Keystone logo

Part time MSc Programe în Branding în Nottingham, Regatul Unit pentru 2024

Filtre

Filtre

  • MSc
  • Regatul Unit
  • Studii de marketing
  • Marketing
  • Part time
Domenii de studiu
  • Studii de marketing (0)
    • Înapoi la categoria principală
    Locații
    Găsiți mai multe locații
    Tipul de grad
    Durata
    Ritmul de studiu
    Limbă
    Limbă
    Formatul de studiu

    Niciun program nu corespunde criteriilor dvs. de căutare. Vă rugăm să vă rafinați filtrele.

    Clear filters

    Part time MSc Programe în Branding

    Nottingham este cunoscut pentru legenda lui Robin Hood, două teatre mari și mai multe muzee și galerii. Este, de asemenea, acasa, la doua universitati care au peste 60 de mii de studenți, 12 mii dintre care sunt internaționale.

    elevii de afaceri au multe domenii, ele se pot specializa, si branding este una care cade sub disciplina mai largă de marketing. Zona de studiu utilizeaza publicitate, design, dezvoltare strategică și alte concepte pentru a crea un brand care este acceptat în mod pozitiv de către consumatori.

    Marea Britanie, Regatul Unit este mai mult de 300 de ani și cuprinde patru națiuni constitutive: Anglia, Scoția, Țara Galilor și Irlanda de Nord. Marea Britanie a fost un centru de învățare pentru ultimii 1000 ani și are mai multe universități vechi și distins. Studenții străini constituie o parte importantă a corpului student la universitati din Marea Britanie.

    Un MSc, sau Masterat în Științe, reprezintă o diplomă academică recunoscută pe plan internațional care indică un nivel ridicat de competențe și cunoștințe legate de un anumit subiect sau domeniu. Majoritatea programelor de MSc durează aproximativ patru ani, iar absolvenții pot apoi să se alăture forței de muncă sau să studieze în continuare.

    Învățarea cu fracțiune de normă vă permite să obțineți o diplomă sau o calificare chiar dacă nu puteți merge la școală cu normă întreagă. Se poate învăța în ritmul propriu, acumulând treptat credite care contează pentru calificarea finală.