$close

Filtre

Vezi rezultatele

Privește Programe de MSc în Retail management

Odată ce elevii își termină diploma de licență, adesea doresc să-și continue studiile. O diplomă de masterat este o diplomă avansată care îi poate pregăti pe elevi să concureze pe piața muncii și este de obicei următorul pas pe care elevii îl iau dacă doresc să-și continue studiile. Ce este un MSc în Managementul Retail? Prin participarea la un program de management al vân… Citeste mai mult

Odată ce elevii își termină diploma de licență, adesea doresc să-și continue studiile. O diplomă de masterat este o diplomă avansată care îi poate pregăti pe elevi să concureze pe piața muncii și este de obicei următorul pas pe care elevii îl iau dacă doresc să-și continue studiile.

Ce este un MSc în Managementul Retail? Prin participarea la un program de management al vânzării cu amănuntul, studenții se vor pregăti să lucreze în domeniul comerțului cu amăn Pe parcursul studiilor, elevii vor învăța o gamă largă de aptitudini manageriale generale, precum și abilități specifice de vânzare cu amănuntul. În cele din urmă, studenții vor absolvi cu o înțelegere largă a ceea ce implică industria comerțului cu amănuntul și știu ce probleme de gestionare a comerțului contemporan cu care se confruntă industria. Pe măsură ce urmăresc acest grad, elevii vor lua cursuri legate de managementul lanțului de aprovizionare, cumpărarea, construirea unui brand dorit și multe altele.

Există numeroase beneficii asociate cu obținerea unei diplome de master în managementul vânzărilor cu amănuntul. De exemplu, după absolvirea programului de master în managementul vânzărilor cu amănuntul, studenții vor avea probabil o cerere ridicată pentru poziții manageriale bine plătite în cadrul industriei de retail. De asemenea, se vor evidenția printre alți solicitanți care concurează pentru aceleași locuri de muncă interesate.

Nici două programe de gestionare cu amănuntul nu sunt aceleași. Din acest motiv, costul obținerii unei diplome de master în managementul de vânzare cu amănuntul variază foarte mult de instituție și de ceea ce o anumită instituție percepe pentru școlarizare.

Cei care își termină masteratul în managementul cu amănuntul pot lucra în multe poziții diferite în cadrul industriei de retail. De exemplu, după obținerea acestui grad, absolvenții pot fi capabili să lucreze în calitate de manager de magazin, manager de companie, comerciant direct, manager de producție, comerciant vizual, manager de vânzări sau comerciant vizual. De asemenea, pot lucra în magazine, magazine de specialitate, magazine alimentare, companii financiare, companii de asigurări și în multe alte domenii ale industriei de comerț cu amănuntul.

Elevii care urmează un Master în Managementul Retailului se pregătesc pentru o carieră de succes. Pentru a afla mai multe despre diferitele programe care sunt acolo, căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii la alegere, completând formularul de plumb.

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
Lund University
Helsingborg, Suedia

Programul de masterat în managementul serviciilor este o oportunitate unică pentru cei care caută un program de management la un nivel avansat, cu o legătură puternică cu cerc ... +

Programul de masterat în managementul serviciilor este o oportunitate unică pentru cei care caută un program de management la un nivel avansat, cu o legătură puternică cu cercetarea. Programul combină cunoașterea aprofundată a subiectului sectoarelor de servicii cu o înțelegere a nevoilor specifice organizatorice și manageriale ale activităților de servicii. Dezvoltarea rapidă în comerțul cu amănuntul, inclusiv provocări globale și noi modalități de desfășurare a vânzărilor, necesită personal mai calificat. Veți obține o înțelegere profundă a condițiilor specifice și a provocărilor viitoare ale comerțului cu amănuntul. Veți studia, analiza și obține cunoștințe mai profunde în marketing într-un context de retail, managementul lanțului de aprovizionare și probleme strategice în retail și dezvoltarea locului. -
MSc
Normă întreagă
2 ani
Engleză
Campus