MSc Managementul Afacerilor Internaționale (Marketing)
Royal Holloway University of London
Informatie cheie
Locația campusului
Egham, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 23.900 / per year *
Termen limită de aplicare
31 Jul 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Taxa de școlarizare a studenților din UE și internaționali pe an. Studenți din UE - consultați secțiunea Taxe de școlarizare a programului pentru bursa de reducere a taxelor. Taxa de școlarizare a studenților din Marea Britanie pe an - 14.100 GBP.
Introducere
Este ideal pentru cei care doresc să urmeze o diplomă postuniversitară în management general (marketing) cu orientare internațională și vă va pregăti pentru a intra în lumea globalizată a muncii pe un picior competitiv, maximizându-vă potențialul și lărgându-vă opțiunile.
În calitate de membru al Școlii de Afaceri și Management, vă veți alătura unui mediu de cercetare stimulant intelectual, prietenos și de susținere și, lucrând îndeaproape cu personalul nostru academic expert și experimentat, vă veți putea realiza întregul potențial.
- Obțineți abilități de gestionare a carierei și de angajare pentru a face aplicații competitive la întreprinderi multinaționale, organizații neguvernamentale sau ca platformă pentru a obține calificări suplimentare (cum ar fi contabilitate sau finanțe).
- Comunitate internațională vibrantă: 60% dintre studenții noștri de management provin din străinătate, iar cei 8.500 de studenți de la Royal Holloway, Universitatea din Londra sunt din 130 de țări.
Din când în când, facem modificări cursurilor noastre pentru a îmbunătăți experiența studenților și de învățare, iar acest lucru este în special cazul în timp ce continuăm să răspundem la pandemia de Covid-19. Dacă facem o modificare semnificativă a cursului ales de dvs., vă vom anunța cât mai curând posibil.
Admitere
Curriculum
Structura cursului
Module de bază
- Economie, Finanțe și Contabilitate
- Strategie și etică în managementul afacerilor internaționale
- Oameni și organizație
- Afaceri digitale și marketing
- Aptitudini profesionale de cercetare și aplicații
- Comunicări de marketing
- Integritate academică
Module optionale
Există o serie de module de curs opționale disponibile în timpul studiilor de diplomă. Următoarea este o selecție de module opționale de curs care probabil vor fi disponibile. Vă rugăm să rețineți că, deși Colegiul va menține modificările la minimum, pot fi oferite module noi sau pot fi retrase modulele existente, de exemplu, ca răspuns la o schimbare a personalului. Solicitanții vor fi informați dacă trebuie făcute modificări semnificative.
- Excursie internațională de studiu de afaceri
- Proiect de afaceri independent (marketing)
- Citiți mai multe despre călătoria din 2023 la Lisabona aici .
Predare și evaluare
Veți studia șapte unități obligatorii în management general în primele două trimestre. În plus, vei studia trei unități de cercetare, inclusiv Raportul Independent (6-8.000 de cuvinte) în ultimul trimestru, oferindu-ți posibilitatea de a studia în profunzime o problemă de Marketing. Veți participa, de asemenea, la o unitate de dezvoltare în primele două trimestre și la ateliere de lucru pe trei trimestri.
Evaluarea se realizează printr-o varietate de metode, inclusiv sarcini scrise, examene de carte închisă, teste în clasă, prezentări orale, activități de grup și cercetare independentă.
Toate informațiile despre curs de mai sus au fost actualizate în toamna anului 2023 și toate informațiile erau corecte la acel moment. Vă rugăm să vă asigurați că verificați pagina noastră de curs de pe site- ul nostru web sau contactați-ne direct pentru cele mai recente informații dacă aveți în vedere o aplicație.
Rezultatul programului
La absolvire, veți avea cunoștințe și înțelegere cuprinzătoare și integrate despre organizații, managementul acestora și mediul de marketing în care își desfășoară activitatea. Ca parte a acestuia, veți fi examinat contabilitatea și finanțele din punctul de vedere al unui manager și veți evalua impactul factorilor interni și externi asupra tipurilor de strategii de resurse umane elaborate de organizațiile internaționale. Cursul se va concentra pe înțelegerea modului în care marketingul internațional se încadrează în organizarea și conducerea unei companii sau a unei corporații cu mai multe companii.
Burse și finanțare
Avem o serie de burse disponibile.
Galerie
Acreditări
Oportunități de carieră
Cariera ta viitoare
După absolvirea unui MSc în Managementul Afacerilor Internaționale (Marketing) de la Royal Holloway, veți fi în măsură să urmați o varietate de căi de carieră diferite. Puteți alege să combinați această calificare cu studiile de gradul întâi pentru a indica un sector de piață sau o specialitate funcțională. Se dobândesc abilități importante pentru cei care intră în domenii precum finanțe, contabilitate și organismele de reglementare; recunoaștem, de asemenea, rolul familiei și al întreprinderilor strânse de afaceri pentru unii.
Vom ajuta studenții să-și recunoască punctele forte, abilitățile și abilitățile proprii, astfel încât aceștia să poată aplica temeinic pentru locul de muncă ales sau pentru studiile ulterioare.
Absolvenții au intrat în multe domenii diferite legate de management internațional, inclusiv:
- Senior Associate la Bank of China International
- Reporter la Agenția de Știri Xinhua
- Senior Associate la PricewaterhouseCoopers
- Ofițer de finanțe la Ealing Borough Council
- Relationship Manager Investments la Barclays Bank
Acest curs este acreditat de Asociația pentru promovarea școlilor colegiale de afaceri (AACSB). Aceasta înseamnă că calificarea dumneavoastră este recunoscută în industrie, oferindu-vă un avantaj competitiv atunci când aplicați pentru locuri de muncă.
Cursul este acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM), un organism profesional de lider în marketing. Studenții care absolvă acest curs beneficiază de o scutire de calificări CIM, ceea ce înseamnă că li se va cere să treacă doar un alt modul opțional pentru a obține Certificatul L4 în Management Profesional sau Certificatul în Marketing Digital Profesional.