MSc Marketing, Management și Comunicare
TBS Education
Informatie cheie
Locația campusului
Toulouse, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 18.500 / per year *
Termen limită de aplicare
15 Jul 2024
Cea mai devreme dată de începere
09 Sep 2024
* Taxa de școlarizare
Introducere
O privire de ansamblu asupra programului
În lumina revoluției digitale, studenții sunt așteptați să stăpânească abilități dincolo de marketingul sau comunicarea inițială. Elevii trebuie să fie capabili să jongleze cu abordările strategice prin controlul canalelor de comunicare și înțelegerea instrumentelor tehnice legate de digitizare și extragerea datelor. Masterul în Marketing, Management și Comunicare va instrui directori competenți care înțeleg provocările din spatele internaționalizării unui brand și a digitalizării atât în abordarea de marketing, cât și în comunicare.
Programul va oferi studenților expertiza strategică și operațională a instrumentelor de marketing și comunicare tradiționale și digitale. Studenții vor crea o sinergie între strategia globală a companiei și planul de comunicare pentru fiecare parte interesată. Programul le permite studenților să facă față provocărilor erei digitale, ținând cont de gestionarea datelor, viteza de reacție și optimizarea relației cu consumatorii.
Elevii vor construi noi aplicații de date și obiecte conectate în aceste domenii în timp ce explorează oportunități pentru noi modele de afaceri. Studenții vor fi rugați să prezinte soluții de comunicare care să optimizeze comerțul electronic, urmând noile tendințe ale consumatorilor de mâine.
De asemenea, studenții vor învăța cum să stabilească o strategie de comunicare adecvată, adaptată noului client și vor fi provocați să cupleze calitatea relației individuale tradiționale și marketingul experiențial cu metode riguroase și rentabile de marketing în masă.
Programul de masterat va însoți studenții în dobândirea de noi abilități, cum ar fi stabilirea de noi metode de ascultare și analiză, înțelegerea noului consumator și avea noi modele explicative, dezvoltarea de noi abordări ale relațiilor cu clienții și regândirea marketingului în termeni de legitimitate în față. a multiplilor actori și schimbări societale. Managerii de comunicare trebuie să dea dovadă de agilitate în organizația lor pentru a federa forțele interne în jurul proiectului și astfel să creeze sinergie între toate departamentele.
Cu campusul său situat în inima orașului Toulouse, studenții vor fi expuși la firme de comunicare franceze și vor interacționa cu profesioniști în comunicare din Londra, Paris și/sau Barcelona. Acasă în Valea IoT, Toulouse va inspira studenții într-o lume bazată pe aplicații.
- Durata : 12 luni
- Campus : Toulouse
- Limba : engleza
- Mod : normă întreagă
- Certificare: CGE
- Taxa de școlarizare: 18000 €
- Taxe de aplicare : 100 EUR
- Aport : septembrie 2023
- Termen limită : 15 iulie 2023
TBS -acordion__title opened"> Puncte forte
TBS -acordeon__conținut">
- Cu blogurile, rețelele de socializare și difuzarea accelerată de către smartphone-uri, companiile trebuie să fie transparente. Elevii vor dezvolta o viziune la 360° despre client, precum și cum să conducă informațiile de marketing digital în legătură cu toate celelalte funcții implicate, de la crearea produsului până la marketing și vânzări ale mărcii și produsului.
- Programul acoperă managementul mărcii și prin marketing relațional și one-to-one, studenții vor învăța cum să treacă de la orientarea spre produs la orientarea către client (inclusiv experiența)
- Integrarea în Clusterul SM² în care studenții învață cum să analizeze produsele și serviciile pe o anumită piață, să comunice consumatorilor informații relevante despre produse și servicii, cum să distribuie produse sau să ofere servicii pe o anumită piață și cum să planifice și să dezvolte concepte de produse sau servicii în cadrul unor noi modele de afaceri.
Admitere
Curriculum
TBS-accordion__title opened">Structura programului
TBS-accordion__content">Programul MSc adoptă o abordare operațională în pedagogia sa. După cum sugerează și numele, programul urmează o abordare triplă care se concentrează pe comunicare, marketing și management.TBS-accordion__content">Masterul în comunicare și conținut de marcă este compus din următoarele elemente:TBS-accordion__content">
- Cursuri de educație generală în management multicultural, strategie de afaceri, leadership și resurse umane, control financiar și marketing internațional.
- Cursuri de marketing specializate predate de academicieni în domeniile Marketing inovațional, Comportament pentru consumatori, Marketing relațional și Analiza datelor.
- Cursuri specializate predate de profesioniști în domeniile: Instrumente de comunicare, Branding, Comunicare digitală, Comunicare internă, Clienți de comunicare în situații de criză, Agenții, Relații publice, Comunicare de influență și Comunicare internațională.
- Opțiuni care au loc la Toulouse, Paris, Casablanca și Barcelona.
lectoriiTBS-accordion__content">
- Facultatea permanentă de TBS care își cuplează metodologia de predare cu cercetările actuale.
- Profesioniști din industrie care lucrează în sectoare precum Aeronautica (Airbus), Data Analytics.
- Profesori invitați din universități de top din Franța și din străinătate.
Cursuri
- TBS-accordion__content">Înțelegerea comportamentelor și așteptărilor consumatorilor și clienților
- TBS-accordion__content">Elaborarea strategiei de marketing și stimularea inovației
- TBS-accordion__content">Implementarea strategiei de marketing
- TBS-accordion__content">Investigarea a ceea ce determină performanța financiară și managerială
- TBS-accordion__content">Strategii de comunicare
- TBS-accordion__content">Instrumente și tehnici de comunicare
- TBS-accordion__content">Adoptarea unei perspective durabile și internaționale în marketing și comunicare
- TBS-accordion__content">Metode și dinamică de marketing și cercetarea consumatorilor
Rezultatul programului
TBS-accordion__title opened">Obiective
TBS-accordion__content">
- Identificarea domeniilor strategice, proiectarea ofertelor inovatoare și optimizarea dezvoltării pentru o companie, știind cum să măsoare continuu performanța și să arbitreze între diferitele canale de distribuție și comunicare.
- Redesignarea organizării afacerii pentru a comunica mai bine o marcă atât în cadrul BtoC cât și al BtoB.
- Dobândirea de expertiză cu privire la provocările de astăzi și de mâine specifice sectorului comunicării, cu o înțelegere a sinergiilor dintre departamente și părți interesate și cum să gestioneze noile tehnologii adecvate pentru internaționalizarea și digitalizarea unei companii sau produse.
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Pentru a ajuta studenții noștri financiar, oferim următoarele reduceri pentru programele noastre de masterat. Vă rugăm să rețineți că reducerile și ofertele de sprijin financiar sunt exclusive și nu pot fi combinate împreună.
Reducere anticipată
Puteți obține o reducere de 10% la taxele de școlarizare dacă aplicați și plătiți înainte de 31 decembrie. Vă rugăm să rețineți că aceasta este singura reducere care poate fi cumulată cu altele.
Reducere Universitatea Parteneră
Studenții de la universitățile partenere TBS și/sau studenții care au petrecut un semestru într-un campus TBS ca parte a unui program de schimb primesc o reducere de 10% la taxa de școlarizare.
Reducere pentru frați
Dacă aveți un frate sau o soră care este înscris în prezent într-un program TBS , veți primi o reducere de 15% la taxele de școlarizare.
Reducere speciala
Puteți obține această reducere de 15% pe baza excelenței notelor și a profilului general. (limitat)
Reducere de cupluri
Dacă sunteți căsătorit/aveți un copil împreună și ambii aplică pentru un program TBS pentru același an, veți primi o reducere de 20% la taxele de școlarizare ale unuia dintre programe.
Reducere de excelență
Puteți obține această reducere de 25% dacă aveți >610 scor GMAT sau >75% GPA; 7.0 IELTS; o performanță grozavă în timpul interviului. (limitat)
Reducere de impact
Puteți obține această reducere de 25% dacă aveți un proiect puternic de mediu/umanitar/CSR și un dosar academic bun. (limitat)
Burse externe
Un număr de asociații franceze acordă, de asemenea, burse studenților internaționali care studiază în Franța:
Bursa Eiffel
Programul de burse de excelență Eiffel este gestionat de Ministerul francez al Europei și al Afacerilor Externe pentru a permite instituțiilor de învățământ superior franceze să atragă studenți străini de top pentru a se înscrie la cursuri franceze de masterat și doctorat .
Procesul de aplicare pentru bursa Eiffel este extrem de selectiv. Studenții candidați trebuie să nu fie francezi și să aibă mai puțin de 25 de ani, în timp ce trebuie să dovedească rezultate academice excelente. Această bursă poate acorda până la 1.000 EUR pe lună candidaților de succes.
Informații despre bursele Campus France
Studenții internaționali care doresc să studieze în Franța pot aplica și pentru o selecție de burse naționale. Pentru mai multe informații contactați Campus France .
Acreditări
Studenți ideali
TBS-accordion__title opened">Profilul studenților
TBS-accordion__content">
- Studenți în afaceri, management, științe umaniste sau arte, jurnalism.
- Studenții care doresc să devină manager în sectoarele de marketing sau comunicații.
Oportunități de carieră
- Manager de produs
- Manager Marketing / Comunicare
- Analist marketing
- Cercetător al pieței
- Manager de Cercetare de Piață
- Brand Manager
- Director de marketing
- Manager de comunitate
- Manager web de strategie
- Manager de categorii
- Manager de comunicare internă / externă