$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de MSc în Marketingul comunicării în Brazilia 2022

Master of Science oferă o oportunitate pentru absolvenții de a obține abilități avansate de cercetare și cunoștințe într-un mediu de învățare profesional.Un Master of Science (MS) vă poate oferi cu fundație de cunoștințe și competențe cheie pe care le 'avea nevoie de-a lungul carierei dvs.Studenții la un program educațional de comunicare de marketing învață despre consu… Citeste mai mult

Master of Science oferă o oportunitate pentru absolvenții de a obține abilități avansate de cercetare și cunoștințe într-un mediu de învățare profesional.Un Master of Science (MS) vă poate oferi cu fundație de cunoștințe și competențe cheie pe care le 'avea nevoie de-a lungul carierei dvs.

Studenții la un program educațional de comunicare de marketing învață despre consumatori și metode eficiente de comercializare. Cele mai multe programe vor include comunicarea dintre diferite mijloace, cum ar fi marketing mobil, digital, imprimat, mass-media și social.

Unele dintre cele mai bune universități din America Latină se bazează în Brazilia, o țară care are mai mult de 2.000 de instituții de învățământ superior. Universitățile din Brazilia poate fi împărțită în următoarele clasificări: guvernul federal a reușit universități; universitățile de stat controlate de guvern, guvernul municipal universități gestionate și universități private.

Programe de Masterat în Științe de Top în Marketingul comunicării în Brazilia 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Brazilia
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brazilia

Programul își propune să instruiască profesori și cercetători la nivel înalt, cu expertiză națională și internațională, capabili să desfășoare și să conducă activități de cerc ... +

Programul își propune să instruiască profesori și cercetători la nivel înalt, cu expertiză națională și internațională, capabili să desfășoare și să conducă activități de cercetare, îndrumare și predare în domeniul comunicării și consumului. -
MSc
Frecvență redusă
4 semestre
Portugheză
Campus