MSc Managementul marketingului digital - (Universitatea Coventry)
Ulearn
Informatie cheie
Locația campusului
Coventry, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxe 2019/20 pentru studenții din Marea Britanie / UE: 11450 GBP; Taxe 2019/20 pentru studenții internaționali: 15800 GBP; Taxe 2020/21 pentru studenții din Marea Britanie / UE / internațional: trebuie confirmate
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Prezentare generală
Marketingul este în continuă evoluție - cu social media, noi canale de vânzare cu amănuntul și tehnologii perturbatoare, toate jucând roluri majore în dezvoltarea sa, ceea ce credem că oferă oportunități și riscuri în egală măsură. Intrați în această lume și explorați cum să gestionați marketingul în cadrul acesteia, cu Masterc Managementul Digital Marketing al Universității Coventry.
Scopul acestui curs contemporan este să vă ajute să vă pregătiți pentru viitoarele cariere viitoare în managementul marketingului digital. Cursul explorează cunoștințele teoretice, abilitățile și atributele personale care te pot ajuta să devii lider în industria marketingului digital. La finalizarea cu succes, studenții ar trebui să învețe și să exploreze cum să devii un profesionist în marketing digital adaptabil și proactiv, ceea ce te poate ajuta în viitor să progresezi în funcții de conducere.
De ce Universitatea Coventry?
O universitate premiată, ne-am angajat să oferim studenților noștri cea mai bună experiență posibilă. Continuăm să investim atât în facilitățile noastre, cât și în abordarea noastră inovatoare a educației. Studenții noștri beneficiază de predare relevantă pentru industrie și de resurse și suport concepute pentru a-i ajuta să aibă succes. Acestea variază de la biblioteca noastră modernă și facilitățile de calcul până la sfaturi dedicate carierei și activitățile noastre impresionante ale Uniunii Studenților.
Informații despre curs
Studiind MSc Managementul marketingului digital, vi se va oferi posibilitatea de a explora o varietate de subiecte legate de managementul marketingului digital.
Printr-un accent puternic pe angajamentul corporativ, cursul ar trebui să vă permită să învățați o gamă largă de abilități transferabile care vă pot îmbunătăți potențialul de angajare viitoare. Poți avea sarcina de a produce un proiect de marketing digital, de a examina impactul tehnologiei digitale și de perturbare pentru marketing, de a explora modul de comunicare a ideilor către diferite audiențe, de a face prezentări online și de a participa la un joc de afaceri electronic simulat.
De asemenea, cursul se preia cu creșterea tehnologiilor perturbatoare, care ar putea modifica semnificativ modul de funcționare a întreprinderilor sau a industriilor - în ultimii ani, unele dintre aceste perturbări au avut un impact major asupra marketingului, cu tehnologii precum blockchain sau disponibilitatea unor date mari , modificând modul în care firmele își desfășoară activitatea. Modulul „Tehnologie perturbatoare în marketing” încearcă să vă înțeleagă modul în care aceste tehnologii pot beneficia de marketing, în special în spațiul digital, și vă provoacă să gestionați riscurile asociate acestora,
Alte domenii abordate în cadrul cursului includ modul de gestionare a proiectelor de marketing digital, care pot fi complexe în domeniul lor de aplicare și utilizarea tehnologiei, precum și modul de examinare și interpretare eficientă a analizei de marketing digital, un instrument esențial în informarea deciziilor de marketing strategic din perspectiva managementului. Atunci când este cuplat cu un modul axat pe comportamentul consumatorilor, veți explora modul în care organizațiile își construiesc cunoștințele despre comportamentele oamenilor online și vă veți asigura că campaniile sunt eficiente într-un mediu de afaceri din ce în ce mai digitalizat.
Când aflați despre managementul marketingului digital, cursul ar trebui să vă ajute să dezvoltați o serie de abilități relevante și transferabile, cum ar fi dezvoltarea unei înțelegeri a comportamentului consumatorului, precum și producerea unei analize a situațiilor de comunicare de marketing și realizarea unei activități de consiliu pentru o campanie de comunicare de marketing pentru un client . De asemenea, veți examina cum să gestionați echipele de marketing global.
Prezentare generală
Acest curs include în prezent modulul de dezvoltare profesională. Fiecare dintre cursurile postuniversitare participante are în prezent o versiune individuală adaptată a Institutului de Management Chartered (CMI) ** Modul de dezvoltare profesională. Pentru mai multe informații despre conținutul fiecărui modul, consultați secțiunea Teme de studiu din această pagină a cursului.
module
- Gestionarea proiectelor de marketing digital
- Strategia digitală de marketing
- Tehnologie perturbatoare în marketing
- Strategie de marketing, planificare și control
- Comportamentul consumatorului
- Comunicări de marketing
- Analiza marketingului digital
- Gestionarea echipelor de marketing global
- Dezvoltare profesională globală - consultanță
- Proiect
StartupStockPhotos / Pixabay
Angajabilitate
Perspectivele de carieră
Ocuparea forței de muncă este un obiectiv esențial pentru acest curs, cu o serie de inițiative pentru ca studenții să demonstreze învățarea aplicată și dezvoltarea profesională continuă, inclusiv utilizarea evaluărilor autentice.
Veți avea ocazia să studiați un proiect final bazat fie pe un proiect bazat pe cercetare, fie pe un proiect de consultanță bazat pe industrie. Acest lucru ar trebui să vă ofere flexibilitatea de a dezvolta diferite Pathways pentru angajare viitoare sau studii ulterioare. Stagiile ca parte a modulului de proiect sunt supuse disponibilității și a unui proces competitiv de aplicare și selecție, iar taxele pot fi aplicate.
Unde lucrează absolvenții noștri
Absolvenții precedenți și-au asigurat poziții într-o mare varietate de domenii de marketing digital, cum ar fi managementul campaniilor de social media și analiza site-urilor web care lucrează cu organizații de top din întreaga lume, precum McCann, Zurich și multe altele.
Cerințe de intrare
Solicitanții acceptați vor deține în mod normal o diplomă de onoare universitară (minim 2: 2) într-o disciplină academică relevantă. Candidații cu o diplomă într-o altă disciplină pot fi admiși după examinare de la caz la caz.
Cererile de la candidații cu experiență relevantă sunt încurajate și vor fi luate în considerare individual.
Studenți UE / internaționali
Limba engleză ca limbă străină: Acest curs necesită IELTS de 6,5 în general, fără o componentă mai mică de 5,5. Engleza pre-sesională este disponibilă, dacă este necesar.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master de formare permanentă în marketing digital
- Online Spain
- Alcobendas, Spania + 1 Mai mult
MA Producție și Marketing Video Digital
- Manchester, Regatul Unit
Master avansat în Managementul Strategiei Digitale
- Paris, Franţa