$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de MSc în Managementul brandului în Suedia 2022

Programe de masterat oferă același titlu de gradul - Master. Studii postuniversitare, cum ar fi Master of Science sunt scurtate Master. Master of Science în programul de management sau de Master of Science de educație de management sunt programe de studii postuniversitare în management comun. Acest lucru înseamnă că studenții primesc o educație academică cu o profunzime de reflecție ș… Citeste mai mult

Programe de masterat oferă același titlu de gradul - Master. Studii postuniversitare, cum ar fi Master of Science sunt scurtate Master. Master of Science în programul de management sau de Master of Science de educație de management sunt programe de studii postuniversitare în management comun. Acest lucru înseamnă că studenții primesc o educație academică cu o profunzime de reflecție și de abstractizare. Masters, de obicei, pot fi clasificate ca Master of Science (MSc), sau popular Master of Arts (MA). Master of Science (MSc), de obicei, este dat de realizarea cu succes a programelor de studii postuniversitare, cu o știință sau punctul tehnic de convergență.

Abilitatea de a vinde un brand și de a-și păstra amprenta și relevanța pe o piață a consumatorilor în schimbare sunt câteva dintre principalele principii pe care studenții le pot învăța într-un curriculum axat pe managementul mărcii.

Suedia (Sverige) este cea mai mare din țările nordice, cu o populație de aproximativ 9,5 milioane. Se învecinează cu Norvegia și Finlanda și este conectat la Danemarca prin podul de Öresund (Öresundsbron). Suedia are o tradiție puternică de a fi o țară deschisă, dar discret.

Programe de Masterat în Științe de Top în Managementul brandului în Suedia 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Suedia
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
Lund University
Lund, Suedia

Doriți să ajutați companiile să obțină informații oferindu-le analize de tendințe, cercetări de consum și de marketing, business intelligence, planificare de scenarii, strateg ... +

Doriți să ajutați companiile să obțină informații oferindu-le analize de tendințe, cercetări de consum și de marketing, business intelligence, planificare de scenarii, strategie și inovație? Absolvenții acestui program pot căuta poziții în firme internaționale în cadrul marketingului, strategiei, managementului mărcii și produselor, al vânzărilor și al cercetării de marketing. Primele cincisprezece săptămâni ale programului sunt organizate în două piese. Atunci când aplicați la acest program, trebuie să selectați, de asemenea, ce pistă doriți să urmați, fie o perspectivă mai orientată spre management, fie o perspectivă care pune accentul pe aspectele consumatorului și culturale. -
MSc
Normă întreagă
Engleză
Campus