MSc în știință, tehnologie, inginerie și matematică (STEM) Educație

Generalități

Programul de descriere

Master of Science (MS) în programul STEM Education pregătește educatorii să lucreze în dezvoltarea și implementarea cercetării, a materialelor curriculare și a activităților educaționale în cadrul formelor educaționale formale și informale, cum ar fi școli, Științe, Tehnologie, Inginerie și Matematică (STEM) , centre de cercetare, muzee, industrie, instituții culturale și agenții comunitare. Ea pregătește, de asemenea, candidații viitori pentru doctorat. programe.

Programul MS înscrie maximum 15 studenți pe an și admite candidații cu studii de matematică, biologie, chimie, fizică, tehnologie, inginerie, educație, psihologie, dezvoltare copilului, științe cognitive și alte domenii conexe care demonstrează un angajament de a înțelege problemele și provocările implicate în cercetarea și practica educației matematice, educației științifice sau educației în inginerie. Elevii cu medii puternice în fizică pot, de asemenea, să ia în considerare calea educației fizice, pe care o oferim în colaborare cu Departamentul de Fizică

Candidații fără bacalaureat în matematică, științe sau inginerie sunt obligați să urmeze cursuri suplimentare de nivel postuniversitar în domeniul conținutului lor focal pentru a atinge un nivel de expertiză care să fie cel puțin echivalent cu cel al unui Tufts BA / BS în acel conținut zonă.

La intrarea în program, fiecărui elev li se alocă doi consilieri de programe, unul din departamentele de educație sau dezvoltare a copilului și altul din departamentele de matematică, științe sau inginerie. Consilierii de program îi ajută pe student să facă alegeri privind cursurile, zona de conținut, stagiile și activitățile de cercetare. În plus, studenții MS pot aplica pentru a-și continua studiile ca doctorat. studenți la Tufts.

Termenul maxim pentru studenții cu normă întreagă pentru finalizarea programului SM este de trei ani.

obiective de invatare

Dezvoltați și expuneți o înțelegere profundă a:

  • Teoria și cercetarea în domeniul învățării, dezvoltării și predării; stiinta cognitiva; și bazele socio-culturale ale educației, atât pe scară largă, cât și în cadrul disciplinei lor.
  • Dezvoltarea, pedagogia, conținutul specific și provocările socio-culturale inerente predării și învățării.
  • Metodele de cercetare și rezultatele adecvate pentru dezvoltarea de studii care vor contribui la noi perspective teoretice și abordări practice ale educației.
  • Cunoștințe și practici în disciplinele lor respective.

Dezvoltați abilitățile:

  • Să se exprime și să difuzeze în mod eficient, prin diferite media, rezultatele cercetărilor lor (de exemplu, oral, în scris, prin intermediul video).
  • Adresați întrebări de relevanță educațională și socială bazate pe cunoștințe disciplinare, unde relevanța se referă atât la domeniul în general, cât și la experiențele și interesele profesionale ale studenților.
  • Colaborați cu alții pe proiecte comune de cercetare.
  • Așezați-vă cercetarea într-o comunitate globală și internațională.
  • Înțelegeți importanța respectării copiilor, a profesorilor, a studenților și a educatorilor cu care lucrează.

Filozofie

Elevii lucrează în strânsă colaborare cu facultatea de programe pentru a dezvolta cercetarea în domeniul învățării și predării în disciplinele STEM, precum și asupra influențelor culturale, istorice și filosofice asupra gândirii și practicilor educaționale. Programele din cadrul programului reflectă perspectivele științelor învățării asupra cunoștințelor și practicilor disciplinare, contextului social, designului și instruirii. Elevii lucrează, de asemenea, pe proiecte independente.

Aceste proiecte reflectă interesele de cercetare ale facultăților, inclusiv începutul gândirii STEM în cunoștințele și abilitățile elevilor; modul în care studenții progresează spre practici și înțelegeri disciplinare; observarea, participarea și răspunsul profesorilor la gândirea elevilor; diversitatea și accesul în educația K-16 STEM; precum și proiectarea și studiul tehnologiilor care să sprijine gândirea, învățarea și ancheta.

Cerințe de diplomă

Master of Science (MS) în programul STEM Education pregătește educatorii să lucreze în dezvoltarea și implementarea cercetării, a materialelor curriculare și a activităților educaționale în cadrul formelor educaționale formale și informale, cum ar fi școli, Științe, Tehnologie, Inginerie și Matematică (STEM) , centre de cercetare, muzee, industrie, instituții culturale și agenții comunitare. Ea pregătește, de asemenea, candidații viitori pentru doctorat. programe.

Programul MS înscrie maximum 15 studenți pe an și admite candidați cu studii de bază în matematică, biologie, chimie, fizică, tehnologie, inginerie, educație, psihologie, dezvoltare copilului, științe cognitive și alte domenii conexe care demonstrează un angajament în înțelegerea problemele și provocările implicate în cercetarea și practica educației matematice, educației științifice sau educației în domeniul ingineriei. Elevii cu medii puternice în fizică pot, de asemenea, să ia în considerare calea educației fizice, pe care o oferim în colaborare cu Departamentul de Fizică

Candidații fără bacalaureat în matematică, științe sau inginerie sunt obligați să urmeze cursuri suplimentare de nivel postuniversitar în zona conținutului lor focal pentru a atinge un nivel de expertiză care să fie cel puțin echivalent cu cel al unui Tufts BA / BS în acel conținut zonă.

La intrarea în program, fiecărui elev li se alocă doi consilieri de programe, unul din departamentele de educație sau dezvoltare a copilului și altul din departamentele de matematică, științe sau inginerie. Consilierii de program îi ajută pe student să facă alegeri privind cursurile, zona de conținut, stagiile și activitățile de cercetare. În plus, studenții MS pot aplica pentru a-și continua studiile ca doctorat. studenți la Tufts.

Termenul maxim pentru studenții cu normă întreagă pentru finalizarea programului SM este de trei ani.

Componenta de cercetare

Studenții MS trebuie să demonstreze o înțelegere a cercetării educaționale prin dezvoltarea unei teze, a unui proiect, a unei echipe de cercetare sau a unui stagiu.

Cerințe de curs

Cursanții MS sunt obligați să finalizeze 12 cursuri pentru a îndeplini MS în cerințele STEM Educație. Acestea includ:

  • 5 cursuri din grupurile A, B, C și D (cel puțin un curs din fiecare grup);
  • 2 cursuri postuniversitare în departamentele de matematică, științe sau inginerie;
  • 2 sau 3 cursuri elective din grupa E;
  • 1 curs de la Grupul F (Seminar de Program);
  • 1 sau 2 cursuri pentru experiența de masterat, proiect, cercetare sau stagiu.

Alegerea cursurilor elective relevante și a nivelurilor de curs (100 sau 200 de niveluri) este determinată de consilierii studenților, în conformitate cu instrucțiunile emise de fiecare dintre departamentele implicate în program. Această alegere este determinată de o evaluare a nevoilor fiecărui student în ceea ce privește înțelegerea:

  • Matematică, Știință sau Inginerie;
  • Bazele socio-culturale ale educației;
  • Teorie și cercetare privind dezvoltarea umană și învățarea în diferite domenii de conținut;
  • Cunoștințe specifice legate direct de dezvoltarea tezei de doctorat, de proiect, de cercetare sau de stagiu.

Transferul creditelor de absolvent obținute de la alte instituții și neaplicat la diplomele anterioare depinde de conținutul cursului, de performanța elevului în curs și de relevanța cursului pentru planul de studiu al studenților, după cum consideră judecătorii studenților și de către Comitetul programului STEM pentru educație.

Nu vor fi incluse cursuri de licență pentru gradul MS.

Plasarea locului de muncă

Absolvenții noștri din MS lucrează în toate colțurile învățământului PreK-16 STEM. Toți absolvenții noștri pentru care avem date sunt angajați în domeniu. Absolvenții noștri din statele membre includ un profesor de gradul 9 la Liceul Politehnic din Brooklyn, NY, un profesor de biologie AP la Lexington High School din Lexington, MA și un asociat de cercetare la TERC din Cambridge, MA

Cerințe de aplicare

  • Taxă de aplicare
  • Rezuma CV
  • Declarație personală
  • GRE este obligatorie
    • Scorurile GRE nu sunt necesare pentru studenții de la Tufts, 2016
  • Oficiul TOEFL sau IELTS, dacă este cazul
  • transcrieri
  • Trei scrisori de recomandare
  • Middle / Liceu MAT candidați: două dintre cele trei scrisori de recomandare ar trebui să fie de la profesioniștii din domeniul academic reprezentând domeniul în care solicitantul solicită licențiere.
  • Scrierea eșantionului
  • Obligatoriu pentru educația artistică, educația de nivel mediu și liceu și psihologia școlară. Un eșantion scris în limba de specializare este necesar pentru solicitanții care doresc să obțină licență într-o limbă străină.
  • Eseu suplimentar
  • Este nevoie de un eseu suplimentar pentru solicitanții la programul MAT / Liceu (non-Art) care se adresează pentru un traseu UTTC: În până la 500 de cuvinte, vă rugăm să ne spuneți de ce căutați un profesor intens experiență de formare într-un mediu urban. Ce experiențe te-au pregătit pentru a lucra într-o școală urbană și cum o să contribuie la obiectivele tale profesionale?
Ultima actualizare Mai 2019

Despre facultate

Graduate programs at Tufts University's Graduate School of Arts combine the atmosphere of a liberal arts college with the state-of-the-art technological resources of a research institution. World-clas ... Citeste mai mult

Graduate programs at Tufts University's Graduate School of Arts combine the atmosphere of a liberal arts college with the state-of-the-art technological resources of a research institution. World-class researchers, personal mentoring, collaborative laboratory facilities, and industry partnerships equip Tufts students with the skills to excel in their chosen specialties and pursue their careers with passion and commitment. Citește mai puţin