MSc Marketing digital și comerț electronic
TBS Education
Informatie cheie
Locația campusului
Toulouse, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 18.500 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
În timp ce toate programele noastre de MSc se ocupă de marketing digital, acesta vă oferă expertiză profesională avansată în managementul marketingului web și al rețelelor sociale.
Veți învăța să proiectați și să implementați un plan de marketing digital și să gestionați o afacere digitală și comerț electronic.
Programul vă oferă instrumentele, tehnicile și cadrele conceptuale care vă permit să dezvoltați o experiență digitală de neuitat pentru clienți.
Admitere
Curriculum
Proiectarea programelor
Număr total de ore: 450h
Acest program constă din cinci experiențe de învățare concepute riguros pentru a vă dezvolta abilitățile manageriale și operaționale în domeniul dumneavoastră de expertiză profesională.
Expertiză profesională
8 unități de curs:
- Fundamentele marketingului digital
Obiectiv: Studentul de succes va fi capabil să proiecteze, să execute și să evalueze strategii digitale care se adaptează la schimbarea comportamentului clienților și să folosească inovațiile tehnologice. - Fundamentele comerțului electronic
Obiectiv: Studentul de succes va fi capabil să gestioneze platformele și piețele de vânzare online, să evalueze critic interfețele și experiențele digitale și să îmbunătățească ratele de conversie. - Platforme digitale, conținut și producție
Obiectiv: Studentul de succes va fi capabil să descopere instrumentele și metodele utilizate pentru a proiecta, gestiona și construi interfețe, platforme și conținut digital. - Canale de marketing digital
Obiectiv: Studentul de succes va fi capabil să atragă trafic către un site web cu ajutorul tehnicilor de marketing în motoarele de căutare (SEM) și de marketing direct. - Analiza și vizualizarea datelor
Obiectiv: Studentul de succes va fi capabil să utilizeze Web 2.0, rețelele sociale, mobilul și alte tehnologii emergente pentru marketing și promovare. - Planificarea si executia campaniei
Obiectiv: Studentul de succes va fi capabil să definească o strategie pentru site-ul web, să identifice indicatorii cheie de performanță, să localizeze puncte de colectare a datelor, să stabilească un plan de etichete și să creeze rapoarte și tablouri de bord online pentru a măsura performanța. - Perspective internaționale și probleme emergente
Obiectiv: Studentul de succes va fi capabil să evalueze critic modul în care strategiile de marketing digital sunt concepute și executate în diferite contexte internaționale. - Metode și dinamici de cercetare a marketingului digital și a comerțului electronic
Obiectiv: Studentul de succes va fi capabil să proiecteze și să conducă un proiect de cercetare cu metode și instrumente de cercetare de ultimă generație în marketing digital și comerț electronic.
Certificat conceput de 26 de profesori și profesioniști în conducere și management în colaborare cu TBS Career Starter.
„Soft Skills” sunt abilități intrapersonale și interpersonale care creează condițiile pentru o echipă de succes și durabilă și vă permit să vă gestionați eficient cariera.
2 unități de curs:
Abilități de conducere și conducere
Obiectiv: Dobândiți nouă competențe cheie pentru a conduce echipe și a vă gestiona cariera profesională.
Agilitate în carieră
Obiectiv: Dezvăluie-ți talentul și fă alegeri evolutive în conformitate cu aspirațiile tale profunde.
Career Starter este un centru de sprijin care îi ajută pe studenți să-și definească și să-și dezvolte proiectele de carieră. Prin mai multe prelegeri, workshop-uri, teste individuale și sesiuni de coaching, un specialist va sprijini fiecare student de la primele întrebări până la căutarea stagiului sau jobului potrivit.
Coaching: vă sprijinim în reflecția dvs. asupra abilităților, punctelor forte și a domeniilor de îmbunătățire. Prin teste de personalitate și coaching individual, legăm această autocunoaștere de ambițiile și alegerile dvs. de carieră.
Personal Branding: veți participa la ateliere pentru a vă construi CV-ul și portofoliul electronic pentru a vă evidenția cel mai bine experiențele și abilitățile pentru viitorii dvs. angajatori.
Misiunea de consultanță
Un exercițiu unic care este un atu major în programul tău!
Pe seama companiilor prestigioase partenere TBS , studenții, îndrumați de profesori, realizează un diagnostic strategic care urmărește să analizeze poziția competitivă a acesteia, apoi propun recomandări strategice și operaționale pentru a răspunde provocărilor acesteia.
Exemple de companii partenere
Aerospace Valley, AIRBUS, Cap Gemini, Comtesse du Barry, Continental Automotive, EY, Hilti, Mars Petfoods, Motorola, Thalès, Rockwell & Collins.
Teza de master
Obiectiv: Creșteți-vă agilitatea creierului pentru a anticipa și rezolva probleme complexe de afaceri din domeniul dvs. de expertiză.
Fiecare student din acest program de master trebuie să scrie o dizertație care abordează o problemă actuală în management dintr-o perspectivă academică sau profesională în domeniul său de expertiză.
Studentul contribuie astfel la studiul, analiza, formalizarea și abstractizarea problemei identificate.
Internship
Studenții pot efectua un stagiu în compania la alegere pentru o perioadă de 3 până la 6 luni.
Rezultatul programului
Obiectivul acestui MSc este de a forma manageri, analiști, coordonatori și specialiști în marketing digital și comerț electronic.
Cursurile oferă instruire aprofundată și practică în tehnologiile digitale și de rețea cheie, tehnici de marketing și vânzări online și analize comportamentale de ultimă oră.
Până la sfârșitul programului, studenții își vor extinde considerabil cultura digitală și vor dobândi abilitățile necesare pentru a proiecta, planifica și executa strategii digitale pentru achiziția, conversia și păstrarea clienților.
Acest MSc oferă studenților de marketing și vânzări un avantaj digital pe piața competitivă a muncii de astăzi.
Taxa de școlarizare a programului
Acreditări
Oportunități de carieră
Acest Master of Science te pregătește pentru următoarele categorii de locuri de muncă:
- Manager de achiziții de trafic
- Digital Brand Manager
- Manager de marketing pentru conținut
- Analist de date de marketing
- Manager de comunitate
- Antreprenor
- Consultant în strategia digitală
- Specialist marketing prin e-mail
- Specialist marketing e-commerce
- Manager de produs online
- Marketer digital
- Specialist SEO/SEA/SEM
- UI / UX Designer
- Web Designer / Dezvoltator