$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi toate cele 6 Programe de MSc în Managementul brandului

După absolvirea unei diplome de licență, puteți alege să studiați pentru un Master of Science, de asemenea cunoscut ca un MSc. Acest grad postuniversitar este în mare parte bazat pe cercetare în cadrul subiectelor științei și tehnologiei. Mai exact, ceea ce este un MSc în Managementul Brandului? Orice companie care există în sfera publică trebuie să-și administreze marca, astfel… Citeste mai mult

După absolvirea unei diplome de licență, puteți alege să studiați pentru un Master of Science, de asemenea cunoscut ca un MSc. Acest grad postuniversitar este în mare parte bazat pe cercetare în cadrul subiectelor științei și tehnologiei.

Mai exact, ceea ce este un MSc în Managementul Brandului? Orice companie care există în sfera publică trebuie să-și administreze marca, astfel încât să vă puteți aștepta să înveți diferite tehnici de marketing și cercetare. Unele școli se concentrează pe gestionarea mărcilor internaționale, în timp ce altele se concentrează mai mult pe comunitate. Unele cursuri includ copie de marketing, strategii de marketing de lux, comportament de consum și modele dinamice de afaceri. Sunteți de așteptat să înțelegeți tehnici de marketing de bază și metrici de cercetare.

Puteți învăța abilități în estetica de design, sensibilitate socială și managementul timpului. Înțelegerea esteticii vă ajută să vă arătați elegant. Sensibilitatea la diferite situații sociale vă poate ajuta să vă formați relații mai profunde, iar gestionarea timpului este utilă în îmbunătățirea productivității.

Un Master în Managementul Brandului are anumite costuri asociate cu acesta. Printre acestea se numără taxele de înscriere la școală și achizițiile de cărți, dar poate fi și transportul și cazarea, dacă vă deplasați pentru a participa la școala pe care ați ales-o.

Gestionarea mărcilor este importantă pentru orice companie care dorește să rămână relevantă și în viziunea publică. Aceasta înseamnă că puteți căuta un loc de muncă în aproape orice domeniu din întreaga lume. Unele companii mari au un manager de brand dedicat în departamentul lor de publicitate. De asemenea, cunoștințele dvs. de marketing vă califică pentru a fi un analist de marketing sau un manager de marketing. Gestionarea mărcilor necesită, de asemenea, menținerea la zi a evenimentelor mondiale, astfel încât să puteți căuta un loc de muncă în cercetarea internațională și urmărirea evenimentelor curente.

Gradul de management al mărcii este oferit în întreaga lume, trebuie doar să găsiți școala potrivită pentru dvs. Căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii la alegere, completând formularul de plumb.

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
Oxford Brookes University
Headington, Regatul Unit

Our MSc Marketing and Brand Management course includes an overview of brand values and a wide range of related communication channels.

Our MSc Marketing and Brand Management course includes an overview of brand values and a wide range of related communication channels. -
MSc
Normă întreagă
Frecvență redusă
Engleză
Ian 2022
Campus
 
ICN Business School
Berlin, Germania

Masterul în management de marcă și marketing este un program cu normă întreagă predat în limba engleză în campusul nostru din Berlin. Acest program oferă studenților noștri ab ... +

Masterul în management de marcă și marketing este un program cu normă întreagă predat în limba engleză în campusul nostru din Berlin. Acest program oferă studenților noștri abilități strategice și creative pentru a spori echitatea de marcă a unei organizații și a implementa programe de marketing eficiente. -
MSc
Normă întreagă
Engleză
Sept 2022
15 Iul 2022
Online & Campus Combinate
Campus
Online
 
Lund University
Lund, Suedia

Doriți să ajutați companiile să obțină informații oferindu-le analize de tendințe, cercetări de consum și de marketing, business intelligence, planificare de scenarii, strateg ... +

Doriți să ajutați companiile să obțină informații oferindu-le analize de tendințe, cercetări de consum și de marketing, business intelligence, planificare de scenarii, strategie și inovație? Absolvenții acestui program pot căuta poziții în firme internaționale în cadrul marketingului, strategiei, managementului mărcii și produselor, al vânzărilor și al cercetării de marketing. Primele cincisprezece săptămâni ale programului sunt organizate în două piese. Atunci când aplicați la acest program, trebuie să selectați, de asemenea, ce pistă doriți să urmați, fie o perspectivă mai orientată spre management, fie o perspectivă care pune accentul pe aspectele consumatorului și culturale. -
MSc
Normă întreagă
Engleză
Campus
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
University of Southern Denmark
Odense, Danemarca

Acest profil de Master se concentrează pe procesele de comunicare de marketing de la nivelul companiei la nivelul brandului, utilizând perspective teoretice socio-culturale av ... +

Acest profil de Master se concentrează pe procesele de comunicare de marketing de la nivelul companiei la nivelul brandului, utilizând perspective teoretice socio-culturale avansate pe piețele de consum. Studenții vor dobândi competența de a analiza principiile și logicele sociale și culturale fundamentale care stau la baza provocărilor contemporane de branding și comunicare, folosind gândirea de marketing de ultimă generație și metode etnografice avansate. -
MSc
Normă întreagă
2 ani
Engleză
01 Sept 2022
01 Mart 2022
Campus
 
L’École De Design Nantes Atlantique
Shanghai, China +1 Mai mult

Obiectivele acestui program internațional sunt de a pregăti studenții cu capacitate de imersiune capabili să realizeze proiecte interculturale, să creeze soluții inovatoare de ... +

Obiectivele acestui program internațional sunt de a pregăti studenții cu capacitate de imersiune capabili să realizeze proiecte interculturale, să creeze soluții inovatoare de comunicare și să lucreze în echipe interdisciplinare și multiculturale. Studenții vor învăța cum să comunice și să creeze o identitate distinctă prin povestiri și conținut de marcă, cu o perioadă de formare la Paris și o alta la Shanghai, capitalele creative ale lumii, urmată de un stagiu de 4 luni într-o țară la alegerea lor. -
MSc
Normă întreagă
12 luni
Engleză
Ian 2023
30 Nov 2022
Campus
 
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Paris, Franţa

MBA Global - Managementul mărcilor de lux a fost dezvoltat în strânsă colaborare cu companii din sectorul luxului. Cursurile sunt reevaluate și ajustate în conformitate cu pro ... +

MBA Global - Managementul mărcilor de lux a fost dezvoltat în strânsă colaborare cu companii din sectorul luxului. Cursurile sunt reevaluate și ajustate în conformitate cu problemele economice și strategice predominante - și cu cele ale viitorului. -
MSc
Normă întreagă
Engleză
Campus