MSt în proiectare interdisciplinară pentru mediul construit
University of Cambridge - Cambridge Institute for Sustainability Leadership
Informatie cheie
Locația campusului
Madingley, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat
Durata
2 years
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
GBP 21.450 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Master of Studies (MSt) în proiectare interdisciplinară pentru mediul construit (IDBE) este un curs transformator de master part-time la Universitatea din Cambridge, pentru practicienii globali care lucrează în mediul construit. Programul este structurat pe tendințe, oportunități și provocări emergente în mediul construit, cum ar fi durabilitatea și rezistența; sănătate și bunăstare; eficienta energetica; conservare și moștenire; implicarea părților interesate și a peisajelor politice și de reglementare.
Abordarea învățării este extrem de interactivă și este concepută pentru a încuraja reflecția și dezbaterea. Participanții sunt susținuți de o echipă de tutori și supervizori experți. Vorbitorii, lectorii și facilitatorii sunt experți și practicanți de top din mediul academic și din industrie. O caracteristică cheie a programului este o experiență de învățare în colaborare. Programul facilitează învățarea partajată între colegi și rețelele cu o gamă largă de contribuabili, împreună cu oferirea unui mediu de învățare bogat.
Prezentare generală
MSt în Proiectare Interdisciplinară pentru Mediul Construit (IDBE) are ca scop practicarea profesioniștilor cu experiență de muncă de cel puțin trei ani în mediul construit încă de la absolvire. IDBE este destinat tuturor celor implicați în punerea în funcțiune, proiectarea, construcția și gestionarea proiectelor în mediul construit. Cursul atrage studenți dintr-o serie de profesii din tot sectorul, inclusiv, dar fără a se limita la; arhitecți, ingineri, inspectori, planificatori, arhitecți de peisaj, manageri de proiecte, manageri de instalații, inspectori, proiectanți urbani, dezvoltatori de proprietăți și antreprenori, care doresc să își dezvolte înțelegerea și răspunsurile la provocările globale și oportunitățile cu care se confruntă mediul construit. Acesta este oferit de Institutul Cambridge de Educație Continuă în asociere cu departamentele de arhitectură și inginerie.
Cursul își propune să echipeze profesioniști pentru luarea deciziilor strategice, rezolvarea inventivă a problemelor și conducerea echipei; dezvoltarea abilităților de colaborare și comunicare eficientă, în special între clienți, consultanți, antreprenori, specialiști și ocupanți; și să ofere o imagine de ansamblu strategică a producției mediului construit, inclusiv provocările actuale cu care se confruntă industria construcțiilor, cum ar fi inovația tehnologică, schimbările climatice globale, rezistența și sustenabilitatea. Cursul este part-time și durează doi ani. În acea perioadă, studenții petrec șase săptămâni rezidențiale separate studiând la Cambridge la intervale de trei sau patru luni, precum și participă la module online. Fiecare dintre aceste săptămâni rezidențiale cuprinde un program intensiv de prelegeri formale (de la profesioniști de top și universitari universitari), ateliere și seminarii și un proiect de proiectare în mici echipe interdisciplinare.
Masterul IDBE explorează modul în care proiectele de mediu construite de succes și durabile se bazează pe efortul coordonat și vizionarea mai multor discipline și profesii și încurajează integrarea competențelor între specialiști din diferite discipline de fond pentru îmbunătățirea proiectării proiectului. Temele cursului includ:
- Conducere și practică interdisciplinară
- Durabilitate și rezistență
- Inovație și tehnologie
- Proiectare gândire și practică
- Abilități de cercetare
Cursul examinează aceste teme într-o diversitate de contexte:
- Medii de viață
- Medii de lucru
- Medii în mișcare (infrastructură și transport)
- Medii de patrimoniu
- Medii urbane viitoare
Evaluarea se bazează pe patru misiuni scrise: un studiu de caz de 4.000 de cuvinte, un eseu de 3.000 de cuvinte, un proiect de grup de cel mult 7.000 de cuvinte și în al doilea an o teză de 15.000 de cuvinte. Studenții primesc supraveghere academică pentru sarcinile lor și sunt, de asemenea, susținuți de un director de studii pe tot parcursul lor.
Rezultatele învățării
- Înțelegere strategică largă a contextului proiectării și a provocărilor și oportunităților actuale cu care se confruntă producția mediului construit, cum ar fi inovația tehnologică, durabilitatea mediului, rezistența, schimbările demografice și așteptările crescânde ale societății pentru îmbunătățirea calității și livrării arhitecturii și a construcției mediu inconjurator.
- Conștientizarea contribuției aduse de mediul construit la calitatea vieții oamenilor, inclusiv sănătatea lor fizică, bunăstarea mentală și alte rezultate sociale.
- Conștientizarea critică a problemelor actuale și a noilor perspective apărute în fruntea disciplinei și care avansează practica profesională.
- O înțelegere sistematică a stării cunoștințelor și a modului în care tehnicile de cercetare și cercetare sunt utilizate pentru a crea și produce noi cunoștințe în disciplină.
- Capacitatea de a urmări un argument motivat, incluzând evaluarea critică a presupunerilor, a conceptelor abstracte și a dovezilor în procesul de luare a hotărârilor, împreună cu capacitatea de a încadra întrebări adecvate pentru a obține o soluție - sau a identifica o serie de soluții - pentru o problemă.
- O atitudine reflectantă față de practică și învățare, inclusiv conștientizarea motivațiilor și valorilor diferite (și uneori conflictuale) ale colegilor profesioniști din alte discipline, precum și criteriile și așteptările utilizatorilor și ale altor părți interesate, inclusiv a societății în general.
- O abordare pozitivă către dezvoltarea profesională continuă, incluzând o capacitate de învățare independentă și autodirigită pentru a avansa cunoștințele și înțelegerea.
- O înțelegere a eticii profesionale, incluzând responsabilitățile personale și profesionale față de persoane și pentru o societate mai largă în ansamblu.
- Conducere, comunicare și prezentare eficientă, negociere și participare la echipă.
- Abilități de cercetare, inclusiv efectuarea unei revizii a literaturii, identificarea lacunelor și provocărilor din cunoștințele existente, încadrarea întrebărilor de cercetare și desfășurarea unei investigații în căutarea de răspunsuri, colectarea de dovezi și date în mod sistematic și analizarea acesteia, astfel încât să răspundă la întrebările de cercetare, prezentând rezultatele investigarea, extragerea concluziilor și identificarea implicațiilor pentru politică și practică.
- Aptitudini de proiectare bazate pe inventivitate, originalitate și aplicarea cunoștințelor pentru a crea soluții inovatoare pentru problemele de proiectare.
Continuarea
Pentru a continua să citească pentru diploma de doctorat în urma cursului, MSt în proiectare interdisciplinară pentru studenții mediului construit trebuie să obțină un scor total total de cel puțin 70%. Continuarea este, de asemenea, supusă aprobării facultății a propunerii de cercetare propuse și a disponibilității unui supervizor adecvat.
Informatie cheie
- Doi ani, cu jumătate de normă
- Șase ateliere rezidențiale de o săptămână în Cambridge
- Module online livrate printr-un mediu virtual de învățare
- Două misiuni individuale
- O misiune de cercetare de grup
- O disertație de cercetare individuală
- Taxa de curs: 10.725 GBP pe an (21.450 GBP în total)
- Burse și Bursă sunt disponibile.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în managementul resurselor naturale
- Las Vegas, Statele Unite ale Americii
Master of Design (Design de mediu de tranziție) (TED)
- Hung Hom, Hong Kong
Master of Environmental Sustainability (MES)
- Bloomington, Statele Unite ale Americii