$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de MSc în Managementul brandului 2022 în Statele Unite ale Headington în Marea Britanie

Un Master în Științe, sau MSc, este un titlu academic oferit celora care au finalizat în mod eficient aproximativ patru ani de studiu intensiv pe un anumit subiect. Multe programe de MSc oferă un curriculum combinat bazat pe cursuri în sala de clasă si pe cercetare. Pentru cei care caută o educație superioară în gestionarea mărcilor, studiul lor poate să se concentreze asupra modului… Citeste mai mult

Un Master în Științe, sau MSc, este un titlu academic oferit celora care au finalizat în mod eficient aproximativ patru ani de studiu intensiv pe un anumit subiect. Multe programe de MSc oferă un curriculum combinat bazat pe cursuri în sala de clasă si pe cercetare.

Pentru cei care caută o educație superioară în gestionarea mărcilor, studiul lor poate să se concentreze asupra modului în care consumatorii de vârste diferite și grupuri sociale se îngrămădesc într-un produs sau companie acum și pentru anii următori.

Marea Britanie, Regatul Unit este mai mult de 300 de ani și cuprinde patru națiuni constitutive: Anglia, Scoția, Țara Galilor și Irlanda de Nord. Marea Britanie a fost un centru de învățare pentru ultimii 1000 ani și are mai multe universități vechi și distins. Studenții străini constituie o parte importantă a corpului student la universitati din Marea Britanie.

Solicită Informații Programe de MSc în Managementul brandului în Statele Unite ale Headington în Marea Britanie 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Marea Britanie
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
Oxford Brookes University
Headington, Regatul Unit

Cursul nostru de masterat în marketing și management al mărcii include o prezentare generală a valorilor mărcii și o gamă largă de canale de comunicare aferente. Veți dezvolta ... +

Cursul nostru de masterat în marketing și management al mărcii include o prezentare generală a valorilor mărcii și o gamă largă de canale de comunicare aferente. Veți dezvolta o bază solidă în teoria și practica de marketing. Combinat cu o perspectivă de specialitate asupra managementului mărcii, incluzând valorile mărcii și o serie de canale de comunicare aferente. Cu studii de caz practice și scenarii live, veți aplica teoria managementului mărcii pentru a analiza și critica ceea ce face un brand de succes. Vă veți dezvolta cunoștințele despre marketing și teoria managementului mărcii. Și cum se aplică în practică. Cursul vă oferă un accent pe planificarea și aplicarea strategiilor de management al mărcii. Și te pregătește să lucrezi pentru: o agenție de branding sau de marketing un departament de marketing, branding sau comunicare din cadrul unei organizații. Există o opțiune de plasament pentru cei care încep cursul în septembrie. Aceasta constă într-un an de experiență de lucru plătită, supravegheată, într-un rol de marketing. Acest lucru te va pregăti pentru viitoarea ta carieră. -
MSc
Normă întreagă
Frecvență redusă
Engleză
Ian 2022
Campus