$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de MSc în Comunicații în Danemarca 2022

Un Master of Science sau Master este o diplomă de studii postuniversitare de obicei în domeniile științelor și științe sociale. MSC poate fi desigur pe bază, bazată pe cercetare, sau un amestec din cele două.Cursurile de comunicare dezvoltă abilitățile studentului într-un anumit domeniu și îl pregătesc pentru o varietate largă de cariere. Competențele folosite pe parcursul acest… Citeste mai mult

Un Master of Science sau Master este o diplomă de studii postuniversitare de obicei în domeniile științelor și științe sociale. MSC poate fi desigur pe bază, bazată pe cercetare, sau un amestec din cele două.

Cursurile de comunicare dezvoltă abilitățile studentului într-un anumit domeniu și îl pregătesc pentru o varietate largă de cariere. Competențele folosite pe parcursul acestui proces pot fi utilizate într-o gamă largă de domenii profesionale, oferindu-le studenților o libertate de neegalat atunci când vine vorba de selectarea unui loc de muncă.

Învățământului superior Danemarca 's pune accentul pe un învățământul tehnic superior prin învățare universitate. Cele mai multe dintre universități daneze oferă, de asemenea, calitatea culturii studenții internaționali, datorită atitudinii sale relaxat scandinav.

Programe de Masterat în Științe de Top în Comunicații în Danemarca 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Danemarca
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
University of Southern Denmark
Odense, Danemarca

Acest profil de Master se concentrează pe procesele de comunicare de marketing de la nivelul companiei la nivelul brandului, utilizând perspective teoretice socio-culturale av ... +

Acest profil de Master se concentrează pe procesele de comunicare de marketing de la nivelul companiei la nivelul brandului, utilizând perspective teoretice socio-culturale avansate pe piețele de consum. Studenții vor dobândi competența de a analiza principiile și logicele sociale și culturale fundamentale care stau la baza provocărilor contemporane de branding și comunicare, folosind gândirea de marketing de ultimă generație și metode etnografice avansate. -
MSc
Normă întreagă
2 ani
Engleză
01 Sept 2022
01 Mart 2022
Campus