Ești interesat de complexitatea afacerilor internaționale? Sunteți curios să aflați cum inovația și antreprenoriatul orientate spre client conduc la noi modele de afaceri și start-up-uri? Vedeți nevoia de competențe digitale în munca în oricare dintre aceste domenii? Este sustenabilitatea în afaceri importantă pentru tine? Dacă ați răspuns da la oricare dintre aceste întrebări, atunci programul de Master în Afaceri Internaționale și Marketing („Siviløkonom”) de la NTNU din Ålesund poate fi pentru dvs. Întreprinderile caută din ce în ce mai mult angajați care să poată lucra într-un mediu multicultural, care sunt capabili să inoveze, să lucreze confortabil cu tehnologia și lumea digitală și să aibă o preocupare pentru durabilitate. Acest MSc se concentrează tocmai pe aceste competențe în contextul modelului de management scandinav, cu accent pe incluziune, respect pentru individ, încredere și împuternicire la toate nivelurile. În plus, împrejurimile oferă mediul perfect pentru a învăța. Veți studia afaceri printre munții și fiordurile uimitoare din vestul Norvegiei. Și am menționat că școlarizarea este gratuită? Întreprinderile caută din ce în ce mai mult angajați care să poată lucra într-un mediu multicultural, care sunt capabili să inoveze, să lucreze confortabil cu tehnologia și lumea digitală și să aibă o preocupare pentru durabilitate. Acest MSc se concentrează tocmai pe aceste competențe, cu adăugarea durabilității, digitalizării și inovației fiind definite ca teme interdepartamentale la NTNU din Ålesund. Industria norvegiană este foarte internaționalizată, în special industria din Mid-Vest Norvegia. Având în vedere dimensiunea relativ mică a piețelor locale și a resurselor disponibile, multe întreprinderi din această regiune concurează puternic în contexte internaționale. Județul Møre și Romsdal este unul dintre cele mai mari județe exportatoare din Norvegia, cu excepția produselor pe bază de petrol (sectorul „tradițional”) și este principala regiune norvegiană pentru industriile implicate în pescuit, acvacultură, procesarea fructelor de mare și vânzările de fructe de mare. Sectorul industrial marin este, prin urmare, de mare importanță și contribuie la asigurarea populației regionale și la dezvoltarea industrială. Clusterul maritim (proiectare nave, șantiere navale, furnizor de componente, IT aferente etc.) este concentrat în această regiune, reprezentând astfel un centru național de importanță industrială. Industria maritimă reprezintă 25% din crearea de valoare în Møre și Romsdal, majoritatea afacerilor fiind situate în regiunea Sunnmøre, în care Ålesund este centrul orașului. În plus, un grup industrial de producători de mobilă se află, de asemenea, în regiunile fiordurilor din Sunnmøre, unde se află aproape jumătate din industria norvegiană de mobilă. Desigur, inovația și antreprenoriatul sunt, de asemenea, aspecte integrante ale culturii de afaceri aici, deoarece regiunea este cunoscută pentru activitatea antreprenorială. Aceste aspecte geografice și culturale pătrund în programul de Master în Afaceri Internaționale și Marketing („Siviløkonom”) de la NTNU din Ålesund. În plus, NTNU are un profil principal în știință și tehnologie și este cea mai importantă tehnologie de predare școlară din Norvegia. Cooperarea între departamentele de la NTNU din Ålesund vă permite să urmați cursuri de tehnologie care nu sunt disponibile la multe alte școli. De asemenea, puteți afla despre sustenabilitate de la cercetători activi care se concentrează pe problemele legate de modul de a încorpora practicile durabile în modelele de afaceri. Obiectivele ONU de sustenabilitate schimbă societatea și viața profesională. Prin colaborarea noastră strânsă cu industria din regiune, cercetare și inovare, căutăm să creăm soluții noi, inteligente, bazate pe tehnologie, ecologice și profitabile pentru afaceri și societate. Pe scurt, programul de master încearcă să combine teoria cu o perspectivă practică asupra industriei, astfel încât, în calitate de student, să dezvolți o viziune holistică asupra afacerilor și inovației și să participi activ în echipe interfuncționale din organizațiile globalizate. Acest lucru se realizează prin apropierea industriei de universitate și de rețelele care s-au stabilit de-a lungul timpului.
-