$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de MSc în Management in Italia 2022

Un MSc, sau Masterat în Științe, reprezintă una dintre cele două cele mai populare denumiri ale programelor de masterat. Recunoscut internațional, titlul de MSc este de obicei oferit după aproximativ patru ani de studiu riguros în ceea ce de obicei este un domeniu de studiu bazat pe științe.Oficial cunoscut sub numele de Republica Italiană, țara se găsește în sudul Europei. Limba o… Citeste mai mult

Un MSc, sau Masterat în Științe, reprezintă una dintre cele două cele mai populare denumiri ale programelor de masterat. Recunoscut internațional, titlul de MSc este de obicei oferit după aproximativ patru ani de studiu riguros în ceea ce de obicei este un domeniu de studiu bazat pe științe.

Oficial cunoscut sub numele de Republica Italiană, țara se găsește în sudul Europei. Limba oficială este limba italiană și de capital cultural bogat este Roma. Multe dintre cele mai vechi universități lume se află în Italia, în special la Universitatea din Bologna (fondată în 1088). Există trei școli Absolvent superioare, cu "Universitatea statutul ", trei institute cu statut de colegii de doctorat, care funcționează la universitar și nivelul post-universitar.

Programe de Masterat în Științe de Top în Management in Italia 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul in Italia
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
Università degli Studi di Udine
Udine, Italia

Obiectivele de învățare ale programului Master of Science permit crearea de profiluri profesionale capabile să dețină atât poziții intermediare, cât și de nivel superior în co ... +

Obiectivele de învățare ale programului Master of Science permit crearea de profiluri profesionale capabile să dețină atât poziții intermediare, cât și de nivel superior în companii internaționale, inovatoare și durabile și în diferite funcții de afaceri, cum ar fi marketing, MRU, managementul calității și dezvoltarea durabilă . Astfel de poziții se pot referi fie la firme unice, cât și la rețele de afaceri, grupuri de afaceri, precum și la firme de consultanță în afaceri. Programul de masterat își propune să ofere studenților abilități pentru a înțelege și interpreta dintr-o perspectivă managerială acele fenomene referitoare la tiparele de internalizare, precum și la inovația tehnologică a afacerilor în interiorul firmelor. -
MSc
Normă întreagă
Frecvență redusă
2 ani
Engleză
Campus
 
University of Milan
Milano, Italia

Master of Science în Managementul Inovației și Antreprenoriatului este un nou program de doi ani oferit de Departamentul de Economie, Management și metode cantitative de la Un ... +

Master of Science în Managementul Inovației și Antreprenoriatului este un nou program de doi ani oferit de Departamentul de Economie, Management și metode cantitative de la Universitatea din Milano. -
MSc
Normă întreagă
2 ani
Engleză
Campus
 
University Bocconi
Milano, Italia +1 Mai mult

Acest masterat are ca scop să ajute elevii să dezvolte abilități de rezolvare a problemelor, să dobândească competențele, abilitățile și aptitudinile necesare pentru a funcțio ... +

Acest masterat are ca scop să ajute elevii să dezvolte abilități de rezolvare a problemelor, să dobândească competențele, abilitățile și aptitudinile necesare pentru a funcționa ca manageri în companii și firme de consultanță sau ca antreprenori. -
MSc
Normă întreagă
2 ani
Engleză
Campus
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
European School of Economics
Roma, Italia +4 Mai mult

Master în Management își propune să ofere studenților o imagine cuprinzătoare a managementului internațional, explorând factorii critici pentru succesul transnațional de aface ... +

Master în Management își propune să ofere studenților o imagine cuprinzătoare a managementului internațional, explorând factorii critici pentru succesul transnațional de afaceri, impactul globalizării asupra mediului de afaceri internațional, teoriile comerciale și strategiile de internaționalizare. -
MSc
Normă întreagă
Frecvență redusă
Engleză
Campus