Informatie cheieGrad: Management internațional (marketing) MSc
Tipuri de studiu: cu normă întreagă
Durata: Un an
Data de începere: septembrie 2021University of Nottingham Ningbo China"}" />
© University of Nottingham Ningbo ChinaPrivire de ansamblu asupra cursMSc Management International (Marketing) la NUBS China este un program de un an cu program complet, conceput pentru a vă înțelege domeniile cheie în comportamentul consumatorilor, managementul marketingului, marketing digital și strategia de marketing, cursuri susținute ale Chartered Institute of Marketing (CIM) ).
Cu o predare și cercetare de calitate puternică, divizia noastră de marketing are un profil internațional impresionant, care oferă studenților o predare de primă clasă și practic concentrată și fundamentată în cele mai noi idei și principii în practicile de marketing. Situat în China, de asemenea, lucrăm cu numeroase organizații și industrie chineze și internaționale pentru a ne asigura că predarea rămâne relevantă pentru angajatori.
Caracteristici speciale
MSc International Management (Marketing) este un program full-time de un an, care este conceput pentru a vă înțelege domeniile cheie în comportamentul și consumul consumatorului, managementul marketingului, strategia, analiza și marketingul critic. Datorită unui parteneriat cu Chartered Institute of Marketing (CIM), studenții pot avea ocazia să dobândească Diploma CIM în Marketing Profesional după absolvire.
CIM este un organism de marketing profesional lider mondial, oferind instruiri și calificări de care au nevoie mulți angajatori la nivel mondial.Structura cursuluiAnul 1
Semestrul 1 Module obligatoriiBUSI4376 Managementul marketingului în economia digitală (20 de credite)
BUSI4379 Comportamentul și analiza consumatorilor (20 de credite)
Strategia de marketing BUSI4378 (20 de credite)Semestrul 2 Module obligatoriiBUSI4530 Metode de cercetare în marketing (20 de credite)
BUSI4383 Marketing critic (20 de credite)Modul de varăStudenții trebuie să ia 60 de credite din acest grup
BUSI4386 Disertație de marketing (60 de credite)
BUSI4387 Proiect de marketing aplicat (60 de credite)University of Nottingham Ningbo China"}" />
© University of Nottingham Ningbo ChinaCariere și studiu suplimentarPredarea în grupuri mici consolidată prin sesiunile de seminar de bază este ceva ce nu veți găsi peste tot. Veți avea ocazia să învățați de la vorbitorii invitați și să participați la plasamente din industrie și excursii pe teren.
În plus, am construit un parteneriat cu industria și companiile pentru a oferi experiențe din industrie și învățare reflectivă. Am colaborat în mod regulat târguri de recrutare cu companii internaționale precum L'Oreal, Nielsen, China Resources (Holdings) Co., Ltd, KPMG și Mars China, care să ofere oportunități de carieră de marketing absolvenților.Burse, sponsorizări și bursePentru a încuraja excelența academică, oferim o gamă cuprinzătoare și în expansiune de burse complete și parțiale.
Peste 40% dintre studenții noștri postuniversitari au primit burse pentru intrarea lor. Odată înscriși, studenții actuali sunt eligibili pentru burse suplimentare și / sau burse și premii bazate pe performanță, care acoperă aproximativ 32,5% din întregul nostru corp de studenți.Cerințe de intrareDeși cerințele de intrare variază în funcție de curs, de regulă generală, este de așteptat să dețineți un grad de onoare la nivel 2: 1 sau mai mare (sau echivalent internațional). Solicitanții ar trebui să aibă o diplomă de licență pe o temă conexă, cum ar fi management, studii de afaceri, marketing, economie, contabilitate, finanțe și comunicații.
Limba engleză
În plus față de calificările academice, dacă prima ta limbă nu este engleza sau calificarea de intrare nu a fost obținută în limba engleză, trebuie să furnizați dovezi ale competenței dvs. în limba engleză. Cerințele minime sunt IELTS 6,5 nu mai puțin de 6,0 în orice element, sau PTE Academic 62 (minim 55).