Vezi toate cele Programe de MSc în Geologie Cu jumătate de normă în Emiratele Arabe Unite 2021

Programe de masterat oferă același titlu de gradul - Master. Studii postuniversitare, cum ar fi Master of Science sunt scurtate Master. Master of Science în programul de management sau de Master of Science de educație de management sunt programe de studii postuniversitare în management comun. Acest lucru înseamnă că studenții primesc o educație academică cu o profunzime de reflecție și de abstractizare. Masters, de obicei, pot fi clasificate ca Master of Science (MSc), sau popular Master of Arts (MA). Master of Science (MSc), de obicei, este dat de realizarea cu succes a programelor de studii postuniversitare, cu o știință sau punctul tehnic de convergență.

Un Master în Geologie se referă la compoziție, evoluția și originea Pământului. Ea învață o diversitate de subiecte necesare pentru a înțelege schimbările și procesele Pământului. Aceste subiecte includ științei geologice, biologie, fizică, chimie și ecologie.

Educația în Emiratele Arabe Unite are beneficiile sale: soare, mare, nisip, veniturile scutite de impozit, după absolvire și unele dintre cele mai bune universități din Golf region.In plus, o serie de universități de prestigiu din sediul în alte țări au campusuri filiale în Emiratele Arabe Unite.

Începe Astăzi Cea Mai Bună Masterate în Științe în Geologie Part time în Emiratele Arabe Unite 2021