Vezi Programe de MSc în Geologie Part time în Statele Unite ale Sfântul Andrews Regatul Unit 2021

Master of Science (MSc): Aceste programe sunt studii postuniversitare pentru persoanele care au terminat recent studiile universitare de licență și doresc să își îmbunătățească cunoștințele lor la un nivel profund și mai științifice. Geologia este studiul Pământului și toate structurile fizice închise în interiorul. Persoanele fizice care aleg să studieze geologia pot afla ma… Citeste mai mult

Geologia este studiul Pământului și toate structurile fizice închise în interiorul. Persoanele fizice care aleg să studieze geologia pot afla mai multe despre istoria pământului, resursele naturale, schimbările climatice, mișcarea planetară, și formele de viață care există și se influențează structura Pământului.

Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, cunoscut sub numele de Regatul Unit și Marea Britanie, este un stat suveran situat pe coasta de nord-vest a Europei continentale.Cele două cele mai renumite universități (și mai vechi) sunt Oxford și Cambridge (adesea menționată ca Oxbridge de mulți britanici), Anglia are, de asemenea, o serie de alte instituții de clasă mondială, inclusiv mai multe de la Londra (în special Imperial College, London School of Economics, University College Londra și Regele 's College din Londra, toate fac parte din Universitatea din Londra)

St Andrews este situat în Scoția și cunoscut sub numele de casa de golf. Unul dintre cincisprezece universități scoțian, Universitatea din St Andrews se află acolo. Este, de asemenea cea mai veche universitate din Scoția, fondată în 1410.

Solicită Informații Programe de MSc în Geologie Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Sfântul Andrews în Marea Britanie 2021