Vezi Programe de MSc în Chimie Part time în Statele Unite ale Al Ain Emiratele Arabe Unite 2021

Un Master of Science sau Master este o diplomă de studii postuniversitare de obicei în domeniile științelor și științe sociale. MSC poate fi desigur pe bază, bazată pe cercetare, sau un amestec din cele două.Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unifice alte branșe ale științelor naturale precum biologia, geologia și fizica. Mulți consider… Citeste mai mult

Chimia este adesea menționată ca fiind știința centrală pentru că pare să unifice alte branșe ale științelor naturale precum biologia, geologia și fizica. Mulți consideră că originile chimiei pot fi datate de acum mii de ani prin practicarea alchimiei.

Educația în Emiratele Arabe Unite are beneficiile sale: soare, mare, nisip, veniturile scutite de impozit, după absolvire și unele dintre cele mai bune universități din Golf region.In plus, o serie de universități de prestigiu din sediul în alte țări au campusuri filiale în Emiratele Arabe Unite.

Al Ain este un oraș în Emiratele Arabe Unite de frontieră cu Oman. Orașul este cunoscut ca o oază de educație și cultură și gândire progresivă. Orasul este acasa, la unele dintre cele mai prestigioase universități din regiune și chiar una din regiunile colegii primele femei.

Solicită Informații Programe de MSc în Chimie Part time în Statele Unite ale Al Ain în Emiratele Arabe Unite 2021