MSC Managementul Marketingului

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

Prezentare generală

  • Durata programului: Un an universitar (în campus) Proiect de management final (poate fi finalizat de la distanță în timp ce lucrați)
  • Cerințe de intrare: Diplomă de licență la nivel de licență în orice subiect. fluent in engleza
  • Taxe complete pentru program: 19.950 € / intrare în septembrie 2021 (campusul din Grenoble). Consultați paginile campusului de peste mări pentru taxele locale
  • Locații în campus: Grenoble, Franța și Berlin, Germania
  • Limba: engleză

Ajutor financiar și burse disponibile

De ce să alegi programul MSc Marketing Management?

  • Dobândiți capacitatea de a lua decizii operaționale de marketing operațional la nivel managerial.
  • Obțineți aptitudinile și cunoștințele necesare pentru a sprijini activitatea de marketing într-un mediu internațional.
  • Aflați de la profesioniștii de marketing experimentați și de la experții academici.
  • Rețea cu companii de top pentru a explora noi oportunități de carieră.
  • Câștigați diploma de la o instituție triplă acreditată.

Program

Acest program este conceput în jurul competențelor de bază de care veți avea nevoie în dezvoltarea unei cariere de succes în marketing; acoperă 4 domenii majore: marketing digital, management strategic, management de marketing și abilități de bază în 17 cursuri. Sunt acoperite, de asemenea, domenii specifice, cum ar fi cercetarea, comportamentul consumatorilor și gestionarea relației cu clienții.

Conținutul cursului pune accentul pe tendințele actuale în marketing, precum și pe aspectele cheie pe care le întâmpină specialiștii în marketing.

Programul combină teoria academică și o abordare practică prin studii de caz și exemple din viața reală pentru a oferi o abordare practică.

Dezvoltarea continuă a gândirii critice și a abilităților analitice le permite absolvenților să ia decizii strategice solide de marketing la nivel managerial într-un mediu internațional. MSc Marketing Management se concentrează, de asemenea, pe abilități ușoare, cum ar fi tehnici de prezentare și comunicare interculturală - active indispensabile pentru un management eficient în medii multiculturale.

Conținutul programului *

* Conținutul programului poate fi modificat

Primul an al Maestrului este un an cu normă întreagă în Grenoble sau Berlin.

Programul acoperă patru domenii cheie de studiu pentru specialiștii în marketing, fiecare dintre cele 17 module urmând o conexiune logică cu cea de mai înainte.

Anul 1 - Anul Campusului

Introducere și săptămână de integrare

Eveniment de organizare - cunoaște-ți colegii, află cum vei lucra

  • Aptitudini academice de scriere și prezentare
  • Învățarea grupurilor pe bază de cazuri
  • Moodle platforma de e-learning
  • Servicii de bibliotecă și de calcul
  • Networking, Career and Alumni Associations
  • Pregătirea și examinarea abilităților Excel

Marketing digital

  • Fundamentele digitale - strategie, planificare și canale
  • Analiza digitală
  • Marketingul conținutului

Management strategic

  • Marketing strategic și planificare
  • Psihologia de marketing și comportamentul consumatorilor
  • Managementul mărcilor și dezvoltarea produselor
  • Gestionarea marketingului
  • Cercetare de piață calitativă și cantitativă

Managementul marketingului

  • Inovația prin design
  • Metrica de marketing și politica de prețuri
  • Managementul relatiilor cu clientii
  • Management de proiect

Abilități de afaceri de bază

  • Corporate Finance
  • Contabilitate
  • Managementul intercultural
  • Negocierile internaționale

Capstone Course

  • Studiu de caz integrat

* Conținutul programului poate fi adaptat de la an la an pentru a ține seama de nevoile industriei. Participarea la curs este obligatorie.

Anul 2 - Proiect de management final

d și coerent cu obiectivele programului. Un student poate alege să își scrie proiectul pe un subiect bazat pe experiența de stagiu.

Studiu de caz integrat de marketing

Folosind o afacere existentă, cazul Business Live va oferi studenților posibilitatea de a reflecta și de a integra toate aspectele programului predat. Studenții vor analiza o problemă specifică de marketing din companie și își vor folosi abilitățile și cunoștințele pentru a contextualiza problemele și a propune soluții. Aceasta are loc în grupuri mici și într-un timp limitat. Evaluarea pentru studiul de caz se va face pe baza unei misiuni de grup cu o prezentare de grup către companie.

Limbi straine

Programul este predat în engleză, dar oferă posibilitatea de a învăța o limbă străină în același timp. Nu este necesară cunoașterea prealabilă a limbii franceze pentru a participa la program. Învățarea unei limbi străine este o opțiune de program recomandată (dar nu obligatorie) pentru toți studenții care caută să lucreze pe plan internațional. Vorbitorii care nu sunt francezi au opțiunea de a studia limba franceză (începător până la nivel avansat), în timp ce vorbitorii de franceză pot alege dintre o serie de alte limbi la nivelul începătorilor.

Exemple de stagii de absolvire a managementului marketingului MSc

Accor Hotels, Adidas France, Altran, Amadeus SAS, British American Tobacco, B-Sharpe, Bulgari, Cartier International, Chanel, Coca Cola, Danone, Google, Hewlett Packard, HSBC, L'Oréal, Mondelez International, Nestle, Nike, Nissan , P&G, PWC, Salomon, Schneider Electric SAS, Siemens Transmission & Distribution, Tommy Hilfiger, Volkswagen, Warner Home Video, Xerox Research Center Europe

Stagiarii își pun cunoștințele de marketing în practică nu numai în departamentele de marketing, ci și în vânzări, B2B, export, presă și publicitate.

scrisoare de recomandare

"Ca absolventă în relații internaționale, cu experiență de muncă de 5 ani care promovează educația internațională în Mexic, am recunoscut că pentru a îmbunătăți amploarea afacerilor și a oportunităților de carieră, aș avea nevoie să urmez o diplomă de masterat.

Marketingul de la Grenoble Ecole de Management oferit o oportunitate academică și culturală ideală pentru a studia limba engleză la o școală europeană de afaceri.

În primul an, am acumulat cunoștințe vaste și neprețuite de la o facultate internațională excelentă și mi-a plăcut să studiez într-un astfel de grup multicultural.

În a doua parte a programului, m-am simțit privilegiat să pot accesa piața europeană a locurilor de muncă și să găsesc un stagiu la Alcatel-Lucent Enterprise, o companie franceză de tehnologie care operează în peste 100 de țări din întreaga lume.

O carieră internațională mi-a devenit acum deschisă deoarece stagiul meu sa transformat într-o ofertă de muncă și m-am alăturat diviziei de marketing și comunicare la sediul din Paris.

Curând după aceea, mi s-a oferit o promovare în funcția de director de programe partenere în rețea și m-am mutat cu Alcatel-Lucent în Milano, Italia. Datorită experienței mele la GEM, acum m-am simțit dotat cu calificarea și rețeaua internațională pentru a-mi conduce cariera înainte și a ajunge în locuri de neimaginat.

Ultima actualizare Ian 2021

Despre facultate

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employe ... Citeste mai mult

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employees learn and work every day to solve complex problems and overcome major challenges for business and society. Citește mai puţin
Grenoble , Medellín , Grenoble , Tbilisi , Berlin , Moscova , Île-de-France , Singapur + 7 Mai mult Mai Puțin