MSc Marketing
Queen's University Belfast
Informatie cheie
Locația campusului
Belfast, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 23.100 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxa internationala
Introducere
Conceput pentru mediul de marketing digital, MSc în Marketing cuprinde elemente de management și strategie de marketing, comportamentul consumatorilor, marketing digital (inclusiv Google Analytics), analiză de marketing (inclusiv formarea bazelor de date SAS), metode de cercetare și marketing internațional.
Programul MSc Marketing a fost conceput pentru a dota următoarea generație de profesioniști în marketing cu abilitățile conceptuale, analitice și practice necesare firmelor pentru a concura pe piața globală.
Repere de marketing
Acreditări profesionale
- Acreditarea a fost obținută de la Chartered Institute of Marketing (CIM) – Cel mai important organism profesional pentru marketeri din întreaga lume, care există pentru a dezvolta profesia de marketing, a menține standardele profesionale și a îmbunătăți abilitățile practicienilor de marketing. Studenții programului MSc Marketing se pot înregistra ca studenți la CIM și vor avea acces la toate resursele CIM, inclusiv webinarii și expert în marketing (se va aplica o taxă suplimentară). Studenții vor putea participa la evenimente și seminarii locale ale filialei CIM, care oferă oportunități de creare de rețele și șansa de a fi la curent cu gândirea și practica actuală de marketing. După finalizarea cu succes a programului de MSc Marketing, studenții vor avea o serie de scutiri de la examenele profesionale CIM. Studenții pot susține Certificatul CiM în Marketing Profesional, care le cere să parcurgă 1 modul online (studenții sunt scutiți de alte 2 module) sau Diploma CiM în Marketing Profesional, care le obligă să parcurgă 2 module online (studenții sunt scutiți de la alte 1 module). modul).
- Modulul de marketing digital (care include Google Analytics) încurajează studenții să lucreze pentru o calificare individuală Google Analytics (GAIQ). Acesta este un semnal pentru angajatori că studenții noștri MSc Marketing au atât abilitățile teoretice, cât și practice pentru a concura. Taxa de examen va fi rambursată de către Școală (sub rezerva obținerii premiului în timpul modulului).
Legături din industrie
- Studenții vor avea posibilitatea de a aplica pentru un stagiu plătit de minim 12 săptămâni ca opțiune în semestrul 3, studenții vor trebui să întreprindă un proiect de cercetare-acțiune și să trimită un raport pe baza acestuia. Această opțiune este în loc de a întreprinde o disertație de cercetare tradițională sau un proiect de cercetare academică. Această opțiune, disponibilă numai studenților cu performanțe superioare, oferă posibilitatea de a aplica și revizui principiile academice și teoretice în practică. De asemenea, oferă studenților o experiență reală de lucru într-un mediu de marketing.
Facilități de clasă mondială
- Modulul Marketing Analytics for Managers include software SAS. SAS Institute este un furnizor de instrumente, tehnologii și servicii axate pe analiza de afaceri. Un studiu recent arată că SAS domină piața globală de analiză avansată. Acesta este din nou un semnal pentru angajatori că studenții noștri au abilitățile de software teoretice, practice și standard din industrie pentru a concura.
Experiența studenților
- Metodele de predare și de învățare pot include prelegeri, tutoriale, seminarii, studii de caz, demonstrații de computer/software, media non-carti (videoclipuri și podcasturi), cercetare individuală, prezentări orale, proiecte de grup, forumuri de discuții online, vizite în industrie, ateliere pentru practicieni și oportunități de internship.
Oportunități de carieră
Absolvenții care au o cunoaștere solidă a gândirii contemporane de marketing și a celor mai bune practici, împreună cu o bază solidă în metodele, instrumentele și aplicațiile de cercetare de piață, sunt susceptibile să își asigure locuri de muncă în următoarele domenii: marketing digital, analiză de marketing, cercetare de marketing și noi introducerea produselor, managementul conturilor cheie, proiectele de export și extinderea internațională aferentă, precum și activitatea de gestionare a mărcii.
Curriculum
Cursul poate fi susținut doar cu normă întreagă. Studenții efectuează 4 module în semestrul 1 (septembrie - decembrie) și încă 4 în semestrul 2 (ianuarie-aprilie / mai). În semestrul 3 (iulie până în septembrie) studenții fie întreprind tradițional disertație, stagiu și proiect bazat pe muncă, fie proiect de cercetare academică.
Semestrul 1
• Managementul marketingului
Acest modul servește ca o platformă pentru înțelegerea aplicării de anvergură și holistică a marketingului ca filozofie și funcție în organizațiile contemporane. Modulul servește drept bază pentru MSc în marketing, oferind nivelul necesar de cunoștințe necesar pentru a avansa în modulele paralele și secvențiale ale cursului. Modulul este predat la un nivel introductiv. Nu presupune cunoștințe anterioare despre sistemul de afaceri - marketing în special.
• Marketing strategic
Acest modul servește pentru a oferi o înțelegere a marketingului atât din perspectiva managementului, cât și a consumatorilor. Acest modul se va baza pe înțelegerea dumneavoastră a managementului cu teoria marketingului și cazurile practice ilustrative ale provocărilor cu care se confruntă managerul de marketing. În timpul acestui modul veți explora interfețele dintre marketing și instituții, strategie, organizare și psihologie în practica socială a strategiei de marketing. Acest lucru vă va ajuta să evaluați critic și să obțineți experiență practică a modului în care agenția de conducere de marketing contribuie la crearea, menținerea și perturbarea piețelor și strategiilor.
• Marketing digital
Acest modul își propune să ofere studenților cunoștințele și abilitățile necesare pentru a dezvolta strategii de marketing care pot fi utilizate pe platforme de Internet/mobile, precum și pentru integrarea cu platformele offline. Setează managementul marketingului digital în context ca un creator cheie de valoare pentru clienți și se ocupă de perspective strategice asupra companiei, clienților săi și provocărilor cu care se confruntă.
• Contabilitate
Acest modul examinează teoria și practica contabilității la un nivel nespecialist. Acestea includ subiecte precum funcția contabilității și controlului în organizații, contabilitatea financiară, analiza situațiilor financiare și contabilitatea de gestiune.
Semestrul 2 – Module de bază
• Comportamentul consumatorului
Scopul acestui curs este de a le permite studenților să dezvolte o înțelegere profundă a modului în care teoria și practica comportamentului consumatorului au apărut pentru a juca un rol cheie în înțelegerea consumatorilor și a contextelor lor de consum. Elevii vor fi capabili să înțeleagă și să evalueze modul în care cercetarea consumatorilor și practicile sale sunt aplicate în organizații pentru a stimula performanța în afaceri și a îmbunătăți experiența consumatorului, vor putea să analizeze și să evalueze critic rolul și eficacitatea practicilor cheie de cercetare a consumatorilor, precum și să înțeleagă și să critice importanța cercetării consumatorilor pentru a produce schimbări pe piață pentru consumatori, practicieni, management și angajați.
• Marketing internațional
Accentul modulului este pe teoria, practica și provocările cu care se confruntă managerii de marketing care lucrează într-un mediu global/internațional și pe conceptele și teoriile care pot fi utilizate pentru a informa luarea deciziilor de marketing în aceste contexte. La finalizarea modulului, studenții vor înțelege natura, domeniul de aplicare și rolul marketingului în firmele care operează într-un mediu global/internațional și vor fi capabili să aplice concepte și teorii cheie la problemele de marketing cu care se confruntă managerii care lucrează într-un mediu global/internațional.
• Analize de marketing
Acest modul se concentrează pe o dezvoltare nouă și interesantă în teoria și practica de marketing. Utilizarea datelor, „big data”, pentru a ajuta la luarea deciziilor de marketing și la responsabilitate continuă să crească în importanță, în special în era actuală a austerității și a deficitului de resurse. Modulul are o abordare atât teoretică, cât și practică a utilizării analizei de marketing în practică. Un punct culminant al modulului este utilizarea software-ului SAS sau SPSS pentru a analiza datele pentru luarea deciziilor legate de marketing și în scopuri de evaluare. Studenții care finalizează cu succes modulul vor putea să le semnaleze potențialilor angajatori că au abilitățile teoretice, practice și software standard din industrie pentru a concura.
• Metode și tehnici de cercetare
Acest modul își propune să ofere studenților o serie de abilități pentru a efectua cercetări eficiente în afaceri și management. Abilitățile învățate în acest modul vor fi aplicabile în diferite profesii, deoarece relevanța și importanța capacității de a proiecta cercetarea, interpretarea, analizarea critică și evaluarea informațiilor calitative și cantitative sunt cruciale în lumea managementului de astăzi. Scopul general al modulului este de a introduce studenții în procesul de cercetare și de a prezenta instrumentele și metodologiile științelor sociale necesare pentru realizarea cercetării tezei. Acest curs are trei componente separate, dar strâns legate - o discuție despre procesul de proiectare a cercetării, principiile metodologiei de cercetare și aplicațiile abilităților de cercetare. La sfârșitul cursului, studenții ar trebui să fie capabili să evalueze punctele forte și punctele slabe ale diferitelor abordări metodologice și să formuleze proiecte de cercetare de calitate.
Semestrul 3 (selectați un total de 60 CATS)
• Disertație (60 CATS)
• Stagiu de marketing și proiect de cercetare la locul de muncă (60 CATS)*
• Proiect de cercetare academică + 2 module predate (Contemporary Issues in Management and Business Governance and Ethics) (60 CATS)
Cele trei opțiuni pentru semestrul 3 le vor permite studenților să utilizeze cunoștințele și abilitățile dobândite în modulul Metode de cercetare pentru afaceri.
Disertația cere studenților să întreprindă un proiect de cercetare semnificativ și să scrie o teză a studiului lor și a constatărilor sale.
Stagiul de marketing și proiectul bazat pe muncă solicită studenților să efectueze un stagiu plătit de 12 săptămâni, care va include realizarea unui proiect de cercetare-acțiune pe care trebuie să îl redacteze sub formă de raport (similar în detaliu și lungime cu o disertație tradițională). Vă rugăm să rețineți că stagiile sunt alocate pe bază de competiție, pe baza CV-urilor și a interviurilor.
A treia opțiune este un proiect de cercetare-acțiune sub forma unei analize critice a literaturii, precum și completarea a două module (Contemporary Issues in Management and Business Governance and Ethics) care sunt predate în blocuri pe parcursul a câteva săptămâni în timpul verii.
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Cum îmi finanțez studiile?
Departamentul pentru Economie va oferi un împrumut cu taxă de școlarizare de până la 5,500 GBP per student din NI / UE pentru studii postuniversitare.
Un sistem de împrumuturi postuniversitare din Marea Britanie oferă împrumuturi pentru studenți susținute de guvern de până la 10.609 GBP pentru cursuri de master predate și de cercetare în toate domeniile. Criteriile, eligibilitatea, rambursarea și informațiile despre cerere sunt disponibile pe site-ul web al guvernului Regatului Unit.
Burse internaționale
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.