MSC Management Internațional (Marketing)
University of Nottingham Ningbo China
Informatie cheie
Locația campusului
Ningbo, China
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CNY 110.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* studenti internationali; 110.000 RMB / an - studenți din China continentală, Hong Kong, Macau și Taiwan; 100.000 RMB / an
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Informatie cheie
- Grad: Management internațional (marketing) MSc
- Tipuri de studiu: cu normă întreagă
- Durata: Un an
- Data de începere: septembrie 2021
University of Nottingham Ningbo China"}" />
© University of Nottingham Ningbo China
Privire de ansamblu asupra curs
MSc Management International (Marketing) la NUBS China este un program de un an cu program complet, conceput pentru a vă înțelege domeniile cheie în comportamentul consumatorilor, managementul marketingului, marketing digital și strategia de marketing, cursuri susținute ale Chartered Institute of Marketing (CIM) ).
Cu o predare și cercetare de calitate puternică, divizia noastră de marketing are un profil internațional impresionant, care oferă studenților o predare de primă clasă și practic concentrată și fundamentată în cele mai noi idei și principii în practicile de marketing. Situat în China, de asemenea, lucrăm cu numeroase organizații și industrie chineze și internaționale pentru a ne asigura că predarea rămâne relevantă pentru angajatori.
Caracteristici speciale
MSc International Management (Marketing) este un program full-time de un an, care este conceput pentru a vă înțelege domeniile cheie în comportamentul și consumul consumatorului, managementul marketingului, strategia, analiza și marketingul critic. Datorită unui parteneriat cu Chartered Institute of Marketing (CIM), studenții pot avea ocazia să dobândească Diploma CIM în Marketing Profesional după absolvire.
CIM este un organism de marketing profesional lider mondial, oferind instruiri și calificări de care au nevoie mulți angajatori la nivel mondial.
Structura cursului
Anul 1
Semestrul 1 Module obligatorii
- BUSI4376 Managementul marketingului în economia digitală (20 de credite)
- BUSI4379 Comportamentul și analiza consumatorilor (20 de credite)
- Strategia de marketing BUSI4378 (20 de credite)
Semestrul 2 Module obligatorii
- BUSI4530 Metode de cercetare în marketing (20 de credite)
- BUSI4383 Marketing critic (20 de credite)
Modul de vară
- Studenții trebuie să ia 60 de credite din acest grup
- BUSI4386 Disertație de marketing (60 de credite)
- BUSI4387 Proiect de marketing aplicat (60 de credite)
University of Nottingham Ningbo China"}" />
© University of Nottingham Ningbo China
Cariere și studiu suplimentar
Predarea în grupuri mici consolidată prin sesiunile de seminar de bază este ceva ce nu veți găsi peste tot. Veți avea ocazia să învățați de la vorbitorii invitați și să participați la plasamente din industrie și excursii pe teren.
În plus, am construit un parteneriat cu industria și companiile pentru a oferi experiențe din industrie și învățare reflectivă. Am colaborat în mod regulat târguri de recrutare cu companii internaționale precum L'Oreal, Nielsen, China Resources (Holdings) Co., Ltd, KPMG și Mars China, care să ofere oportunități de carieră de marketing absolvenților.
Burse, sponsorizări și burse
Pentru a încuraja excelența academică, oferim o gamă cuprinzătoare și în expansiune de burse complete și parțiale.
Peste 40% dintre studenții noștri postuniversitari au primit burse pentru intrarea lor. Odată înscriși, studenții actuali sunt eligibili pentru burse suplimentare și / sau burse și premii bazate pe performanță, care acoperă aproximativ 32,5% din întregul nostru corp de studenți.
Cerințe de intrare
Deși cerințele de intrare variază în funcție de curs, de regulă generală, este de așteptat să dețineți un grad de onoare la nivel 2: 1 sau mai mare (sau echivalent internațional). Solicitanții ar trebui să aibă o diplomă de licență pe o temă conexă, cum ar fi management, studii de afaceri, marketing, economie, contabilitate, finanțe și comunicații.
Limba engleză
În plus față de calificările academice, dacă prima ta limbă nu este engleza sau calificarea de intrare nu a fost obținută în limba engleză, trebuie să furnizați dovezi ale competenței dvs. în limba engleză. Cerințele minime sunt IELTS 6,5 nu mai puțin de 6,0 în orice element, sau PTE Academic 62 (minim 55).
Admitere
Galerie
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master of Science în Managementul Internațional
- Rennes, Franţa
MSc Management (International)
- Colchester, Regatul Unit
Master în Management Internațional
- South Kensington, Regatul Unit