Maestru al artelor în învățare și gândire
The Graduate Institute
Informatie cheie
Locația campusului
Bethany, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Prezentare generală
Master of Arts în învățare și gândire (MALT) este un program de 36 de credit de grad care cuprinde o filosofie de educație înrădăcinată în relație, holism, și sensul. MALT se bazează pe stabilirea unei noi culturi a învățării care dezvoltă cunoștințele, abilitățile, competențele și imaginația pentru o lume în flux constant. În acest scop, programul promovează apariția unei comunități de învățare colegială dedicată co-creării unui nou înțeles într-un context constructivist și transdisciplinar.
Modelul de învățare postmodernă al MALT încearcă să promoveze o nouă cultură a învățării prin următoarele șase teme centrale:
- Promovarea unor abordări semnificative și alternative la învățare și gândire, care să încurajeze ceea ce educatorul holistic Douglas Sloan se referă la înțelegere-imaginație. Sloan descrie înțelegerea imaginației ca "... un act de percepție, pătruns de energie intensă și pasiune care pătrunde și înlătură barierele din gândul existent și eliberează mintea să servească în noi moduri și direcții. Insight se anunță ca pe un întreg ... care include noi forme de imaginație și noi ordini de rațiune ... "
- Redefinirea rolului de "elev" și "profesor" ca co-creatori în cadrul participativ al învățării și al gândirii.
- Transcend mentalitatea contemporană modernistă occidentală prin adoptarea unei noi viziuni asupra lumii participative prin care elevii promovează, mențin și generează un proces dinamic pentru învățarea și gândirea semnificative.
- Înlăturați barierele artificiale față de cunoașterea despre care am ajuns să ne referim la "discipline" și să ne reorientăm atenția asupra proceselor interpenetrate și intercalate, care servesc drept bază comună pentru toate sistemele cunoașterii.
- Reînnoiți ce înseamnă să fii un "profesor" al cărui rol este de a "scoate" înclinațiile și abilitățile naturale, mai degrabă decât de a "introduce" informații. Acest nou rol de facilitator și antrenor promovează procesarea activă a informațiilor în cunoștințe și, în cele din urmă, înțelegerea.
- Explorați și alte dimensiuni ale experienței umane: altele decât căile logice și lingvistice de cunoaștere, inclusiv, dar fără a se limita la cele ale inteligențelor multiple ale lui Howard Gardner și ale celor cinci minți pentru viitor, precum și competențele lui Daniel Pink, "dreapta-creier", pentru a încuraja dezvoltarea o nouă generație de creatori care, în calitate de "artiști, inventatori, designeri, povestitori, îngrijitori, consolatori, gânditori de imagine mari, vor acumula cele mai bogate recompense ale societății și vor împărtăși bucuriile cele mai mari ..."
Master of Arts în învățare și Gândire program de gradul are trei componente majore:
1. Participanții la program sunt introduși într-o examinare critică a educației americane, punându-se accentul în special pe faptul că modelul actual lasă studenții într-un dezavantaj, care poate fi remediat numai printr-o schimbare semnificativă în modul în care structurăm și abordăm învățarea și gândirea. Ceea ce este nevoie astăzi mai mult ca niciodată este o schimbare în felul în care înțelegem ceea ce tinerii de astăzi au nevoie pentru a-și asuma un rol mai participativ în construirea învățării și a dezvoltării competenței în utilizarea abilităților de gândire necesare pentru a deveni elevi auto-reglementați.
2. MALT oferă educatorilor un cadru pentru o transformare educațională reală și eficientă. Acest cadru constă într-o trecere spre un proces mai post-modern și o abordare bazată pe învățare pentru educație, care, spre deosebire de modelul instructivist actual "unic pentru toți", oferă oportunități de învățare constructivistă pentru o populație diversă de studenți.
3. Curriculum-ul general se bazează pe un cadru postmodern progresiv și se livrează într-o serie articulată, cuprinzând și secvențiată, prin care natura învățării și a gândirii este prezentată ca un proces holistic, emergent și creativ. Prin urmare, fluxul programului apare în timp din următoarele premise:
- Cunoașterea este direct conectată la emoțiile noastre și, ca atare, ne oferă "ferestre" pentru a înțelege mai bine modul în care învățăm și gândim ca subiecți creativi.
- Educatorul postmodern provoacă noțiunea tradițională că sălile de clasă trebuie să funcționeze în funcție de motivul și logica unui curriculum rigid care prezice rezultatul învățării. Mai degrabă recunosc și promovează învățarea prin tragerea și învățarea de la cunoștințele cercetătorilor educaționali precum Howard Gardner, Lev Vygotsky, David Ausubel, Tony Wagner, Ken Robinson, Elliott Eisner, printre altele.
- Din această nouă perspectivă elevul nu este perceput ca fiind deconectat de la mediul de învățare. În schimb, elevul este un membru participant al unui sistem de învățare format din profesor, studenți și mediul de învățare socio-fizică în care sunt încorporate.
- Cadrul postmodern oferit aici se străduiește să contextualizeze învățarea prin încurajarea elevilor să vadă și să facă legături și astfel să integreze învățarea într-o zonă cu cea din alta. Acest cadru promovează dobândirea unui raționament mai înalt, precum și abilitățile de gândire critică și creativă.
- În plus, acest sistem include schimburile inter-subiective care apar între toți cursanții din mediul lor. Mai degrabă decât vizualizarea învățării ca experiență personală și subiectivă, o epistemologie postmodernă percepe învățarea ca un proces social și intersubiectiv. Învățarea, în acest context, este un proces emergent bazat pe presupunerea că sălile de clasă funcționează cel mai bine atunci când există un element de disonanță și haos care derivă din "sensibilitatea față de condițiile inițiale" ale mediului de învățare.
- Persoanele fizice sunt studenți unici cu experiențe anterioare distincte, înclinații și scheme conceptuale. Cursanții conduc la crearea sensului ca urmare a interacțiunii cu ceilalți și cu mediul lor.
- Intențiile, motivațiile și personalitatea noastră rezultă dintr-o interacțiune între tendințele noastre moștenite (Natura) și experiențele noastre (Nurture). Cu timpul confluența acestor tendințe și experiențe dă naștere unui set unic de credințe. Cu toate acestea, multe dintre credințele noastre se află sub conștiența noastră conștientă. Prin urmare, schimbarea și transformarea elevilor nu pot începe decât atunci când vom avea acces la originea memezilor, metaforelor și miturilor care cuprind viziunea noastră unică asupra lumii.
Programul este destinat:
- Profesori și educatori care doresc să-și extindă limitele cunoștințelor și abilităților profesionale, precum și să exploreze noi modalități de învățare și gândire și de relaționare cu studenții lor, care le oferă oportunități de învățare experiențiale care îi încurajează să dezvolte nu numai cunoștințele lor, ci și conștiința lor de sine și abilitățile de viață.
- Femeile și bărbații care caută sursele și procesele de gândire, învățare și de creare a sensului și care doresc să devină membri ai unei comunități de învățare care participă la activități experimentale și constructiviste menite să ofere o perspectivă asupra naturii căilor de cunoaștere și a cadrelor conceptuale care stau la baza ei percep, gândesc și acționează.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Program de masterat în educație și învățare
- Turku, Finlanda
Master în Studii Educaționale
- Leuven, Belgia
MA Educație
- Lincoln, Regatul Unit