MSc Corporate and Marketing Communications

Generalități

Programul de descriere

Introducere în program

Gradul de comunicare corporativă și marketing este predat în cadrul departamentului de marketing, branding și turism al Middlesex University Dubai din Școala de Afaceri. Acesta este un program interesant, care va oferi oportunitatea de a explora teme contemporane în teoria și practica comunicării de marketing corporativ, într-un context și un cadru stabilit și intelectual riguros. Cercetările continuă să arate că organizațiile caută profesioniști în comunicarea de marketing care nu numai că au o înțelegere teoretică, ci și abilități și competențe pentru a aplica aceste cunoștințe în viața reală. Ca răspuns la această necesitate, programul MSc combină gândirea conceptuală și cea teoretică cu oportunitatea de a dezvolta o perspectivă practică și aplicare.

Cursul permite elevilor să aleagă dintr-o serie de module opționale care se bazează pe conținutul modulelor de bază și să exploreze aspecte de comunicare mai specializate și de nișă. Studenții vor avea opțiuni de a alege dintre diferite aspecte ale comunicării, de exemplu, (a) se concentrează pe comunicarea de marketing; (b) consumatorii și părțile interesate; (c) abordarea comunicării strategice. Cursul prezintă o serie de moduri diferite de învățare, care variază de la prelegeri tradiționale și sesiuni de seminar, unde elevii se vor implica cu concepte și teorii, vor explora întrebări cheie și vor îndeplini sarcini precum conceperea și analiza activității de marketing.

De ce să studiezi MSc comunicații corporative și de marketing la Universitatea Middlesex?

În mai multe sectoare, utilizarea strategiilor de comunicare cu mai multe canale este în creștere și cu aceasta este o cerere pentru profesioniști cu experiență în acest domeniu interesant. Respectând această necesitate pentru o perspectivă mai corporativă și o abordare strategică a comunicărilor, acest curs, dezvoltat cu experți din industrie, este conceput pentru practicienii care doresc dezvoltarea carierei și absolvenți recente, cu o pregătire în marketing, media, management sau științe sociale. De asemenea, cursul pune un accent puternic pe aplicarea teoriei în practică și folosește o serie de abordări interactive și bazate pe învățare bazată pe probleme, inclusiv studii de caz în viața reală, exerciții de rezolvare a problemelor și o rezidențială cu profesioniști din industrie.

Cursul se concentrează pe trei direcții cheie pentru domeniu; „Analiza strategică și gândirea” îmbunătățește înțelegerea piețelor și aplicarea metodelor critice și analitice în rezolvarea problemelor de comunicare; „Execuția” dezvoltă abilități practice în ceea ce privește scrierea și prezentarea planurilor de comunicare și a informațiilor publicitare; și „Instrumente, media și setări” contextualizează utilizarea modalităților de comunicare tradiționale și inovatoare în diferite setări, sociale, naționale sau globale.

Evidențierea cursului

  • Cursul este susținut de cercetători proeminenți și academicieni orientați spre practică.
  • Programul pregătește studenții atât cu o bază conceptuală puternică, cât și cu un set puternic de abilități și instrumente practice.
  • Fiecare student are capacitatea de a adapta programul la propriile interese și obiective de carieră prin selectarea modulelor opționale care permit rute de specializare în domenii precum Brand Analytics, Relații Publice și Comunicări de Criză și psihologie și comunicații ale consumatorilor.
  • O serie de activități co-curriculare și lecturi invitate de către practicieni de vârf completează programul academic.

Recunoașterea Institutului de Marketing Chartered (CIM)

Chartered Institute of Marketing (CIM) este organul profesional de frunte pentru marketeri din întreaga lume și există pentru a dezvolta profesia de marketing, pentru a menține standardele profesionale și pentru a îmbunătăți abilitățile practicienilor de marketing. Universitatea Middlesex și-a unit forțele cu CIM pentru a le oferi studenților noștri oportunitatea de a dobândi calificări profesionale CIM prin programul lor Absolvent Gateway. Calificările CIM sunt foarte căutate de angajatori, iar Graduate Gateway alături de propriile noastre diplome, ne asigură că ne dotăm studenții cu cele mai bune oportunități pentru o carieră de marketing de succes.

Conținutul programului

Programul MSc Corporate and Marketing Communications va fi oferit în moduri de studiu cu normă întreagă (durează 1 an) și Part-time (2 ani). Programul va consta din două module obligatorii pe care studenții le vor finaliza pe parcursul unui an academic, fiecare în valoare de 30 de credite. Modulele de lungă durată vor oferi studenților mai mult timp pentru a asimila materia în fiecare modul. O gamă de 15 module de credit vor fi disponibile ca module opționale. Acestea vor dura de obicei un termen. În plus față de aceste module, candidații vor completa 60 de metode de cercetare contextuală de credit și modul de disertație care va avea ca rezultat depunerea unui raport de cercetare pe un subiect aprobat.

Ce veți studia asupra MSc Corporate and Marketing Communications?

Cursul vă permite să alegeți dintr-o gamă de module opționale care se bazează pe conținutul modulelor de bază și să exploreze aspecte de comunicare mai specializate și de nișă. De exemplu, dacă doriți să vă concentrați pe comunicațiile de marketing, atunci modulele de publicitate, marketing experiențial și evenimente ar fi un traseu adecvat. Dacă aveți interes pentru consumatori și părțile interesate într-un context de comunicare, atunci modulele de psihologie, analiză și cercetare vi s-ar potrivi. Pentru o comunicare mai abordare strategică module , apoi pe PR, comunicarea de criză și de comunicare interculturală ar fi Pathway să urmeze. Veți avea, de asemenea, oportunitatea de a finaliza un proiect de disertație într-o zonă de comunicare de marketing în care aveți un interes deosebit și care se potrivește cu specialismul dvs. în carieră.

Mai jos este lista Modulelor predate în MSc Corporate and Marketing Communications:

* „Nu toate modulele opționale pot fi disponibile în fiecare an sau an, deoarece acestea depind de înscrierea și interesul studenților.”

Informațiile despre modul și program sunt orientative și pot fi modificate.

  • Metode de cercetare și disertare (60 de credite) - Obligatoriu
  • Comunicare, persuasiune și strategie media (30 de credite) - Obligatoriu
  • Managementul mărcilor strategice (30 de credite) - Obligatoriu
  • Comunicare pentru schimbări sociale (15 credite) - opțional
  • Comunicare interculturală și mărci globale (15 credite) - opțional
  • Marketing Guerrilla, avizare și promovare celebrități (15 credite) - opțional
  • Strategie creativă în publicitate (15 credite) - opțional
  • Relații publice și comunicare de criză (15 credite) - opțional
  • Analize, metode și strategii de marcă (15 credite) - opțional
  • Marketing experiențial și evenimente (15 credite) - opțional
  • Psihologia consumatorului (15 credite) - opțional

învățământ

Cum vor fi învățate MSc Corporate Communications și Marketing Communications?

Cursul prezintă o serie de moduri diferite de învățare care vă ajută să vă îmbunătățiți înțelegerea subiectului. Acestea pot varia de la conferințe tradiționale și sesiuni de seminar, unde vă veți angaja cu concepte și teorii, veți explora întrebări cheie și veți îndeplini sarcini precum conceperea și analizarea activității de marketing. Veți avea, de asemenea, tutoriale de grup și individuale, vă veți angaja în învățare autodirigită și veți participa la o locuință pentru a îmbunătăți înțelegerea problemelor de practică.

Evaluare

Vi se va cere să completați o serie de sarcini pentru evaluare, în special examene și cursuri. Lucrările de curs pot fi persoane fizice, cum ar fi planuri, rapoarte, memorandum și eseuri, sau grup care va implica activitate, inclusiv prezentări și rapoarte. Tutoriale vor include, de asemenea, feedback formal și informal.

Cerințe de intrare

calificări

  • În mod normal, este necesară o diplomă de onoare din Marea Britanie de o a doua clasă sau o calificare echivalentă de peste mări în marketing, comunicații sau domenii legate de afaceri.
  • De asemenea, vom accepta o calificare profesională a unui standard echivalent
  • Vă rugăm să aplicați dacă nu aveți o calificare formală, dar aveți o experiență vastă de marketing, cu toate acestea, este posibil să vi se solicite să participați la un interviu și / sau să furnizați dovezi despre capacitatea de a studia la nivelul PG.

Candidații potențiali sunt încurajați să contacteze Biroul nostru de admitere pentru consultare individuală, de la caz la caz.

Cerințe de limba engleză (postuniversitar)

Toate programele de la Middlesex University Dubai sunt predate în engleză, iar solicitanții cu studii anterioare în afara țărilor de limbă engleză (cum ar fi Marea Britanie, Statele Unite, Canada, Anglia, Irlanda, Australia, Noua Zeelandă), trebuie să demonstreze competența în limba engleză după cum urmează. :

  • IELTS Academic: 6,5 (minimum 6,0 în fiecare bandă)
  • TOEFL bazat pe internet: 87 (21 la ascultare și scriere, 22 la vorbire și 23 la citit)
  • PearsonPTE Academic: 58
  • General PearsonPTE: nivel 4

Cariere viitoare și angajabilitate

Programul nostru de MSc Corporate and Marketing Communications pregătește absolvenții pentru o gamă largă de cariere de marketing în organizații de produse și servicii, în sectoare publice, private și non-profit. Absolvenții noștri urmăresc cariere în toate aspectele marketingului, inclusiv cercetare de marketing, dezvoltare de produse, management de marcă, comunicații de marketing integrate și vânzare cu amănuntul.

Studenții de succes au reușit să înscrie sau să caute alternativă avansare și promovare în diferite tipuri de organizații, inclusiv agenții de publicitate, companii de relații publice, companii de cercetare de piață, magazine cu amănuntul, emisiuni radio / TV, organizații de consultanță, grupuri de publicare, bănci și corporații de asigurare, Companii de film, reviste și ziare și instituții de învățământ.

Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

Middlesex University is a dynamic university with a reputation for innovation and excellence in teaching and research. Middlesex University Dubai is the first overseas campus of the internationally re ... Citeste mai mult

Middlesex University is a dynamic university with a reputation for innovation and excellence in teaching and research. Middlesex University Dubai is the first overseas campus of the internationally renowned Middlesex University in London. The campus, which opened in January 2005, has over 3,000 students from over 100 nationalities and offers undergraduate and postgraduate programmes in a wide variety of subject areas. We are a truly global university committed to meeting the needs and ambitions of a culturally and internationally diverse range of students, by providing challenging academic programmes underpinned by innovative research, scholarship and professional practice. We prepare our students to be professional, skilled individuals fitted for the modern world, committed to lifelong learning and able to contribute to the communities in which they live and work. Citește mai puţin