Compară Programe de MSc în Chimie Part time în Turcia 2021

Un Master of Science, sau o diplomă de master în științe este un grad academic livrate de către universități din multe țări. Un Master of Science este o alegere populara după finalizarea o diplomă de licență.Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unifice alte branșe ale științelor naturale precum biologia, geologia și fizica. Mulți consid… Citeste mai mult

Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unifice alte branșe ale științelor naturale precum biologia, geologia și fizica. Mulți consideră că originile chimiei pot fi datate de acum mii de ani prin practicarea alchimiei.

Universitățile din Turcia furnizează fie doi sau patru ani de învățământ pentru studii universitare, în timp ce programele de studii postuniversitare trecut un minim de doi ani. Există în jur de 820 de instituții de învățământ superior din Turcia, inclusiv 76 de universități cu un numărului de studenți total de peste 1 milion. Calitatea educației în universitățile turcești variază foarte mult, unele de învățământ și facilități pe picior de egalitate cu școlile de renume internațional.

Contactează Școli Direct Cele Mai Bune Masterate în Științe în Chimie Cu jumătate de normă în Turcia 2021