Compară Programe de MSc în Geologie Part time în Marea Britanie 2021

Programe de masterat oferă același titlu de gradul - Master. Studii postuniversitare, cum ar fi Master of Science sunt scurtate Master. Master of Science în programul de management sau de Master of Science de educație de management sunt programe de studii postuniversitare în management comun. Acest lucru înseamnă că studenții primesc o educație academică cu o profunzime de reflecție și de abstractizare. Masters, de obicei, pot fi clasificate ca Master of Science (MSc), sau popular Master of Arts (MA). Master of Science (MSc), de obicei, este dat de realizarea cu succes a programelor de studii postuniversitare, cu o știință sau punctul tehnic de convergență.

Geologia este studiul Pământului și toate structurile fizice închise în interiorul. Persoanele fizice care aleg să studieze geologia pot afla mai multe despre istoria pământului, resursele naturale, schimbările climatice, mișcarea planetară, și formele de viață care există și se influențează structura Pământului.

Marea Britanie, Regatul Unit este mai mult de 300 de ani și cuprinde patru națiuni constitutive: Anglia, Scoția, Țara Galilor și Irlanda de Nord. Marea Britanie a fost un centru de învățare pentru ultimii 1000 ani și are mai multe universități vechi și distins. Studenții străini constituie o parte importantă a corpului student la universitati din Marea Britanie.

Solicită Informații Cele Mai Bune Masterate în Științe în Geologie Cu jumătate de normă în Marea Britanie 2021