$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de MSc în Comunicații în Austria 2022

Un Master în Științe, sau MSc, este un titlu academic oferit celora care au finalizat în mod eficient aproximativ patru ani de studiu intensiv pe un anumit subiect. Multe programe de MSc oferă un curriculum combinat bazat pe cursuri în sala de clasă si pe cercetare.Cursurile de comunicare există pentru a-i asista pe studenți în construirea unui set de abilități care le va deschide o va… Citeste mai mult

Un Master în Științe, sau MSc, este un titlu academic oferit celora care au finalizat în mod eficient aproximativ patru ani de studiu intensiv pe un anumit subiect. Multe programe de MSc oferă un curriculum combinat bazat pe cursuri în sala de clasă si pe cercetare.

Cursurile de comunicare există pentru a-i asista pe studenți în construirea unui set de abilități care le va deschide o varietate de oportunități de angajare în viitor. Competențele rectificate de acest program sunt foarte bine căutate pe piața locurilor de muncă de astăzi, asta însemnând că studenții vor putea alege dintr-o varietate de domenii profesionale.

Caracteristica de bază a sistemului austriac de învățământ superior este un curs de patru ani. După finalizarea diplomă de licență, Universitatea au de multe ori burse pentru acei studenți care ar putea dori să studii suplimentare pentru master și chiar la nivel de doctorat.

Programe de Masterat în Științe de Top în Comunicații în Austria 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Austria
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
WU - Vienna University of Economics and Business
Viena, Austria

În noul program de masterat în comunicare de afaceri, studenții învață cum corporațiile globale pot folosi comunicarea pentru a obține succesul în afaceri și pentru a-și îndep ... +

În noul program de masterat în comunicare de afaceri, studenții învață cum corporațiile globale pot folosi comunicarea pentru a obține succesul în afaceri și pentru a-și îndeplini responsabilitatea socială în același timp. Factori precum abilitățile de management, înțelegerea limbajului și competența interculturală, precum și competența media sunt deosebit de importante în acest context. Aceste abilități sunt necesare pentru ca comunicarea să facă parte din procesul de creare a valorii unei companii într-o lume conectată digital. -
MSc
Normă întreagă
4 semestre
Engleză
Oct 2022
08 Mart 2022
Campus
 
Carinthia University of Applied Sciences
Klagenfurt, Austria

Răspândirea tehnologiilor moderne de comunicare este uluitoare: din ce în ce mai mulți oameni de pe tot globul descoperă noi modalități și mijloace de a rămâne în legătură - î ... +

Răspândirea tehnologiilor moderne de comunicare este uluitoare: din ce în ce mai mulți oameni de pe tot globul descoperă noi modalități și mijloace de a rămâne în legătură - împingând distanțe mari, granițe naționale și culturale sau chiar lacune generaționale. Foarte puțini dintre ei realizează de fapt complexitatea ridicată și cunoștințele tehnice necesare pentru a permite comunicarea interculturală. Studenții programului de masterat „Ingineria comunicării” primesc aceste cunoștințe de primă mână. -
MSc
Normă întreagă
4 semestre
Engleză
Campus
 
University of Klagenfurt - Faculty of Technical Sciences
Klagenfurt, Austria

Programul de masterat învață abilități cheie în domeniile mass-media și comunicare, management, marketing și tehnologie. Programul se concentrează pe domeniile convergenței te ... +

Programul de masterat învață abilități cheie în domeniile mass-media și comunicare, management, marketing și tehnologie. Programul se concentrează pe domeniile convergenței tehnice, media, legate de conținut și între industrii. Dispozitivele finale precum smartphone-urile și tabletele ocupă un loc central în convergența tehnică sau media. Convergența legată de conținut se referă la utilizările multiple ale conținutului (de exemplu, film, jocuri pe computer, cărți cu teme / conținuturi similare), iar convergența între industrii se referă la estomparea granițelor din sectorul TIMES (tehnologie, informații, mass-media, divertisment și Securitate). Aceste forme de convergență constituie noi provocări pentru companii, motiv pentru care abilitățile din domeniile studiilor culturale și studiilor media, economiei și științelor tehnice sunt din ce în ce mai importante. -
MSc
Normă întreagă
4 semestre
Engleză
Campus