Vizualizează Programe de MSc în Geologie Cu jumătate de normă în Europa 2021

Un MSc, sau Master în Științe, reprezintă o distincție academică oferită după completarea cu succes a unui set prestabilit de cursuri bazate de cele mai multe ori pe o disciplină științifică. Un MSc îmbunătățește adesea oportunitățile profesionale, dar și potențialul de câștig. Geologie, care este studiul caracteristicilor fizice ale Pământului, poate cuprinde mai multe su… Citeste mai mult

Geologie, care este studiul caracteristicilor fizice ale Pământului, poate cuprinde mai multe subiecte diferite. Studierea geologie poate include învățarea despre paleontologie, hidrologie, mineralogie sau Vulcanologie, în scopul de a obține o mai bună înțelegere a proceselor și a dezvoltării Pământului.

Există mai mult de patru mii de organizații de învățământ superior din Europa, de la instituții de cercetare care duc la universități mici, de predare-concentrat. Europa în sine nu este la fel de mult diferit de alte continente, ajungând de la Cercul Polar la coasta Africii.

Contactează Direct Școlile Top Masterate în Științe în Geologie Part time în Europa 2021