MSc în vânzări 4.0 - Master în Managementul Internațional de Vânzări
ESCP Business School
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 26.700 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Obiectivele programului
Deveniți un expert pentru cea mai importantă și importantă activitate a oricărei afaceri în perioadele de transformare digitală și creșterea concurenței
Multe dintre cele mai bune oportunități de carieră de astăzi sunt internaționale, îmbunătățite prin digitizarea lumii afacerilor. Pe măsură ce tot mai multe companii devin globale, devine din ce în ce mai greu să aibă succes fără inteligență culturală. Acest lucru poate fi valabil mai ales în cazul vânzărilor. Prin urmare, învățarea cum să construim relații strânse cu colegii și clienții dintr-o multitudine de culturi diferite devine o competență de bază în vânzări și marketing.
În calitate de student la Berlin și Paris, două dintre cele mai vibrante orașe multiculturale din Europa, care studiază cu studenți din multe țări diferite și predate de facultatea globală a ESCP, nu va trebui să aștepți să începi cariera internațională.
Arta vânzărilor este, de asemenea, supusă unei transformări profunde datorită digitalizării. Cuvintele, cum ar fi inteligența artificială, datele mari, internetul lucrurilor, mass-media sociale, pentru a menționa câteva, au devenit și vor continua să fie capricii în viața vânzătorilor.
Până când ați terminat cu acest program de doi ani, cu normă întreagă, la una dintre cele mai mari școli de afaceri europene și internaționale, ați lucrat deja într-un cadru multinațional și ați câștigat cunoștințele și abilitățile de care aveți nevoie pentru a reuși manager de vânzări și marketing internațional, atât într-o lume globalizată, cât și digitală.
Cerințe de admitere
- O diplomă de licență cu un minim de 180 ECTS
- Un background universitar, de preferat în economie, științe sociale sau naturale sau inginerie
- Fluență în limba engleză: scoruri TOEFL, TOEIC sau IELTS sau test de limba engleză în campus
- Experiența de lucru nu este necesară (dacă se dau, se recomandă un maxim de 2 ani)
Taxe și financiare
O plată de 26.700 EUR este datorată pentru programul de doi ani.
Taxele sunt facturate în patru tranșe și se datorează după cum urmează:
- Prima tranșă: 1 septembrie 2021
- A doua tranșă: 1 ianuarie 2022
- A treia tranșă: 1 iunie 2022
- A patra tranșă: 1 ianuarie 2023
Taxe de aplicare
Taxele de depunere a cererilor sunt stabilite la 130 EUR.
Galerie
Admitere
Curriculum
Programul SALES 4.0 - Master în Managementul Vânzărilor Internaționale (120 ECTS) vă va învăța cum să ajungeți la clienți peste granițe - în lumea online și offline
Primul termen al acestui program de master, care are loc în campusul ESCP din Berlin, vă va oferi o înțelegere generală a tehnicilor de vânzare, a piețelor și a clienților. Veți avea cursuri despre marketing, comportamentul consumatorilor, informații despre piață și analiză de date și veți învăța abilități esențiale de vânzări, cum ar fi negocierea și stabilirea prețurilor.
În al doilea mandat la Berlin, vă veți concentra pe managementul forței de vânzări și pe vânzările interculturale, pe măsură ce vă dezvoltați noi abilități în materie de opțiuni cantitative, cum ar fi raportarea financiară și contabilitatea managerială. Vor fi discutate, de asemenea, cele mai recente progrese și impactul inteligenței artificiale (AI), al datelor mari, al rețelelor sociale și al internetului obiectelor asupra funcției de vânzări.
Pe parcursul celui de-al treilea trimestru, care are loc la Paris, programa se va concentra pe domeniile managementului canalului și distribuției, precum și pe marketing și comerț internațional. Vor fi abordate subiecte precum managementul canalelor internaționale și vânzarea cu amănuntul 4.0, managementul lanțului de aprovizionare digital, deciziile internaționale de marketing și dreptul internațional al distribuției.
Pentru începutul celui de-al doilea an (trimestru 4) te vei întoarce în campusul din Berlin. Ca o pregătire pentru teza de master, vor fi predate metode de cercetare, în timp ce cursurile de management al schimbării și comportamentul organizațional vă vor oferi abilitățile necesare pentru a reuși într-un mediu internațional. Cursurile opționale cu dimensiune strategică, precum și un proiect de consultanță pentru companie vor finaliza acest trimestru.
La sfârșitul studiilor (trimestrul 5 și 6), veți petrece un semestru scriind o teză pe o temă legată de vânzări, iar pe parcursul trimestrului final, veți face un stagiu oriunde în lume - prima treaptă pe scara o carieră în afaceri internațională.
Module de curs
Trebuie să cunoașteți limba engleză pentru a urma aceste cursuri.
Tehnici de vânzare
- Vanzare si negocieri
- Prețuri
- Marketing digital VÂNZĂRI 4.0
Managementul Salesforce
- Lider în vânzări internaționale
- Digitalizarea procesului de vânzare
Canale și distribuție
- Managementul canalelor internaționale și vânzarea cu amănuntul 4.0
- Managementul lanțului de aprovizionare digital
Internaţional
- Management International
- Management International
- Competență interculturală pentru vânzări
- Marketing și comerț internațional
- Deciziile de marketing internațional
- Dreptul internațional al distribuției
General
- Înțelegerea piețelor și a clienților
- Mediu de marketing într-o lume globală și digitală
- Comportamentul consumatorului și cumpărarea organizațională
- Opțiuni (4 de ales)
- Antreprenoriat
- Economie pentru manageri
- Finanțe corporative
- Control de management
- Contabilitate financiara
- Strategie
- Sisteme informatice de afaceri
- Etică de afaceri
- Managementul serviciilor
Cercetare
- Cercetare si consultanta
- Metode de cercetare
- Gestionarea complexității
- Managementul schimbării și comportamentul organizațional
- Teză de master pentru MSc
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Afacerile globale sunt mari și devin tot mai mari. În 1950, comerțul transfrontalier reprezenta aproximativ 20% din producția globală. Astăzi, este peste 50%.* Ca absolvent cu o diplomă de Vânzări 4.0 - Master în Managementul Vânzărilor Internaționale de la ESCP, veți fi bine plasat pentru a ocupa o poziție de director de vânzări internaționale pentru o companie multinațională, un manager internațional de cont cheie sau un director de vânzări de țară.
*Lumea noastră în Data.org/international-trade
Primele două cursuri ale Masterului în Management Internațional al Vânzărilor, 57 de participanți din peste 15 țări, au finalizat deja programul cu succes. Ei fac acum parte din rețeaua de absolvenți ai ESCP, peste 50.000 de membri din 150 de țări.
Acreditări
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.