Ma în germană
Georgetown University - Graduate School of Arts & Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Washington, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
USD 2.139 / per credit *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxă și taxe obligatorii pentru 12 ore de credit
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul de absolvire în limba germană este poziționat ideal pentru a răspunde provocărilor din profesie și rolului schimbător al științelor umaniste. Multe dintre caracteristicile noastre de program reflectă deja recomandările din raportul recent al studiului de doctorat privind studiile doctorale, care ilustrează caracterul prospectiv al programului de studii universitare în limba germană.
- Georgetown oferă un program academic riguros care răspunde la extinderea obiectivelor de carieră ale studenților absolvenți. Ne-am angajat să pregătim studenții MA pentru cel mai înalt nivel de bursă în cercetare și predare. Rezultatele unui sondaj absolvent absolvent al absolvenților confirmă faptul că programul absolvent le-a pregătit bine pentru o serie de căi de carieră atât în mediul academic, cât și în alte contexte profesionale. Pentru exemple, vă rugăm să consultați profilurile absolvenților noștri.
- Bazându-se pe o gamă largă de expertiză a facultății de la Georgetown, programul de absolvent oferă o bază excelentă a literaturii și culturii germane din secolul al XVIII-lea până în prezent și încurajează abordările critice și interdisciplinare în domenii mai specializate de cercetare, cultura, probleme de gen și sexualitate, intersecții ale tradițiilor religioase și literare, dezvoltarea curriculumului și studii de alfabetizare.
- Toți elevii, indiferent de domeniul de concentrare, primesc pregătire extensivă pentru predare și sunt implicați în diferite aspecte ale dezvoltării și evaluării curriculumului . Considerăm că aceste aspecte fac parte din nucleul intelectual al educației postuniversitare. Un sondaj recent al absolvenților confirmă faptul că studenții beneficiază foarte mult de participarea la aceste proiecte de colaborare care reunesc studenți și absolvenți. Studenții care intenționează să efectueze cercetări în domeniul achiziției de limbi străine beneficiază de asemenea de concentrarea SLA în mai multe departamente de la Georgetown.
- Alte caracteristici ale programului includ atenția vorbitorilor non-nativi în atingerea unor niveluri înalte de abilități în limba germană; studii universitare cu universitățile din Trier și Dresda ; și asistență generoasă pentru studenți în prezentarea lucrărilor la conferințe.
Situat în capitala națiunii , programul de absolvire al lui Georgetown beneficiază de o serie de instituții și evenimente culturale (Institutul Goethe, Ambasadele germane, austriece și elvețiene, Institutul Istoric German, Muzeul Holocaustului Smithsonian).
În plus față de diploma de master în germană, Departamentul oferă, împreună cu Centrul BMW pentru Studii Germane și Europene, MAGES joint / Ph.D. in germana.
Admitere
Aplicația include o declarație de intenție, exemple de scriere academică în engleză și germană, scoruri GRE și rezultate TOEFL pentru vorbitori non-nativi.
TERMENE DE APLICARE
1 aprilie: candidații care nu sunt părinți
15 ianuarie: toate MA și Ph.D. solicitanții
Termen limită de primăvară: 1 noiembrie
Departamentul acordă burse competitive, burse de școlarizare și asistență didactică și de cercetare. Pentru informații actualizate despre aplicații și admiteri sau pentru a descărca un formular de solicitare, vizitați:
- Absolventă a Școlii de Arte și Științe.
- Trimiteți prin e-mail Școala postuniversitară de arte și științe.
A studia in strainatate
MA în timpul cursurilor
Înainte de a ajunge la stagiul de disertație, studenții pot solicita să-și petreacă semestrul de vară la Universitatea din Trier sau Dresda. Departamentul are programe de schimb de lungă durată și bine stabilit cu TU Dresda și Universität Trier și oferă suport financiar complet. Datorită programului de semestru diferit din Germania, clasele din Germania încep imediat după încheierea semestrului de primăvară din Georgetown (sfârșitul lunii aprilie - mijlocul lunii iulie).
Absolvenții care merg la Germania se pot baza pe o rețea informală de sprijin datorită studenților germani care, după ce au studiat la Georgetown, s-au întors la Trier sau Dresda.
AT Dezvoltare
I. Introducere
Departamentul german oferă studenților absolvenți oportunități excepționale de a-și dezvolta abilitățile de predare în curriculumul exemplar, recunoscut la nivel național, Dezvoltând mai multe literații. Curriculumul integrează cu atenție instrucțiunile de limbă și de conținut în moduri unice. Programul nostru de dezvoltare TA proiectat gândit permite studenților să predea la toate nivelurile curriculum-ului universitar, inclusiv cursurile cele mai avansate de licență. De asemenea, studenții postuniversitare participă periodic la proiecte de colaborare în domeniul dezvoltării materialelor și al revizuirilor curriculare în care își traduc cunoștințele despre cercetarea privind achiziția de limbi străine în realitățile programatice ale construcției de curriculum și pedagogiei.
Curriculumul pe bază de conținut al Departamentului prezintă în mod inerent o atenție deosebită pentru AT. Programul AT de ansamblu are un obiectiv mult mai cuprinzător de a încuraja profesorii de clasă ca factori de decizie independenți și reflectorizanți și de participanți ca participanți autonomi.
Următoarea declarație descrie programul și oferă detalii despre contribuțiile și responsabilitățile tuturor membrilor departamentului care îi asigură succesul, a absolvenților ATA, a membrilor facultății și a directorului Curriculum-ului.
II. Mentored Development TA
Dezvoltarea TA mentalizată este un program individual adaptat pe care studenții îl elaborează în colaborare cu consilierul său, directorul curriculum-ului și președintele departamentului. În plus față de două cursuri necesare care se ocupă de pedagogia lingvistică, misiunile specifice reflectă natura și nivelul cunoștințelor studenților despre învățarea și predarea limbilor străine instruite, experiența de predare anterioară, competența lingvistică și interesele profesionale. Acestea sunt alese dintre următoarele: observații clare la diferite niveluri de instruire; învățarea asociată; instruire mentorată; învățământ independent la nivelurile I - III; dezvoltarea și predarea unui curs de Nivel IV; RA-navă cu directorul Curriculum-ului. Elevii își documentează dezvoltarea ca profesori într-un Portofoliu de predare (instrucțiuni separate) pe care îi prezintă facultății spre sfârșitul studiilor.
- Observarea intensă a clasei permite studenților să se familiarizeze cu toate nivelele de instruire. Început în legătură cu clasa de bază a metodelor, ia diferite forme, de exemplu, observația aprofundată a intervențiilor pedagogice specifice; urmate de înregistrări de observație de clasă; observarea unei anumite clase într-o perioadă extinsă de timp (2-3) săptămâni; observarea tuturor nivelurilor cursului secvențializate într-un semestru, cu înscrieri sumative și / sau concentrate.
- Învățarea cuplată se potrivește cu un voluntar cu experiență TA cu un nou AT pentru o perioadă de semestru, pentru a începe dezvoltarea practicii de predare reflectorizantă printr-un dialog despre diverse aspecte ale predării și învățării.
- Învățarea mentală este o oportunitate de un semestru în care un membru al facultății și un AT să participe împreună la toate aspectele legate de dezvoltarea programelor, selecția materialelor, planificarea lecțiilor și procedurile de evaluare și apoi să discute diverse alegeri pedagogice și consecințele acestora pentru învățare. Pe măsură ce semestrul avansează, AT intră din ce în ce mai mult pe responsabilitatea exclusivă pentru anumite aspecte ale cursului. Chiar mai extinse decât în cazul învățământului asociat, o relație de predare mentorat oferă oportunitatea ca absolvenții să devină profesori care nu respectă anumite dictate metodologice, ci fac alegeri pedagogice informate și prudente pe baza unei observații atente și cunoștințe a învățării elevilor.
După cum sa menționat anterior, traseul TA individual în cadrul acestei secvențe mentorate este caracterizat în strânsă coordonare între student, consilier, director de curriculum și președinte al departamentului. Cu toate acestea, pot fi identificate două linii largi:
A. Studenți intrați fără experiență didactică anterioară:
- Semestrul 1: curs de bază; observații clusterate cu înscrieri după cum sa convenit; începeți portofoliul de predare.
- Semestrul 2: Învățarea asociată cu TA cu experiență sau observație extinsă SAU predare mentorată la nivelurile I - III; continuarea dezvoltării portofoliului.
- Semestrul 3: Pregătire independentă supravegheată cu vizite de clasă și feedback de către directorul curriculum-ului și facultății.
- Semestrul 4 și următoarele semestre: învățământ independent cu observații treptat reduse; curs avansat de Metode; vizite de clasă extinsă la cursurile de nivel IV și V; RA-navă cu director de curriculum; propunerea unui curs de nivelul IV și predarea cursului; să continue dezvoltarea portofoliului și să se pregătească pentru prezentarea la facultate.
B. Studenți intrați cu experiență didactică anterioară:
- Semestrul 1: curs de bază; observații clusterate cu înscrieri după cum sa convenit; începeți portofoliul de predare.
- Semestrul 2: Pregătire asociată cu o experiență tehnică avansată sau predare mentorată la nivelurile I - III SAU un al doilea curs de pedagogie a limbii cu observații ample; învățământ independent cu vizite de clasă multiple și feedback din partea directorului curriculumului și facultății; continuarea dezvoltării portofoliului.
- Semestrul 3 și următoarele semestre: învățământ independent, cu observații treptate reduse; curs avansat de Metode; vizite de clasă extinsă la cursurile de nivel IV și V; fiind mentorat într-un curs IV și V; RA-navă cu directorul Curriculum-ului; propunerea unui curs de nivelul IV și predarea cursului; să continue dezvoltarea portofoliului și să se pregătească pentru prezentarea la facultate.
Absolvenții care au pregătirea necesară pentru predarea cursurilor secvențiale de nivel superior pot depune o propunere pentru un curs de nivel IV pentru examinare de către facultate, contribuind astfel în mod semnificativ la calitatea programului. În ceea ce privește toate cursurile aprobate, misiunile reale de predare se fac ca răspuns la nevoile curriculare ale Departamentului.
III. Rolul facultății
Toți cadrele didactice împărtășesc responsabilitatea pentru asigurarea succesului dezvoltării AT mentalizate și participă în următoarele moduri:
- Coordonarea nivelului nivelurilor I - III. Un membru al facultății care predă la unul din aceste niveluri își asumă responsabilitatea pentru coordonarea tuturor lucrărilor legate de cursuri la acest nivel, cursuri intensive și non-intensive. În mod specific, aceasta implică toate întâlnirile de coordonare înainte de începutul semestrului, solicită și coordonează întâlnirile necesare în timpul semestrului și desfășoară o reuniune de urmărire post-semestru care evaluează semestrul și ia decizii cu privire la eventualele ajustări care ar trebui făcute data viitoare când cursul va fi predat. Coordonatorul de nivel informează directorul curriculumului cu privire la nevoile administrative pentru cursuri de nivel; toate nevoile administrative pentru cursuri (ordine de carte, copiere de pachete etc.) sunt gestionate de către directorul curriculum-ului. În toate cazurile, directorul Curriculum-ului și Coordonatorul de nivel cooperează îndeaproape.
- Așa cum am subliniat mai sus, facultatea preia misiuni didactice mentorate. Misiunile specifice sunt stabilite în strânsă coordonare cu Directorul Curriculum-ului și cu Președintele Departamentului pentru a asigura atât calitatea întregului program de licență, cât și dezvoltarea cadrelor didactice. Datorită angajamentului neobișnuit al timpului implicat într-o relație de mentorat, se înțelege că un membru al facultății individuale poate prelua acest rol o singură dată pe parcursul unui an academic. Mentoring la nivelurile I - III este deosebit de importantă, deși oportunitățile de îndrumare sunt încurajate și pentru cursurile de Nivel IV și V și, ocazional, pentru cursurile predate în limba engleză.
- Vizite de clasă. Facultatea va observa și va oferi feedback cu privire la clasele predate la toate nivelurile, de către absolvenții AT și colegii lor. Fiecare membru al facultății va observa cel puțin doi absolvenți pe semestru. Aceasta este o contribuție importantă la calitatea și coerența curriculumului.
- Dezvoltarea facultăților. Toți membrii personalului didactic al facultății, facultății și studenții postuniversitare participă și contribuie la ateliere de curriculum și pedagogie departamentale, planificate de către directorul curriculumului și / sau președintelui. Ei sunt încurajați să sugereze subiecte pentru aceste ateliere.
- Dezvoltarea cursurilor. Dezvoltarea de noi și actualizarea cursurilor existente, în conformitate cu obiectivele majore ale nivelurilor specifice de instruire și a curriculumului în ansamblul său, reprezintă contribuții importante pe care facultatea le aduce calității programului.
IV. Rolul directorului de curriculum
Responsabilitatea principală a directorului Curriculum-ului constă în asigurarea coerenței curriculare și pedagogice continue, în special la nivelurile I-III, precum și în supravegherea, coordonarea și asigurarea aspectelor necesare de sprijin administrativ în ceea ce privește predarea cursurilor de formare postuniversitară a studenților și coordonarea nivelului facultăților.
Pentru a îndeplini această sarcină, directorul Curriculum-ului lucrează îndeaproape cu președintele departamentului și cu facultatea care este coordonator de nivel și ca profesor de mentor. În special, directorul Curriculum-ului participă la următoarele componente ale curriculum-ului și secvenței TA mentorate:
- Orientarea studenților la cursuri. Directorul Curriculum-ului oferă o introducere cuprinzătoare a curriculum-ului universitar și a programului de formare AT instruit al Departamentului pentru toți noii studenți absolvenți la Orientarea Universitară la începutul anului universitar.
- Directorul responsabilităților didactice ale Curriculum-ului include, în mod normal, predarea clasei de bază a metodelor și, după caz, predarea și potențialul de coordonare a unui nivel în cursurile secvențiale (Nivelurile I-III).
- Directorul Curriculum-ului contribuie la dezvoltarea pedagogică a studenților prin vizite regulate în clasă și feedback adecvat.
- Directorul Curriculum-ului sprijină contribuțiile facultății la dezvoltarea TA prin pregătirea ghidurilor pentru predarea în pereche, predarea mentorată și observațiile de clasă și feedback-ul și coordonarea acestor activități de la semestru la semestru.
- Directorul Curriculumului monitorizează coerența în curriculum prin programarea atelierelor curriculare departamentale, în special la începutul și sfârșitul anului universitar, și prin contactul regulat cu participarea la întâlnirile de predare a facultăților la diferite niveluri. După cum este necesar, el actualizează facultatea cu privire la nevoile curriculare și dezvoltarea materialelor în cadrul Departamentului.
- Directorul Curriculum-ului asigură calitatea programului prin dezvoltarea instrumentelor de evaluare a plasamentului și a evaluării sumare, precum și raportarea acestor probleme la facultate, după caz. Directorul Curriculum-ului este responsabil cu administrarea, cu ajutorul altor facultăți, a examenelor de plasare la începutul semestrului.
- Directorul Curriculumului lucrează în mod regulat cu AT și cu consultanții pentru a asigura progresul în dezvoltarea de către studenți a portofoliilor lor didactice.
- Directorul Curriculumului dezvoltă și organizează ateliere curriculare necesare pentru dezvoltarea continuă a curriculumului universitar și a pregătirii absolvenților de AT.
Admitere
Galerie
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master of Arts (Coursework) (MA(Coursework)) in German
- Dunedin, Noua Zeelandă
Master of Arts (Thesis) (MA(Thesis)) in German
- Dunedin, Noua Zeelandă
MA in German Language, Literature and Culture
- Veszprém, Ungaria