru de comunicare corporativă
Universiti Putra Malaysia
Informatie cheie
Locația campusului
Shah Alam, Malaysia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Maestru De Corporate Communication
Programul are drept scop de a dota candidaților cu cunoștințe de teorii și aplicații relevante pentru domeniul comunicării corporative. In acest program, candidații sunt expuse la cele mai recente evoluții din industria comunicării. Printr-o serie de cursuri și misiuni practice, programul își propune să contribuie la un nivel mai ridicat de profesionalism în rândul practicienilor viitoare și actuale de comunicare corporativă și profesioniștii din industria mass-media. O atenție specială este acordată diferitelor aspecte ale comunicării corporative, cum ar fi planificarea, pregătirea, organizarea și utilizarea de comunicare corporativă în funcționarea unei organizații.
Cerințe de intrare
- Solicitanții trebuie să dețină o diplomă de licență în comunicare sau de orice disciplină legate, cu un CGPA minim de 2,5 la o universitate recunoscută,
- Solicitanții cu o CGPA de cel puțin 2.5 trebuie să aibă un minim de experiență de muncă la un an după absolvire (Licenta) in orice domeniu legat,
- Solicitanții cu o CGPA de mai puțin de 2,5, dar cu 3 ani sau mai mult experiență de muncă după absolvire (diplomă de licență) pot fi luate în considerare.
Cerințe suplimentare
- Experiența de lucru trebuie să fie după absolvire (nivel de licență). Experiența de lucru înainte de absolvire NU vor fi luate în considerare.
- Vă rugăm să includeți dovada ocupării forței de muncă cu cererea. De exemplu, scrisoarea de verificare de la angajator sau scrisoare de numire sau a ultimei fluturaș de salariu sau orice alte documente relevante dumneavoastră.
Cerințe Programul
A. Cerințe de credit
Candidații care urmăresc acest program sunt obligați să completeze un minim de 40 de credite de nivel de absolvent de cursuri. Creditele sunt distribuite între cursuri obligatorii, cursuri elective și proiect de cercetare sau examinare cuprinzătoare, după cum urmează:
Cursuri obligatorii | 21 credite |
cursuri opționale | 19 credite |
total | 40 credite |
Lista de cursuri
- Discipline obligatorii (21 credite)
- KOM5111 Comunicare Teoria 3 credite
- KOM5113 Comunicare Metode de cercetare 3 credite
- KOM5115 Statistici pentru comunicare de cercetare 3 credite
- KOM5315 Comunicare organizationala 3 credite
- Teoria și practica KOM5317 Corporate Communication 3 credite
- KOM5321 avansate Relații cu publicul 3 credite
- KOM5325 Integrated Marketing Communication 3 credite
- Cursuri opționale (19 credite)
- Analiza datelor KOM5117 și credite Interpretarea 3
- KOM5210 Public Speaking pentru profesioniștii din 3 credite
- KOM5211 Comunicarea interpersonală 3 credite
- KOM5213 Psihologia comunicării 3 credite
- KOM5215 Comunicare interculturală 3 credite
- KOM5217 Strategii de comunicare 3 credite
- KOM5319 Comunicare și de luare a deciziilor 3 credite
- Principiile KOM5323 de publicitate 3 credite
- KOM5327 Comunicarea de criză 3 credite
- KOM5331 Brand Communication 3 credite
- KOM5419 Prezentare media 3 credite
- KOM5711 Subiecte speciale în Corporate Communication 1 credit
- Seminar de proiect FBK5600 master de cercetare 1 credit
- FBK5989 Proiect de cercetare 6 credite
b. alte cerințe legate de
- FBK5989 Proiect de cercetare 6 credite
Candidații pot opta pentru proiectul de cercetare în cazul în care au obținut o medie de B + pentru KOM5113 Comunicare Metode de cercetare și Statistică KOM5115 pentru comunicare de cercetare. - CE00MS cuprinzătoare de examinare
Candidații care optează pentru 6 credite de electives discipline în loc de hârtie de proiect li se cere să se așeze și să treacă pentru examenul comprehesive la sfarsitul semestrului lor finala de studiu asupra îndeplinirii cerințelor de credit.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în managementul mediului corporativ
- Jyväskylän yliopisto, Finlanda
Master în marketing digital și comunicare corporativă
- Jyväskylän yliopisto, Finlanda
Master în Relații Publice și Comunicare Corporativă
- Kingston upon Thames, Regatul Unit