Keystone logo

17 MSc Programe în Managementul brandului 2024

Filtre

Filtre

  • MSc
  • Studii de Management
  • Managementul brandului
Domenii de studiu
  • Studii de Management (17)
    • Înapoi la categoria principală
    Locații
    Găsiți mai multe locații
    Tipul de grad
    Durata
    Ritmul de studiu
    Limbă
    Limbă
    Formatul de studiu

      MSc Programe în Managementul brandului

      După absolvirea unei diplome de licență, puteți alege să studiați pentru un Master of Science, de asemenea cunoscut ca un MSc. Acest grad postuniversitar este în mare parte bazat pe cercetare în cadrul subiectelor științei și tehnologiei.

      Mai exact, ceea ce este un MSc în Managementul Brandului? Orice companie care există în sfera publică trebuie să-și administreze marca, astfel încât să vă puteți aștepta să înveți diferite tehnici de marketing și cercetare. Unele școli se concentrează pe gestionarea mărcilor internaționale, în timp ce altele se concentrează mai mult pe comunitate. Unele cursuri includ copie de marketing, strategii de marketing de lux, comportament de consum și modele dinamice de afaceri. Sunteți de așteptat să înțelegeți tehnici de marketing de bază și metrici de cercetare.

      Puteți învăța abilități în estetica de design, sensibilitate socială și managementul timpului. Înțelegerea esteticii vă ajută să vă arătați elegant. Sensibilitatea la diferite situații sociale vă poate ajuta să vă formați relații mai profunde, iar gestionarea timpului este utilă în îmbunătățirea productivității.

      Un Master în Managementul Brandului are anumite costuri asociate cu acesta. Printre acestea se numără taxele de înscriere la școală și achizițiile de cărți, dar poate fi și transportul și cazarea, dacă vă deplasați pentru a participa la școala pe care ați ales-o.

      Gestionarea mărcilor este importantă pentru orice companie care dorește să rămână relevantă și în viziunea publică. Aceasta înseamnă că puteți căuta un loc de muncă în aproape orice domeniu din întreaga lume. Unele companii mari au un manager de brand dedicat în departamentul lor de publicitate. De asemenea, cunoștințele dvs. de marketing vă califică pentru a fi un analist de marketing sau un manager de marketing. Gestionarea mărcilor necesită, de asemenea, menținerea la zi a evenimentelor mondiale, astfel încât să puteți căuta un loc de muncă în cercetarea internațională și urmărirea evenimentelor curente.

      Gradul de management al mărcii este oferit în întreaga lume, trebuie doar să găsiți școala potrivită pentru dvs. Căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii la alegere, completând formularul de plumb.