MSc în educație

Generalități

Programul de descriere

Masteratul în educație este proiectat pentru studenții care au un interes în practica, organizarea sau cercetarea educației. Prin module care includ perspective comparative și internaționale, veți studia experiențele din Marea Britanie și din întreaga lume și veți explora problemele complexe cu care se confruntă profesorii și liderii educației și factorii de decizie într-un context din ce în ce mai globalizat. Aceste provocări includ aspecte precum proiectarea programelor de învățământ, predarea unei predări într-o lume în schimbare rapidă sau efectele internaționalizării și globalizării asupra ideilor și practicilor educaționale.

Programul oferă o înțelegere aprofundată a educației ca domeniu de studiu, dar și legăturile dintre educație și alte instituții sociale care joacă un rol în abordarea problemelor complexe ale educației. Lucrând strâns cu colegii de clasă și cu personalul academic, veți avea ocazia să explorați aceste întrebări și să beneficiați de perspective interdisciplinare, inclusiv educație, sociologie și psihologie. Veți fi provocat să evaluați și să formulați recomandări privind practicile și organizarea educațională și să proiectați intervenții inovatoare care să îi permită elevilor prin îmbunătățirea calității și relevanței educației lor.

Programul acordă o atenție deosebită celor mai mari sectoare de învățământ: învățământul primar și cel secundar, dar vă oferă posibilitatea de a discuta despre evoluția învățământului dintr-o perspectivă mai largă, de învățare pe tot parcursul vieții - de la educația preșcolară și învățământul superior la învățarea adulților și nonformală educație - care recunoaște interconexiunile dintre diferitele părți ale sistemelor de învățământ. Pentru proiectul dvs. de disertație, puteți alege să vă concentrați pe orice nivel de educație formală sau educație nonformală.

Vă rugăm să rețineți că, deși acest program este potrivit pentru profesioniștii din educație care doresc să-și dezvolte cariera, nu este o calificare didactică și nu oferă statutul de profesor calificat (QTS). Dacă sunteți interesat să începeți o carieră didactică, vă rugăm să verificați cerințele de calificare didactică pentru țara și sectorul în care intenționați să lucrați.

Trăsături distinctive

  • Implicarea unor cercetători de frunte în predarea programului vă oferă posibilitatea de a afla despre cercetarea și teoria actuală.
  • Oportunitatea de a studia educația în moduri care includ, dar depășește un accent pe practica din clasă, pentru a aborda dezbaterile mai largi din jurul educației și a pune bazele unei varietăți mai largi de cariere decât o permite o calificare dedicată.
  • Modulul dedicat gândirii critice și a altor abilități specifice subiectului necesare pentru a beneficia de experiențele dvs. ca student postuniversitar.
  • Legături strânse cu școlile, colegiile și alte organizații de educație / formare care oferă oportunități de implicare activă cu practicienii educației și factorii de decizie.
  • Oportunitatea de a învăța într-o școală cunoscută pentru cercetările sale de ultimă oră în educație și în științele sociale, în general: am fost pe locul 5 pentru educație și pe locul 3 pentru sociologie în Marea Britanie pentru calitate de cercetare în cel mai recent cadru de cercetare excelentă (REF).

Criterii de admitere

În mod normal, candidații trebuie să dețină un grad minim 2: 2 într-un domeniu relevant sau să aibă o experiență profesională adecvată.

Cursul este îndreptat către absolvenți recent, de la cei care nu au o experiență profesională mică sau mică în munca legată de educație și către profesioniști de carieră mijlocie angajați în predare, livrarea altor activități legate de educație, administrarea instituțiilor de învățământ sau analiza a practicilor educative. Acesta vă va permite să vă dezvoltați cunoștințele de predare și învățare și capacitatea dvs. de a înțelege și de a efectua cercetări în contexte educaționale.

Acest program este potrivit pentru absolvenții cu pregătire în științe sociale sau științe umane. Pentru admiterea în program pot fi luate în considerare persoanele cu pregătire în alte domenii și mai mult de 3 ani de predare, administrare / planificare educațională, cercetare educațională sau experiență conexă.

Informații pentru studenții internaționali:

Informații suplimentare privind cerințele de admitere în acest program pentru studenții internaționali pot fi obținute de la echipa de admitere a programului.

Cerințe de limba engleză pentru solicitanții non-britanici

Oferta tipică IELTS: 6,5 (cu minimum 6,5 în scris și nu mai puțin de 5,5 în toate celelalte categorii).

Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să prezinte o calificare acceptabilă în limba engleză pentru a îndeplini cerințele UKVI (Vize și imigrare din Marea Britanie).

Structura

Pentru un student cu normă întreagă, vă așteptați să luați o combinație de module core și opționale în anul întâi (120 de credite).

În al doilea an, veți întreprinde un modul de disertare (60 de credite).

Modulele prezentate sunt un exemplu de curriculum tipic și vor fi revizuite înainte de anul universitar 2020/21. Modulele finale vor fi publicate până în septembrie 2020.

Vei lua cinci module obligatorii de 20 de credite - un modul opțional de 20 de credite și o disertație de 60 de credite pe un subiect convenit cu supraveghetorul tău - pentru a alcătui cele 180 de credite complete pentru a finaliza programul.

Modele predate

Cele cinci module obligatorii includ abilități sociale de bază și subiecte de fond în educație. Modulul opțional vă permite să vă adaptați gradul în funcție de propriile interese. Fiecare modul predat este în valoare de 20 de credite, ceea ce înseamnă că ar trebui să dureze aproximativ 200 de ore, inclusiv predarea formală, studentul independent și timpul petrecut în sarcinile de evaluare.

Disertație

În urma finalizării cu succes a modulelor predate, vi se va solicita să prezentați o disertație de 60 de credite pe un subiect de educație pe care îl alegeți.

Această disertație implică o cercetare independentă la scară mică, care vă permite să vă dezvoltați interesele într-un domeniu de fond legat de program și să puneți în practică cunoștințele și abilitățile dezvoltate prin participarea la modulele predate.

Vi se va aloca un supervizor de disertație pentru a ajuta la planificarea, conducerea și redactarea proiectului de cercetare.

Universitatea se angajează să ofere o gamă largă de opțiuni de module, atunci când este posibil, dar vă rugăm să fiți conștienți că, în timp ce toate eforturile depuse pentru a oferi alegeri, acestea pot fi limitate în anumite circumstanțe. Acest lucru se datorează faptului că unele module au un număr limitat de locuri disponibile, care sunt alocate la o primă venire, primul servit, în timp ce altele au un număr minim de studenți necesar înainte de alergare, pentru a se asigura că o calitate adecvată a educației poate fi livrat; unele module solicită studenților să fi luat deja anumite subiecte, iar altele sunt esențiale sau sunt necesare în programul pe care îl luați. Modulele pot fi, de asemenea, limitate datorită confruntărilor cu programul și, deși Universitatea lucrează pentru a minimiza perturbările la alegere, vă sfătuim să solicitați sfaturi de la Școala relevantă cu privire la alegerile modulului disponibile.

128702_books-bookstore-book-reading-159711.jpegPixabay / Pexels

Învățare și evaluare

Cum voi fi învățat?

Veți învăța de la savanți care contribuie la viitorul domeniilor lor. Cursurile noastre reflectă atât ideile de bază ale disciplinelor lor, cât și dezbaterile, teoriile și cercetările contemporane.

Metodele de predare includ un amestec de prelegeri, seminarii, studiu independent și învățare autodirigită care folosesc resurse online, lucru individual și sarcini de grup. Prelegerile oferă, în general, o imagine de ansamblu a temei relevante, introducând concepte-cheie sau cercetări și evidențiază probleme sau dezbateri contemporane. Spre deosebire de prelegeri, seminarele vă oferă posibilitatea de a discuta în detaliu lecturi, cercetări sau subiecte. Acest lucru vă permite să vă consolidați înțelegerea și să obțineți feedback cu privire la învățarea dvs. individuală. Seminariile vă permit, de asemenea, să vă perfecționați abilitățile de comunicare, prezentare și colaborare pe măsură ce participați la discuțiile de grup și la alte sarcini.

Pe măsură ce știința socială se dezvoltă ca răspuns la lumea socială, programa noastră se schimbă și ea. Studenții noștri joacă un rol important în aceste evoluții, grupul de studenți-personal fiind consultat cu privire la schimbările majore și toți studenții care finalizează evaluările modulului și un sondaj anual al studenților.

Cum voi fi sprijinit?

Un îndrumător personal vă va ghida pe durata studiilor dvs. și va fi disponibil pentru a discuta progresul și va oferi sfaturi și îndrumări cu privire la studiile dvs. academice. Student Hub și Biroul de programe predate, ambele situate în Clădirea Glamorgan, pot oferi, de asemenea, sfaturi despre cum să accesezi serviciile universitare.

Toate modulele din cadrul cursului utilizează mediul virtual de învățare (VLE) al Cardiff University - Centrul de învățare - pe care veți găsi materiale de curs, link-uri către materiale conexe și informații referitoare la sarcinile de evaluare, inclusiv, de exemplu, criterii de evaluare, link-uri către documente anterioare (când este cazul) și ghiduri pentru depunerea evaluărilor.

Asistența suplimentară specifică modulului este oferită de îndrumătorii seminariilor, lectorii și / sau convenitorii modulului. Sprijinul pentru disertație este oferit de un supraveghetor care se va întâlni cu tine în mod regulat.

Feedback formativ

Feedback-ul formativ este feedback-ul care nu contribuie la deciziile de progres sau de clasificare a gradului. Scopul feedback-ului formativ este de a vă îmbunătăți înțelegerea și învățarea înainte de a finaliza evaluarea sumativă. Mai precis, feedback-ul formativ vă ajută să:

  • Identificați-vă punctele tari și punctele slabe și domeniile țintă care au nevoie de muncă;
  • Ajutați personalul să vă sprijine și să abordeze problemele identificate cu strategii de îmbunătățire vizate.

Feedback-ul formativ este oferit de rutină în seminarii. În plus, modulele pot include evaluări formative specifice, concepute pentru a vă ajuta să vă pregătiți pentru evaluarea sumativă ulterioară.

Feedback sumativ

Feedback-ul sumativ este feedback-ul care contribuie la deciziile de progresie sau de clasificare a gradului. Scopul evaluării sumative este de a indica cât de bine ați reușit să atingeți rezultatele de învățare prevăzute ale unui modul și vă vor permite să identificați acțiunile necesare (feed-forward) pentru a vă îmbunătăți în evaluările viitoare.

Toate feedback-urile privind cursurile sunt furnizate electronic pentru a vă asigura că este ușor accesibil și ușor de citit. Feedback-ul verbal este oferit pentru prezentări, dar feedback-ul va fi, de asemenea, furnizat dacă / acolo unde prezentarea contribuie semnificativ la marcajul modulului.

Feedback-ul cu privire la testele de clasă este de obicei oferit ca feedback scris pentru întreaga clasă, dar puteți, de asemenea, să discutați hârtia dvs. de testare individuală și nota la care a fost acordat convocatorul modulului.

Toate marcajele și feedback-ul se fac cu referire la criteriile de marcaj relevante.

Cum voi fi evaluat?

Formate de evaluare tipice includ sarcini individuale, lucrări de curs, proiecte, prezentări sau teste de clasă. Cea mai comună formă de evaluare este producerea de cursuri. Termenele limită sunt răspândite pe tot parcursul anului universitar.

O parte importantă a evaluării este feedback-ul. Feedback-ul există în orice proces, activitate sau informație care îmbunătățește învățarea, oferind elevilor posibilitatea de a reflecta asupra nivelului lor actual sau recent de atingere sau a înțelegerii lor despre un subiect. Poate fi furnizat individual sau grupuri și poate lua multe forme. Răspunde la așteptările de dezvoltare ale programelor și disciplinelor noastre.

Gama de feedback include feedback individual unu la unu; feedback-ul generic; feedback-ul de la egal la egal; feedback informal; autoevaluare pentru a depune împreună cu evaluarea.

Personalul academic și colegii pot utiliza o varietate de metode pentru a oferi aceste tipuri de feedback: feedback scris; adnotarea unui text; feedback oral; discuție la seminar.

Ce abilități voi exersa și dezvolta?

Cunoştinţe

După finalizarea programului, veți putea:

  • Demonstrează o înțelegere profundă și sistematică a teoriilor și conceptelor de bază legate de politica, organizarea și practica educației
  • Analizați și localizați practicile și politicile educaționale locale și naționale în contextele lor globale și istorice mai largi
  • Demonstrați un nivel ridicat de cunoaștere a considerațiilor metodice și etice relevante pentru întreprinderea de cercetare pe probleme de educație

Aptitudini intelectuale:

După finalizarea programului, veți putea:

  • Identificați sistematic conexiunile complexe între aspectele teoriei educaționale și ale politicii și practicilor (în educație și domenii conexe)
  • Evaluați în mod critic cercetările și bursele existente pe probleme de educație și faceți judecăți informate între revendicările concurente și perspectivele teoretice
  • Descrieți și reflectați critic asupra politicilor și practicilor referitoare la problemele educaționale complexe și la conexiunea dintre educație și alte instituții sociale
  • Colectarea, evaluarea, sinteza și interpretarea eficientă a diferitelor forme de date complexe - inclusiv sub forma unei disertații de proiect

Aptitudini practice profesionale:

După finalizarea programului, veți putea:

  • Articulați soluții originale pentru a aborda atât probleme familiare, cât și nefamiliare, pentru a îmbunătăți politica și practicile educaționale
  • Demonstrează o înțelegere critică a abordărilor bazate pe dovezi pentru proiectarea, implementarea și evaluarea intervențiilor educaționale

Abilități transferabile / cheie:

După finalizarea programului, veți putea:

  • Comunică (în scris și oral) rezultatele cercetării în mod clar publicului specializat și nespecialist, lucrează într-un context internațional, rezolvarea problemelor, gestionarea timpului, TIC și abilități individuale și în echipă
  • Evaluează-ți propria muncă și fii autocritic

Perspectivele de carieră

Îi încurajăm pe studenții noștri să se gândească la viața dincolo de Universitate încă din prima zi, oferind module și sprijin pentru a vă oferi un avantaj competitiv în absolvirea. Transformarea teoriei în aplicare practică și oferirea de experiență a lumii muncii sunt aspecte importante ale tuturor programelor noastre de licență și ne ajută să ne pregătim absolvenții pentru viață după învățământul superior.

Absolvenții acestui program pot lucra în domenii legate de educație în cadrul organizațiilor de educație formală sau nonformală, în departamentele și autoritățile de reglementare guvernamentale, în organizații neguvernamentale, inclusiv fundații și think-tank-uri care lucrează, în organizații de caritate, mass-media sau ca antreprenori sociali din zona educației.

Ultima actualizare Ian 2020

Despre facultate

Our world-leading research was ranked 5th amongst UK universities in the most recent Research Excellence Framework for quality and 2nd for impact. We provide an educationally outstanding experience fo ... Citeste mai mult

Our world-leading research was ranked 5th amongst UK universities in the most recent Research Excellence Framework for quality and 2nd for impact. We provide an educationally outstanding experience for our students. Citește mai puţin