MSc Marketing

Generalități

Programul de descriere

Dacă doriți să vă creați o carieră în marketing, Master în Marketing la Bristol Business School vă va oferi o calificare solidă, precum și abilități și perspective, pentru a vă ridica deasupra altor candidați pe piața muncii într-o varietate de sectoare industriale diferite. , indiferent de fondul dvs. sau de nivelul UG.

Acest curs bine pus la punct și foarte respectat vă va oferi o bază temeinică academică în materie, precum și dezvoltarea cunoștințelor, experienței și abilităților dvs., pentru a deschide ușa către o gamă largă de cariere de marketing plină de satisfacții.

Cel mai recent know-how de marketing

Acesta este un câmp cu ritm rapid, iar cursul este ținut constant actualizat și relevant pentru ultimele evoluții în practica de afaceri. Veți dezvolta o legătură completă în:

  • Planificare, elaborare și implementare strategie
  • Analiza clienților, a piețelor și a industriei
  • Comunicări de marketing
  • Cercetări, investigații și analize de date.

Aptitudinile de care ai nevoie pentru a reuși

Cursul este, de asemenea, conceput pentru a vă dezvolta abilitățile de rezolvare a problemelor și pentru a vă oferi oportunități extinse de dezvoltare personală. Adoptăm o abordare structurată pentru dezvoltarea abilităților profesionale de care aveți nevoie pentru a avea succes în acest domeniu. Aceasta include atât abilități intelectuale care explorează diferite moduri de gândire; și abilități practice, cum ar fi capacitățile de comunicare, numerice și de prezentare.

Un accent real în lume

Cursul se bazează foarte mult pe probleme din lumea reală, așa că veți învăța teoria, dar și cum să o aplicați în situații reale. Veți avea, de asemenea, o mulțime de oportunități de a vă angaja cu angajatorii, cu profesori invitați din industrie și oportunități de cercetare unde puteți lucra la probleme reale de marketing.

Acest curs este ideal dacă sunteți la începutul carierei dvs. de marketing.129468_57e4d6404e50ab14f6da8c7dda7930791c3bd8e2554c704c72267fd0934cc05e_1280.jpg PhotoMIX / Pixabay

Conţinut

Veți studia:

  • Practică contemporană de marketing - Acest modul vă prezintă teoria și practica marketingului. Începe prin a privi abordarea tradițională de marketing țintă înainte de a privi evoluțiile mai recente ale gândirii de marketing. Acest modul va introduce, de asemenea, ideea de abilități de gândire, încurajându-vă să adoptați o abordare sistematică a modului în care abordați problemele de afaceri, folosind teoria pentru a vă structura abordarea.
  • Planificare strategică de marketing - În acest modul, veți învăța cum să analizați mediul unei organizații, luând decizii cu privire la modul în care acesta își poate desfășura resursele pentru un avantaj maxim. Modulul va analiza o serie de instrumente și tehnici diferite care ajută analiza strategică, dezvoltarea strategiei și implementarea.
  • Marketing Analytics - Marketingul depinde de informații bune despre organizație, clienții și concurenții săi. În Analytics Analytics, veți învăța cum să proiectați și să implementați sisteme pentru monitorizarea activităților de marketing, integrând informații financiare și nefinanciare pentru a sprijini învățarea organizațională.
  • Principiile comunicațiilor de marketing - Acest modul analizează în detaliu instrumentele și tehnicile de promovare. Pe lângă punctele slabe ale diferitelor suporturi de comunicații, veți învăța principiile mai fundamentale ale dezvoltării, încadrării și livrării mesajelor, asigurându-vă că mijloacele de comunicare sunt utilizate cât mai eficient.
  • Metode de cercetare pentru marketing - Acest modul se bazează pe învățarea din modulul Marketing Analytics. Pe lângă faptul că veți învăța să definiți și să planificați proiecte de cercetare, veți dezvolta abilități în colectarea de date, fie din grupuri focus, sondaje sau observații. Concentrația asupra acestui modul se bazează în principal pe cercetarea de marketing, dar vom analiza, de asemenea, similitudinile și diferențele din cercetarea academică.
  • Marketing global - În timp ce toate modulele din programul de master adoptă o perspectivă globală, acest modul analizează în mod specific provocările dezvoltării piețelor internaționale. Pe lângă învățarea tehnicilor de cercetare și evaluare a piețelor intenționate, vă veți familiariza cu diferite moduri de intrare pe piață, precum și cu pericolele și beneficiile comune ale marketingului global.
  • Disertație de marketing și metode de cercetare.
  • Proiect și metode de cercetare bazate pe muncă.

Module opționale

Modulele opționale enumerate sunt cele care sunt cel mai probabil disponibile, dar pot fi modificate.

Veți alege două subiecte suplimentare din modulele opționale de mai jos, permițându-vă să vă specializați în domenii relevante pentru calea dvs. aleasă:

  • Marketing digital sau comunicații corporative
  • Managementul relatiilor cu clientii
  • Principiile și politica de marketing social
  • Promovare și societate
  • Persoane și organizații
  • Luarea deciziilor antreprenoriale
  • Marketing cu amănuntul și moda: design și livrare.

sau, unul dintre modulele opționale de mai sus, plus unul de la:

  • Persoane și organizații
  • Oameni și organizații într-un context internațional.

Disertație

În plus față de aceste module, disertația dvs. vă oferă șansa de a cerceta un domeniu al marketingului de interes deosebit pentru dvs. și de relevanță pentru cariera sau compania dvs. Veți avea posibilitatea de a alege să lucrați la o disertație de tip academic sau una bazată pe muncă, unde veți lucra la un proiect de marketing live. Veți participa la o serie de ateliere de disertație pentru a vă oferi pregătirea de cercetare suficientă pentru a produce o disertație de calitate.

Temele disertației anterioare includ:

  • De la Bond la Beckham Evoluția bărbătirii bărbătești
  • Factorii de succes în proiecte de capital și venituri în cadrul Bristol Parks
  • Ce influențează fetele pre-adolescente să cumpere într-o rețea socială

Universitatea continuă să ne îmbunătățească oferta, răspunzând la feedback-ul oferit de studenții noștri și alte părți interesate, asigurându-ne că programele sunt actualizate și absolvenții noștri sunt echipați cu cunoștințele și aptitudinile de care au nevoie pentru lumea reală. Acest lucru poate duce la schimbări în curs. Dacă vă schimbați cursul, vă vom informa.

Învățarea și predarea

Acesta este un curs de master „conversie” și nu presupunem niciun studiu prealabil de marketing. Veți învăța prin cursuri formale și sesiuni de seminar, precum și prin muncă de grup și studiu independent. Lucrarea va include sarcini, exerciții, studii de caz și prezentări, cu accent pe învățarea independentă pentru a vă dezvolta abilitățile de rezolvare a problemelor.

De asemenea, veți avea acces la o serie de materiale de studiu online prin mediul nostru virtual de învățare. Acestea includ prelegeri online, discuții de cinci minute „cap de vorbă” și alte materiale legate de programe care să vă sprijine învățarea.

Timp de studiu

Cu normă întreagă

Pentru cursul cu normă întreagă, vei participa la Școala de Afaceri timp de un an, vei studia două-trei zile pe săptămână și îți depune disertația în septembrie. Puteți, totuși, să alegeți să depuneți disertația în decembrie, luând deci 15 luni pentru a finaliza cursul.

Part-time, pistă rapidă

Acest mod de livrare este conceput pentru studenții care nu sunt capabili să obțină timp de studiu în timpul programului normal de lucru. Pentru fiecare modul, veți participa în mod normal la două ateliere de o zi (în jur de 10 pe an în total). Aceste ateliere vor avea loc în mod normal sâmbătă. Restul materialelor sunt livrate online. Deși există o anumită flexibilitate pentru a lucra prin acestea în ritmul lor propriu-zis, vor exista mai multe tutoriale online în direct pentru a oferi feedback și pentru a vă menține pe cale să îndepliniți termenele de evaluare. De asemenea, vi se va cere să participați la examene până la de două ori pe an. Cursul durează doi ani pentru a fi finalizat.

Part-time, flexibil

Puteți negocia un program individual, care implică studiu alături de studenții cu normă întreagă și / sau module din modul Part-time, rapid. Acest lucru poate dura până la șase ani, dar majoritatea studenților din acest mod de studiu completează cursul în trei ani, studiind o zi pe săptămână.

Suportul studiului

Dacă ați fost fără studii superioare, vă oferim sesiuni de abilități care vă vor ajuta să vă pregătiți pentru a studia din nou, precum și sesiuni pentru vorbitori de limba engleză non-nativi.

Evaluare

Evaluarea este realizată prin intermediul mini-proiectelor supravegheate, prezentărilor, alocărilor și examenelor cu durată limitată.

Facilități de studiu

În noua noastră școală Bristol de afaceri de 55 de lire sterline, veți avea acces la spații de învățare de ultimă oră.

Proiectată cu aport de elevi, Business School oferă spații de învățare pentru studiu individual și de grup, medii de învățare interactive și săli de conferințe pe care le puteți rezerva. Este un spațiu pentru studenți și afaceri pentru a se reuni, colabora și forma noi parteneriate.

Schema de cercetare a integrității

Ca student la acest curs, veți putea solicita să participați la schema de cercetare a integrității. Acest lucru vă oferă șansa de a câștiga experiență de cercetare de piață practică, unde veți lucra cu un client la un proiect de cercetare real și veți obține informații valoroase despre cum este să lucrați ca consultant de cercetare de piață.

Întâlnește liderii industriei

În calitate de student la Bristol Business School, veți avea ocazia să aflați despre provocările, problemele și deciziile luate la cel mai înalt nivel de leadership strategic. Aliniatul nostru inspirativ de vorbitori a inclus Will King, CEO al King of Shaves, care a vorbit despre „Puterea media socială”.

Cerințe de intrare

Vei avea nevoie:

  • un grad de onoare de 2: 2 sau mai mare la orice subiect; sau
  • o calificare academică echivalentă; sau
  • o calificare academică sau profesională relevantă, plus marketing semnificativ sau experiență generală în afaceri: vă rugăm să oferiți detalii complete în cererea dvs.

Colegiul Internațional UWE Bristol

Studenții internaționali care nu îndeplinesc cerințele academice sau de limba engleză pentru a studia acest curs se pot califica completând un studiu pregătitor la colegiul nostru internațional.

Suport pentru limba engleză

Dacă îndeplinești cerințele academice, dar ai nevoie de sprijin suplimentar pentru a-ți duce abilitățile de limbă la nivelul dorit, poți participa la unul dintre cursurile noastre de engleză pre-sesionale. Studenții care finalizează cu succes cursul pre-sesional pot progresa la cursul ales de grad, fără a prelua un IELTS sau un echivalent.

Cariere / Studii ulterioare

Marketingul este esențial pentru succesul în afaceri moderne, abilitățile profesionale ale expertului în marketing sunt din ce în ce mai mult un pașaport până la cele mai înalte poziții din companii. Aceasta include roluri precum manager de marketing digital, director comercial, manager de marketing și dezvoltare, șef de dezvoltare și marketing de afaceri și manager de marketing direct.

Master în marketing la Bristol Business School îți va oferi abilitățile pe bază largă și încrederea intelectuală necesară pentru a începe și a înainta în carieră.

Veți avea, de asemenea, oportunitatea de a vă concentra pe anumite domenii de marketing prin modulele opționale și disertația dvs. Absolvenții noștri au continuat să lucreze cu angajatori precum Creative England, SCISYS și Telefónica UK.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

UWE Bristol is a University Alliance university with a common mission to make the difference to our cities and regions. We use our experience of providing high-quality teaching and research with real- ... Citeste mai mult

UWE Bristol is a University Alliance university with a common mission to make the difference to our cities and regions. We use our experience of providing high-quality teaching and research with real-world impact to shape higher education and research policy for the benefit of our students and business and civic partners. We innovate together, learn from each other and support every member to transform lives and deliver growth. Citește mai puţin