$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de MSc în Managementul brandului în Asia 2022

Un MSc, sau Masterat în Științe, reprezintă o diplomă academică recunoscută pe plan internațional care indică un nivel ridicat de competențe și cunoștințe legate de un anumit subiect sau domeniu. Majoritatea programelor de MSc durează aproximativ patru ani, iar absolvenții pot apoi să se alăture forței de muncă sau să studieze în continuare. Pentru cei care caută o educație… Citeste mai mult

Un MSc, sau Masterat în Științe, reprezintă o diplomă academică recunoscută pe plan internațional care indică un nivel ridicat de competențe și cunoștințe legate de un anumit subiect sau domeniu. Majoritatea programelor de MSc durează aproximativ patru ani, iar absolvenții pot apoi să se alăture forței de muncă sau să studieze în continuare.

Pentru cei care caută o educație superioară în gestionarea mărcilor, studiul lor poate să se concentreze asupra modului în care consumatorii de vârste diferite și grupuri sociale se îngrămădesc într-un produs sau companie acum și pentru anii următori.

Fiind cel mai mare și cel mai populat continent din lume, Asia constă într-o mare varietate de grupuri etnice, culturi, medii, economie, legăturile istorice, și sisteme guvernamentale.

Vizualizează Programe de MSc în Managementul brandului în Asia 2022

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
L’École De Design Nantes Atlantique
Shanghai, China +1 Mai mult

Obiectivele acestui program internațional sunt de a pregăti studenții cu capacitate de imersiune capabili să realizeze proiecte interculturale, să creeze soluții inovatoare de ... +

Obiectivele acestui program internațional sunt de a pregăti studenții cu capacitate de imersiune capabili să realizeze proiecte interculturale, să creeze soluții inovatoare de comunicare și să lucreze în echipe interdisciplinare și multiculturale. Studenții vor învăța cum să comunice și să creeze o identitate distinctă prin povestiri și conținut de marcă, cu o perioadă de formare la Paris și o alta la Shanghai, capitalele creative ale lumii, urmată de un stagiu de 4 luni într-o țară la alegerea lor. -
MSc
Normă întreagă
12 luni
Engleză
Ian 2023
30 Nov 2022
Campus