Vezi Programe de MSc în Biologie Part time în Statele Unite ale Swansea Regatul Unit 2021

Un Master of Science sau Master este o diplomă de studii postuniversitare de obicei în domeniile științelor și științe sociale. MSC poate fi desigur pe bază, bazată pe cercetare, sau un amestec din cele două.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Educația în Regatul Unit este o problemă descentralizată cu fiecare dintre țările din Regatul Unit care au sisteme separate în diferite guverne: Guvernul Regatului Unit este responsabil pentru Anglia, și Guvernul scoțian, guvernul galez și Irlandei de Nord Executive sunt responsabile pentru Scoția , Țara Galilor și Irlanda de Nord, respectiv.

Swansea este un oraș de coastă, în Țara Galilor. Trei instituții de învățământ superior se află acolo, unul dintre acestea fiind acordate pentru cea mai bună experiență de elev din Marea Britanie. Este unul dintre centrele importante revoluției industriale.

Solicită Informații Programe de MSc în Biologie Part time în Statele Unite ale Swansea în Marea Britanie 2021