Keystone logo

2 MSc Programe în Managementul produselor alimentare al băuturilor în Torino, Italia pentru 2024

Filtre

Filtre

  • MSc
  • Italia
  • Studiul produselor alimentare și al băuturilor
  • Produse alimentare și băuturi
  • Managementul produselor alimentare al băuturilor
Domenii de studiu
  • Studiul produselor alimentare și al băuturilor (2)
  • Înapoi la categoria principală
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

    Popular study format

    MSc Programe în Managementul produselor alimentare al băuturilor

    Torino este unul din orașele de afaceri din Italia. Universitățile din acest oraș să depună eforturi pentru a oferi educație de calitate în Italia. Acest loc este un hub de top notch școli internaționale, cum ar fi Universitatea din Torino, care sunt dedicate pentru modelarea cariera bun pentru studenți.

    Studenții care sunt interesați în gestionarea unei operațiuni de serviciu alimentar va beneficia de un program de management al produselor alimentare și a băuturilor. Clase pot include matematica culinară, identificarea produsului, siguranța alimentară, de cumpărare, lichior de datorii, și întâlnire banchet și planificare.

    Oficial cunoscut sub numele de Republica Italiană, țara se găsește în sudul Europei. Limba oficială este limba italiană și de capital cultural bogat este Roma. Multe dintre cele mai vechi universități lume se află în Italia, în special la Universitatea din Bologna (fondată în 1088). Există trei școli Absolvent superioare, cu "Universitatea statutul ", trei institute cu statut de colegii de doctorat, care funcționează la universitar și nivelul post-universitar.

    Un MSc, sau Masterat în Științe, reprezintă o diplomă academică recunoscută pe plan internațional care indică un nivel ridicat de competențe și cunoștințe legate de un anumit subiect sau domeniu. Majoritatea programelor de MSc durează aproximativ patru ani, iar absolvenții pot apoi să se alăture forței de muncă sau să studieze în continuare.