Programul de descriere
INTRODUCERE
Obiectivul principal al Master în Sport Marketing & sponsorizare este să vă însoțească în dezvoltarea ta ca un marketing sportiv integrale și sponsorizarea profesională, și te antrenezi în utilizarea de instrumente de marketing aplicate la sport pentru a fi capabil să recunoască oportunități de afaceri, să stabilească strategii în industriile creative, anticipa schimbările, optimizarea resurselor și analiza informații resurse judicios.
ITINERAR ACADEMIC
Aveți posibilitatea de a studia Diploma de studii aprofundate în Sport Marketing (27 ECTS) și Diplomă de studii aprofundate în sponsorizare (27 ECTS), sau puteți lua module de Master separat ca cursuri de specialitate. În acest fel, puteți câștiga credite spre obținerea diplomei de Master în o perioadă maximă de 3 ani de la începerea primului modul.
Acest Master este pentru dumneavoastră dacă: Ești un (ex) atlet și sunt în căutarea pentru studii de specialitate în marketing sportiv și de sponsorizare pentru a da cariera profesională un impuls.
Lucrezi in marketing si doresc să aprofundeze abilitățile și cunoștințele în marketing și de sponsorizare aplicate la sport.
Doriți pentru a finaliza educația cu o diplomă postuniversitară de specialitate în marketing sportiv și de sponsorizare pentru a crea un viitor pentru tine în industria de sport.
REZULTATELE ÎNVĂȚĂRII
Pentru a cunoaște mediul de operare al organizațiilor sportive, zone funcționale și instrumente analitice.
Pentru a înțelege, analiza și punerea în aplicare a strategiilor de marketing și de sponsorizare, strategii de dezvoltare, precum și lansarea și poziționarea de produse noi.
Pentru a lua decizii cu privire la componentele produsului, preț, distribuție și de comunicare.
Pentru a înțelege analiza calitativă și cantitativă și instrumente de diagnosticare pentru studii de piață de sport.
Pentru a înțelege, analiza și evalua rolul comunităților digitale și sociale mass-media în cadrul organizațiilor sportive.
Să analizeze și să evalueze strategii de marketing pentru internaționalizarea activităților sportive.
Pentru a utiliza instrumente tehnologice pentru exploatarea resurselor de afaceri printr-un marketing sportiv.
BENEFICII
Learning 3.0: orar flexibil, diferite de învățare și medii tehnologice.
De clasă mondială facultate: interacțiunea cu profesori experți și profesioniști din industrie.
Instrumente de colaborare, pentru grupuri de lucru, comunicare și dezbatere.
Industria sport orientate: se apropie de instruire din sectorul de afaceri pentru industria de sport.
Învățarea pe baza experienței: concepute pentru a îmbunătăți profesionalism.
oportunități profesionale
Sport Marketing și sponsorizare (privat și companiilor publice).
Publicitate și Brand Dezvoltare / Branding (agentii de publicitate si agentii de media).
Sport Concurență (cluburi sportive profesioniste și organizatorii de evenimente).
Conducere și de management (federațiile, asociațiile sportive, ONG-uri și fundații).
Sport Consulting (inițiative private de afaceri). Sport Jurnalism (agentii de media si mass-media).
PROGRAM
Curriculum-ul Master în Sport Marketing & Sponsorizare este format din 2 module obligatorii și un modul de instruire opțional. Fiecare modul are un număr de unități de învățământ (UD) și fiecare constă dintr-un test de evaluare continuă, în care aplicați interactiv teorie, completate cu exerciții și rezolvarea de cazuri practice. Master se finalizează cu realizarea unui proiect final care presupune elaborarea planului de marketing și de sponsorizare a unei organizații.
MODULUL 1: Marketing sportiv
Sport instrumente de marketing și resurse
Structurile de management și active în industria de sport
Drepturi, locuri si platforme organizatorice pentru evenimente sportive
Structura economică și sport model de afaceri
MODULUL 2: SPONSORIZARE & Patronaj
Sponsorizare / strategie media
Sponsorizare de la proprietate, marca, agenție și mass-media
Tactici: punerea în aplicare și de activare sponsorizare: Masurarea si analiza
Patronaj
MODULUL 3: * veți avea posibilitatea de a alege una din următoarele module electivă:
Internet marketing & strategii de afaceri
Recunoaștere oportunitate
Viral marketing
Web 3.0
branding
Marketing digital
Stradă de marketing
Sponsorizarea de evenimente de interes public excepțional
MODULUL 4: MASTER PROIECT FINAL
Exercitarea unei activități profesionale legate de marketing sportiv și de sponsorizare, de gestionare facilități, organizare de evenimente, sponsorizare, etc, pot fi recunoscute ca credite elective.
Cerințele de admitere
Pentru a fi admiși, trebuie să îndeplinească una dintre următoarele cerințe:
Au grad, diploma de licență sau echivalent.
Să aibă cel puțin 3 ani de experiență în domeniul de marketing și / sau de sponsorizare.
S-au dezvoltat o carieră ca un atlet profesionist.