MS Marketing

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Programul de Marketing MS oferă studenților cu lărgimea și profunzimea de cunoștințe și abilități necesare pentru o carieră într-unul din domeniile de afaceri cel mai rapid în creștere. În măsura în care marketingul este atât o artă cât și o știință, programul este o investiție de carieră bună pentru studenții cu o varietate de medii și experiențe care doresc să-și dezvolte expertiza tehnică. Oferă studenților experiență în utilizarea conceptelor teoretice pentru a rezolva problemele de marketing prin consultanță în proiecte, studii de caz și simulări de marketing.

Programul Krannert MS Marketing Repere

1. Programul certificat STEM

Programul MS Marketing de la Krannert trăiește în lunga istorie a conducerii științei și ingineriei, oferită de Purdue, oferind o educație bogată în raționamente analitice, cunoaștere statistică și perspectivă de afaceri pragmatică. Curriculumul său orientat spre analiză face ca programul de marketing MS al Krannert să fie unul dintre puținele programe MS Marketing din SUA care sunt certificate STEM. Absolvenții programului Krannert MS Marketing sunt eligibili pentru extensia STEM OPT, care le permite să lucreze în SUA timp de 3 ani după absolvire. Elevii au, de asemenea, posibilitatea de a câștiga certificarea SAS în Marketing Analytics.

2. Curriculum personalizat

Cursurile opționale oferă cunoștințe aprofundate în jurul unui subiect concentrat, care permite elevilor să urmeze cursuri axate pe aspirațiile lor de carieră. Studiile de imersiune permit unui grup mic de elevi să colaboreze îndeaproape cu facultatea Krannert pentru a rezolva o problemă actuală de marketing. Diverse cursuri elective, proiecte de consultanță și cursuri de imersiune în grupuri mici oferă studenților multe oportunități de a adapta programul la planurile lor de carieră.

3. Mentorarea carierei

Fiecare student este însoțit de un mentor corporativ de la Consiliul consultativ de marketing al Purdue, care permite studenților să se conecteze cu profesioniștii din industrie pentru consiliere profesională și profesională pe tot parcursul programului.

4. Organismul internațional al studenților

La Purdue, o experiență internațională cu mai multe fațete este fundamentată în interacțiunile de zi cu zi într-unul dintre cele mai diverse organisme studențești din lume. Universitatea Purdue se numără printre primele universități pentru înscrierea internațională a studenților în Statele Unite. Școala de Management Krannert este un loc în care indivizii converg din diverse națiuni, medii și credințe într-un mediu coerent de clasă, care sporește experiența de învățare la nivel mondial, în același timp favorizând o îmbogățire transformarea personală a studenților noștri. Cohorta actuală este compusă din studenți din 29 de țări diferite și ușa este întotdeauna deschisă pentru mai mult!

Fapte de program

  • Durata: 11 luni (3 semestre, 5 module)
  • Data de început a clasei: începutul lunii iulie
  • Total ore de credit: 33

Rezultatele absolvenților

Absolvenții recente ale Krannert MS Marketing au fost angajați la:

  • Nielsen
  • Evonik Industries
  • Canal De Panama
  • Geico
  • Universitatea Purdue
  • TravelClick
  • China Southern Power Grid
  • omidă

… Și altele!

Cotația studenților

115670_quota5.png

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Purdue University’s Krannert School of Management is the aspiring business leader’s most vibrant ecosystem for mastering the analytical problem-solving and tech-commercialization skills that move indu ... Citeste mai mult

Purdue University’s Krannert School of Management is the aspiring business leader’s most vibrant ecosystem for mastering the analytical problem-solving and tech-commercialization skills that move industry forward and change the world. Citește mai puţin