$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de MSc în Marketingul comunicării în Danemarca 2022

Un MSc, sau Masterat în Științe, reprezintă o diplomă academică recunoscută pe plan internațional care indică un nivel ridicat de competențe și cunoștințe legate de un anumit subiect sau domeniu. Majoritatea programelor de MSc durează aproximativ patru ani, iar absolvenții pot apoi să se alăture forței de muncă sau să studieze în continuare.Educația în comunicare de marketin… Citeste mai mult

Un MSc, sau Masterat în Științe, reprezintă o diplomă academică recunoscută pe plan internațional care indică un nivel ridicat de competențe și cunoștințe legate de un anumit subiect sau domeniu. Majoritatea programelor de MSc durează aproximativ patru ani, iar absolvenții pot apoi să se alăture forței de muncă sau să studieze în continuare.

Educația în comunicare de marketing dezvoltă instrumente de marketing precum relații publice, publicitate, vânzare profesională și promoții de vânzări. Programele tipice oferă cursuri precum poziționarea strategică, cercetarea de piață și a consumatorilor, dezvoltare creativă și planificare mass-media.

Învățământului superior Danemarca 's pune accentul pe un învățământul tehnic superior prin învățare universitate. Cele mai multe dintre universități daneze oferă, de asemenea, calitatea culturii studenții internaționali, datorită atitudinii sale relaxat scandinav.

Programe de Masterat în Științe de Top în Marketingul comunicării în Danemarca 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Danemarca
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
University of Southern Denmark
Odense, Danemarca

Acest profil de Master se concentrează pe procesele de comunicare de marketing de la nivelul companiei la nivelul brandului, utilizând perspective teoretice socio-culturale av ... +

Acest profil de Master se concentrează pe procesele de comunicare de marketing de la nivelul companiei la nivelul brandului, utilizând perspective teoretice socio-culturale avansate pe piețele de consum. Studenții vor dobândi competența de a analiza principiile și logicele sociale și culturale fundamentale care stau la baza provocărilor contemporane de branding și comunicare, folosind gândirea de marketing de ultimă generație și metode etnografice avansate. -
MSc
Normă întreagă
2 ani
Engleză
01 Sept 2022
01 Mart 2022
Campus