Maestru al artelor în predare + acreditare de predare (mattc)

Generalități

Programul de descriere

Unități: Subiecte multiple-56; Un singur subiect-50
credentialing: Un singur subiect preliminar și un subiect multiple
Program Lungime: 1 an (cu normă întreagă) sau 2 ani (cu fracțiune de normă)
Începeți Date: Toamna, iarna sau vara
Metoda de instruire: În campus Programul Master of Arts în predare și certificare de predare (MATTC) este primul pas pentru persoanele care doresc să obțină certificatele de predare subiecte multiple (MS) sau unic (SS) de predare. La încheierea programului, candidații câștigă un Master of Arts în gradul de predare și o recomandare pentru un California SB2042 Multiple Subject sau un singur curs de predare de predare Credential. Nu este posibil ca un student să urmeze doar o licență de predare sau doar un Master of Arts în materie de predare.

Programul MATTC pregătește indivizii pentru a deveni profesori eficienți, echitabili și etici. Programul integrează pe deplin: (a) cursurile profesionale și experiențele clinice de teren cerute de Comisia de Calificare a Profesorilor din California; (B) așteptările la nivel de master pentru rigoare și bogăție academică; Și (c) implicarea concentrată și luarea în considerare a dimensiunilor etice ale practicii didactice.

Maestru de Arte în Predare + Credință - Predare Unică

Acest certificat autorizează titularul să predea disciplinele specificate pe acreditare în clasele departamentale, cum ar fi cele din majoritatea școlilor medii și liceelor. Diplomele de predare în California sunt disponibile în următoarele domenii: agricultură, artă, afaceri, engleză, matematică la nivel fundamental, științe ale sănătății, economie de origine, educație industrială și tehnologică, limbi străine, matematică, Chimie, geosciences, fizică și științe sociale.

Persoanele care intră în programul cu o singură disciplină trebuie să demonstreze competența obiectului fie prin finalizarea unui program de pregătire a obiectului aprobat de stat, fie prin trecerea examenului de examen pentru cadre didactice din California (CSET). Studenții ar trebui să ia act de faptul că programele aprobate de pregătire a disciplinei sunt deseori diferite de cerințele academice majore. Persoanele interesate de acreditările de predare a unui singur subiect ar trebui să consulte consilierul din cadrul departamentului științific relevant al instituției de bacalaureat a solicitantului pentru a obține informații despre cursurile necesare pentru cerințele subiectului. Informații despre examenele de materie aprobate de stat sunt disponibile la biroul de la Student Services din primul etaj al sala Guadalupe. Este recomandat ca elevii să treacă aceste examene înainte de a intra în programul de certificare.

Elevii care obțin o diplomă de masterat în predare și predare credință - un singur subiect sunt pregătiți pentru o carieră care predă un singur subiect studenților la nivel mediu sau liceal.

Un nou plan de 1 an pentru MATTC-SS (PDF)

Un nou plan 2 ani MATTC-SS (PDF)

Master of Arts în predare + Credință în predare - disciplină multiplă

Acest certificat este destinat în primul rând celor care intenționează să predea în școlile elementare sau medii unde predă mai multe discipline într-o clasă autonomă. Persoanele care intră în programul de disciplinare multiple trebuie să demonstreze competența obiectului prin trecerea examenului de examen al disciplinei California pentru disciplinele CSET multiple.

Elevii care obțin un Master of Arts în predare + Credință de predare - gradul de mai multe discipline sunt pregătite pentru carieră ca profesori de școală primară; Cursurile lor și experiențele practice în practica clinică îi ajută să învețe cum să predea mai multe discipline la un grup de cursanți diferiți într-o sală de clasă autonomă.

Un nou plan de 1 an pentru MATTC-MS (PDF)

Un nou plan de 2 ani de la MATTC-MS (PDF)

East Campus San Jose: Promovarea oportunităților educaționale pentru comunitățile hispanice

Recunoscând că dezvoltarea educatorilor responsabili cultural este crucială pentru angajamentul școlii față de multiculturalism și justiția socială, Școala de Educație și Consiliere Psihologie oferă acum un maestru de arte în programul de predare și predare a acreditărilor (MATTC) într-un campus satelit care servește ca Direcția directă de pregătire a profesorilor pentru a lucra cu școlile hispanice sub servi.

Școala de educație și consiliere psihologică a stabilit, de asemenea, programul de burse SEMILLA pentru a atrage profesori aspiranți care se angajează să predea în școli cu populații preponderent sub hispanici care au servit și să se asigure că numărul profesorilor care răspund din punct de vedere cultural în județul Santa Clara este crescut pentru a satisface Nevoilor populației studențești.

Autorizația bilingvă

Programul de autorizare bilingvă este alcătuit din trei cursuri și o plasare obligatorie și este pentru actualul Master of Arts în educația cadrelor didactice + credințe de predare (MATTC) candidați și pentru profesorii existente în întreaga județ Santa Clara.

Autorizația bilingvă care urmează să fie oferită de Departamentul de Educație de la Universitatea Santa Clara a fost dezvoltată pentru a umple un gol care se află în prezent în județul Santa Clara - cadre didactice insuficiente pentru a răspunde nevoilor bilingvelor emergente. Programul este pentru actualul Master of Arts în educația cadrelor didactice + credite de predare (MATTC) studenți și pentru cadrele didactice existente în întreaga județ.

Aproape un sfert din toți studenții din clasele K-12 din județ sunt desemnați ca Elevi în Limba Engleză și acest număr crește. Cu aceste numere de umflături și lipsa de profesor care a fost recent resimțită în județ, pregătirea următoarei generații de profesori care vor servi bilingvilor emergenți a devenit critică.

Programul oferă două căi pentru două categorii de studenți: a) calea candidaților la formarea președintelui (mai multe discipline [MS] și un singur subiect [SS]); Și b) Calea profesorilor în serviciul (IS). Calea profesorului de preservare necesită completarea programului MATTC fie pentru candidații multiple, fie pentru subiecții unici. În plus, studenții vor completa, de asemenea, trei cursuri noi predate în limba spaniolă. Calea in-service cere candidaților să completeze cele trei noi cursuri și un curs de seminar în trimestrul de iarnă.

Cursuri necesare studenților actuali și profesorilor existenți - Metode bilingve, Bazele educației bilingve, Limba și cultura latino. De asemenea, plasarea într-un cadru didactic adecvat este, de asemenea, o cerință.

SEMILLA Profesor Fellowship

Descrierea programului bursier

SEMILLA Profesor Fellowship oferă asistență studenților care urmăresc Master of Arts în predarea cu educație Credential (MATTC) program care:

  • Sunt de acord să finalizeze cu succes un minim de 18 unități în campusul de la East San Jose (cursuri care vor fi stabilite);
  • Sunt de acord să ofere servicii în folosul comunității la campusul East San Jose în timpul înscrierii în MATTC;
  • Sunt de acord să finalizeze cu succes programul MATTC și să i se acorde o acreditare de predare din Statul California;
  • Sunt de acord să predea timp de doi ani certificatele post-grad / post-preliminare într-o școală de înaltă nevoie, care este formată preponderent dintr-o populație de studenți latin / o aflată în deservire în termen de patru ani de la finalizarea programului MATTC.

Notite importante:

  • Această bursă este valabilă numai pentru studenții care sunt acceptați pentru admitere sau înscriși în programul de Master of Arts in Teaching with Learning Credential (MATTC)
  • Studenții de transfer de credite NHU nu sunt eligibili pentru această bursă

Sunteți binevenit să contactați biroul nostru la adresa 408-551-3422 sau să ne trimiteți un e-mail la ecpadmissions@scu.edu pentru orice întrebări sau întrebări.

Destinatari

La alegerea ca membru al echipei SEMILLA, studentul va primi o bursă de școlarizare care va plăti 50% din taxă pentru sferturile pe care le-a înscris după ce a primit bursa. Această bursă se aplică numai în cazul școlarizării asociate cu Master of Arts în Programul de predare cu certificare de predare de la Universitatea Santa Clara - Departamentul de Educație. Studentul este responsabil pentru plata soldului de școlarizare și taxe.

Obligația de serviciu

Pentru a îndeplini cerințele de predare a Fondului Fellowship, semenii SEMILLA se vor angaja să predea timp de doi ani certificatele post-grad / post-preliminare într-o Școală High Need, care este formată preponderent dintr-o populație studențească Latina / o în decurs de patru ani de la finalizarea Programul MATTC.

Pentru a aplica, completați aplicația SEMILLA Online Fellowship Teacher.

Cerințele de admitere

Pe lângă cerințele generale, un solicitant pentru MATTC trebuie să îndeplinească cerințele specifice specificate mai jos.

Multe dintre așteptările și premisele pentru admiterea la Master of Arts în programul Didactic + Predarea Credințelor (MATTC) au fost stabilite de către Comisia de Calificare a Creditorilor din California. Satisfacerea acestor premise poate duce la viitorii profesori între trei și douăsprezece luni. Recomandăm ca potențialii studenți MATTC să li se permită timp suficient pentru a îndeplini toate condițiile preliminare înainte de termenul limită de aplicare a programului de certificare.

Abilități de bază și cerințe de competență a obiectului

Program de o an

Dacă sunteți acceptat în programul de un an, trebuie să îndepliniți aceste cerințe până la 3 iunie. Aceste cerințe sunt stabilite de către Comisia de la California pentru credentializarea cadrelor didactice. Verificați informații generale despre a deveni profesor în California. Dacă nu reușiți să îndepliniți această condiție, puteți opta să vă amânați admiterea în programul de doi ani.

Program de urmărire pe două ani

Dacă sunteți acceptat în circuitul de programe de doi ani, trebuie să îndepliniți aceste cerințe înainte de 3 iunie și înainte de a intra în câmpul dvs. de plasare. Aceste cerințe sunt stabilite de Comisia de Calificare a Profesorilor din California. Verificați informații generale despre a deveni profesor în California.

Satisfacerea cerinței de bază a competențelor (BSR): Această cerință poate fi îndeplinită în mai multe moduri:

  • Trecerea la testul de competențe educaționale de bază din California (CBEST);
  • Câștigând un scor de "Colegiu pregătit" sau "Scutit" atât pe secțiunea engleză, cât și pe secțiunea matematică a Programului de evaluare timpurie CSU sau câștigând un scor de 151 sau mai mare pe subtestul englez și un scor de 50 sau mai mare pe subtestul matematic al Examenele de plasare CSU;
  • Transmiterea unui examen de bază de competențe într-un alt stat american;
  • Câștigați un scor de 500 sau mai mare pe secțiunea engleză și 550 sau mai mult pe secțiunea matematică a examenului SAT;
  • Câștigați un scor de 22 sau mai mare pe secțiunea engleză și 23 sau mai mult pe secțiunea matematică a ACT;
  • Câștigați un scor de 3 sau mai mare pentru examenul de limbă și compoziție engleză sau examenul AP pentru limbă și literatură engleză și examenul AP Calcul, AB Calculul BC sau examenul Statistici AP.
  • Candidații din mai multe discipline pot îndeplini și BSR-ul prin trecerea celor trei substraturi Multiple Subiect ale examenului examenului de examen al elevilor din California (CSET) și trecând subtestul CSET Skills Skills.

Respectarea cerinței de competență în materie de CTC (SMR). Candidații cu o singură diplomă de licență trebuie să treacă toate subtesturile necesare la examenele de calificare pentru cadre didactice (CSET) în domeniul lor de conținut specializat sau să furnizeze dovezi ale finalizării cu succes a unui program de pregătire a temelor aprobate de CTC la instituția lor universitară. Candidații pentru mai multe credite pentru subiecți trebuie să treacă toate cele trei subtestări ale examenului CSET Multiple Subject.

Așteptările de admitere și condițiile prealabile

  • Cadre academice în artele sau științele liberale, cum ar fi umaniste, științe naturale, științe sociale, matematică sau arte vizuale și spectaculoase;
  • Recente (cu ultimii trei ani) și experiență semnificativă care lucrează cu grupuri de copii sau tineri de aceeași vârstă ca studenții pe care intenționează să le predea solicitantul, într-un cadru organizat și formal;
  • Pentru admiterea la MATTC pentru acreditarea subiectelor multiple, solicitantul trebuie să aibă experiență voluntară sau plată care să lucreze și să supravegheze grupuri de copii cu vârste cuprinse între 4 și 14 ani într-un cadru organizat, formal
  • Pentru admiterea la MATTC pentru acreditarea unică a subiectului, solicitantul trebuie să aibă experiență voluntară sau plătită care lucrează și supraveghează grupuri de tineri cu vârste între 12 și 18 ani într-un cadru organizat, formal.
  • Durata minimă recomandată pentru această experiență este de 30 de ore.
    1. Această experiență poate avea loc într-o școală publică, privată, charter sau catolică;
    2. Într-o trupă de cercetare sau altă activitate extracurriculară foarte bine structurată;
    3. Într-o școală religioasă sau lingvistică care se întâlnește în mod regulat și continuu;
    4. Sau în orice alt context formal care deservește elevii din clasele K-8 sau 6 și 12. Lucrarea trebuie să implice un anumit grad de planificare și supraveghere a copiilor sau a tinerilor.

Următoarele activități NU vor satisface așteptările de admitere la programul MATTC:

  • Învățați lecții de muzică, artă sau dans (cu excepția cazului în care intenționați să urmați o licență K12 de muzică, artă sau învățământ fizic);
  • Lucrul ca babysitter, nanny sau furnizor de îngrijire de zi;
  • Lucrul cu copiii voștri, cu prietenii lor sau cu membrii familiei;
  • Furnizarea de îndrumări individuale în orice domeniu academic sau neacademic.

Următoarele activități pot satisface așteptările de admitere la programul MATTC:

  • Predarea sau coaching-ul sportiv, care lucrează ca profesor preșcolar (dacă solicitați admiterea la programul de acreditare pentru mai mulți subiecți), care lucrează ca consilier la tabăra de vară.

Instrucțiuni de recomandare

Toți candidații MATTC trebuie să prezinte cel puțin două scrisori de recomandare.

  • O scrisoare trebuie scrisă de o persoană care a supravegheat munca dvs. cu copiii sau tinerii și poate oferi o evaluare a calității performanței dvs.
  • A doua scrisoare poate fi scrisă de către o persoană care vă cunoaște și care este calificată să vă evalueze competența, caracterul și / sau experiența academică în roluri profesionale sau de conducere. Profesorii, supervizorii și angajatorii sunt adesea cele mai bune surse.
  • Rețineți că referințele unui terapeut personal, ale membrilor familiei sau ale prietenilor nu sunt acceptabile.
  • Autorii recomandărilor dvs. pot trimite e-mailurile prin e-mail direct la ecpadmissions@scu.edu

Instrucțiuni pentru instrucțiunile personale și instrucțiuni

Un răspuns scris este o parte necesară a procesului de solicitare a programelor de certificare a creditelor. Comitetul de examinare a admiterilor va acorda o atenție deosebită conținutului răspunsului dumneavoastră scris la întrebarea de mai jos și va folosi de asemenea declarația dvs. ca dovadă a capacității dvs. de a-ți exprima ideile în mod clar și angajament.

Răspundeți tuturor părților solicitate. Declarația personală nu trebuie să depășească două pagini. Declarația personală trebuie să fie propria dvs. lucrare originală. Solicitanții nu pot primi asistență în scris sau editare a scrisului. Trimiteți răspunsul tastat, dublu-spațiat folosind sistemul nostru de aplicații online.

Amintiți-vă o experiență pe care ați lucrat-o cu copii sau tineri într-un cadru oficial organizat în Statele Unite în ultimii 3 ani. Furnizați o descriere a experienței (de exemplu, contextul, studenții, programul, gradul) și explicați ce aspecte ale acestei experiențe ați găsit cel mai interesant și / sau semnificativ. De asemenea, explicați modul în care această experiență se aliniază cu misiunea departamentului de învățământ "... să pregătească profesioniști de competență, conștiință și compasiune care vor promova binele comun în timp ce transformă viețile, școlile și comunitățile".

Practica clinică privind condițiile de plasare pe teren

Eligibilitatea pentru înscrierea într-o practică de plasare în câmpuri practice necesită ca un candidat să furnizeze următoarea documentație înainte de sfârșitul primei săptămâni din luna august:

  • Dovezi privind autorizația de amprentare autorizată CTC (un certificat CTC, un permis de înlocuire de 30 de zile sau alt certificat CTC care îndeplinește condițiile de calificare)
  • Rezultatele testelor negative privind tuberculoza (TBC) obținute în ultimii patru ani

Cerințe internaționale solicitante

  1. Examenul de limba engleză pentru examenul de limba engleză: TOEFL (scor de 90 sau mai mare) sau IELTS (scor de 6,5 sau mai mult) sunt necesare pentru studenții internaționali care au absolvit învățământul postliceal într-o altă limbă decât limba engleză. TOEFL sau IELTS poate fi renunțat dacă licența dvs. (și Masterul, dacă este cazul) au fost finalizate la instituții în care limba engleză este limba principală de instruire. Cu toate acestea, tuturor solicitanților li se poate solicita să furnizeze dovezi suplimentare privind competența în limba engleză, după cum este necesar.
  2. Evaluarea educației internaționale: evaluările transcripției sunt solicitate de una dintre agențiile aprobate de NACES. Solicitanții la programul de Master of Arts în predare + certificare didactică (MATTC) trebuie să aibă evaluările transcrierilor lor de către una dintre agențiile aprobate de CTC. Rețineți că evaluările transcripției trebuie să includă echivalența gradului și echivalența US GPA. Vă recomandăm raportul de evaluare a cursului.
  3. Dovada fondurilor: Reglementările privind vizele din Statele Unite necesită dovada că sunt disponibile suficiente fonduri pentru a vă finanța cheltuielile de călătorie, cheltuieli de trai și studii de program. Consultați site-ul web al Serviciului Studenți Internațional pentru o estimare actualizată a costului asociat cu un an întreg de studii universitare în cadrul ECP.

După primirea scrisorii oficiale de acceptare, elevul trebuie să contacteze biroul ECP Admissions, ecpadmissions@scu.edu, pentru documentația I-20, pentru a aplica pentru o viză de student F-1. După terminarea procesului, acesta va fi trimis la Oficiul Internațional al Serviciilor pentru Studenți.

Ultima actualizare Iul 2017

Despre facultate

Guided by strong dedication to academic excellence and service to society, the School of Education and Counseling Psychology at Santa Clara University educates compassionate, competent, and ethical pr ... Citeste mai mult

Guided by strong dedication to academic excellence and service to society, the School of Education and Counseling Psychology at Santa Clara University educates compassionate, competent, and ethical professionals committed to meaningful and supportive engagement with diverse people, schools, and communities built on the foundation of our Core Values. Citește mai puţin