Vezi Programe de MSc în Chimie Part time în Statele Unite ale Illinois Statele Unite ale Americii 2021

Master of Science oferă o oportunitate pentru absolvenții de a obține abilități avansate de cercetare și cunoștințe într-un mediu de învățare profesional.Un Master of Science (MS) vă poate oferi cu fundație de cunoștințe și competențe cheie pe care le 'avea nevoie de-a lungul carierei dvs.Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unific… Citeste mai mult

Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unifice alte branșe ale științelor naturale precum biologia, geologia și fizica. Mulți consideră că originile chimiei pot fi datate de acum mii de ani prin practicarea alchimiei.

Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " percepute studentului, care este de multe ori destul de scump, foarte frecvent ajungând în zeci de mii de dolari pe an.

Solicită Informații Programe de MSc în Chimie Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Illinois în Statele Unite ale Americii 2021