MLitt în marketing
University of St Andrews
Informatie cheie
Locația campusului
Saint Andrews, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 29.950 / per year *
Termen limită de aplicare
08 Aug 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* peste mări / acasă: 14.140 GBP
Introducere
Masterul în Marketing (MLitt) dezvoltă o înțelegere integrată și conștientă critic a marketingului și a organizațiilor și echipează studenții pentru a face față provocărilor strategice ale pieței globale.
Detaliile Cursului
Masterul în Marketing este un program predat de un an, condus de Business School.
Repere
- Programul se concentrează pe rolul marketingului în cadrul organizațiilor și pe contextul global mai larg în care acestea lucrează. La finalizarea acestui program, veți avea o înțelegere integrată și conștientă critic a marketingului și a organizațiilor și veți fi gata să jucați un rol eficient în cadrul acestora.
- Practicienii de marketing din industrie și mediul academic sunt invitați în calitate de vorbitori invitați în mod regulat să participe la program, să vorbească cu studenții și să conducă cursuri de master
- Studenții pot avea ocazia să meargă într-o excursie anuală legată de marketing.
Admitere
Curriculum
Modulele publicate mai jos sunt exemple de ceea ce a fost predat în anii academici anteriori și pot fi modificate înainte de a începe programul.
Fiecare modul constă de obicei din trei până la cinci ore de contact pe săptămână, inclusiv prelegeri, seminarii, tutoriale și ateliere. Evaluarea este fie în întregime prin cursuri, fie printr-o combinație de cursuri (50%) și o examinare de sfârșit de semestru de două ore (50%).
Obligatoriu
- Probleme globale contemporane în management: se concentrează asupra modului în care diverse tendințe globale influențează economiile, organizațiile și practica managementului, afacerilor și marketingului în contextul unei întreprinderi responsabile
- Comportamentul consumatorului și cercetarea de marketing: vă învață cum să gândiți sistematic și critic despre comportamentul consumatorului și să înțelegeți cum principiile comportamentului consumatorului informează proiectarea metodologică în cercetarea consumatorilor
- Strategie de marketing (nouă pentru 2024-2025): examinează modul în care organizațiile creează propuneri de valoare pentru a viza segmente distincte de clienți la nivel strategic. Acest modul explorează managementul atât al strategiei, cât și al organizației pentru a construi clienți valoroși și a crea relații cu părțile interesate, ceea ce duce la un succes de durată. Concentrându-se pe factorii fundamentali ai prosperității pe termen lung și punând capacitățile firmei în slujba clienților și a altor părți interesate și nu invers, modulul demonstrează modul în care organizațiile implementează cu succes cadrul strategic „exterior în interior”.
- Dialog și dezbatere în marketing (cursuri de master): vorbitori invitați cu experiență în marketing și discipline conexe pentru a explora subiecte cheie de marketing, cum ar fi globalizarea, încrederea consumatorilor, tehnologia, marketingul social și schimbarea comportamentului, PR și branding în sesiuni interactive de „masterclass” pentru a dezvolta o înțelegere a subiectelor prin prisma practicianului.
facultativ
Elevii aleg două module opționale, luând unul în fiecare semestru.
Iată o mostră de module opționale care pot fi oferite.
- Finanțare comportamentală
- Antreprenoriat și Dezvoltarea Afacerilor
- Spirit antreprenorial, inovare și creativitate
- Sisteme financiare
- Managementul financiar internațional
- Marketing international
- Leadership în organizații
- Gestionarea persoanelor în piețele globale
- Marketing și societate
- Gestionarea organizațiilor neguvernamentale
- Managementul riscurilor
- Gândirea scenariului și strategie.
Disertație
Elementul final al MLitt este o disertație de 15.000 de cuvinte. Disertația este în mod normal pe o anumită zonă de marketing; studenții pot dezvolta un subiect propriu care îi interesează și contribuie la dezvoltarea viitoarei cariere și la obiectivele de studiu ulterioare.
Veți fi încurajat să luați în considerare un subiect pentru disertație în timpul semestrului 1 și vă veți depune propunerea de disertație la începutul semestrului 2. Școala de Management vă va revizui propunerea și va atribui un conducător de disertație relevant pe baza propunerii.
Pentru a vă pregăti pentru cercetarea necesară pentru disertație, veți participa la un program de prelegeri săptămânale, ca parte a modulului de disertație. Proiectele de disertație pot fi în grup sau finalizate individual (studenții sunt evaluați individual, indiferent). Vă veți întreprinde cercetările și vă veți scrie disertația pe parcursul verii, depunându-l la sfârșitul lunii august.
În cazul în care studenții aleg să nu-și îndeplinească cerințele de disertație pentru gradul lor de masterat (MLitt), există premii de ieșire disponibile care să permită candidații calificați corespunzător să primească o diplomă de studii postuniversitare. Prin alegerea unui premiu de ieșire, veți termina gradul la sfârșitul celui de-al doilea semestru de studiu și veți primi un PGDip în loc de un MLitt.
învățământ
Formatul de predare
Predarea este oferită printr-un amestec de module de bază și opționale, folosind o gamă largă de metode de livrare, inclusiv prelegeri, tutoriale în grupuri mici, ateliere și seminarii. Cohorta medie de marketing este de 40 de studenți.
Din iunie până în august, studenții întreprind un proiect de cercetare care culminează cu o disertație scrisă de 15.000 de cuvinte.
Evaluare
Evaluarea cuprinde o combinație de cursuri și examene.
A sustine
Studenții de marketing sunt susținuți din punct de vedere academic de directorul lor de program dedicat, precum și de directorul de programe postuniversitare.
Burse și finanțare
University of St Andrews se angajează să atragă cei mai buni studenți, indiferent de circumstanțele financiare.
University of St Andrews oferă burse postuniversitare și alte premii financiare. Acestea pot fi organizate în plus față de finanțarea externă sau premiile de la un organism guvernamental. Acestea pot acoperi, de asemenea, (total sau parțial) taxele de școlarizare, întreținerea (costurile de trai, inclusiv cazarea) sau ambele.
Bursele sunt disponibile pe baza meritului academic și a nevoii financiare. Există burse disponibile atât pentru statutul de taxă de acasă, cât și de peste mări. Echipa de burse recomandă să citiți cu atenție termenii fiecărui premiu și să aplicați la o serie de surse de finanțare.
Burse postuniversitare
Studiul postuniversitar este o investiție în dezvoltarea intelectuală și potențialul de carieră. University of St Andrews oferă burse pentru a ajuta cât mai mulți studenți să continue în învățământul superior.
Disponibilitatea burselor poate depinde de domeniul dvs. de studiu sau de statutul taxei (de exemplu, dacă sunteți un student „Acasă” sau „În străinătate”).
Oportunități de carieră
Absolvenții de la Master în Marketing și, în general, de la alte programe de Master din Școala de Management și-au asigurat locuri de muncă în domeniile managementului general, marketing și management al mărcii, cercetări de marketing, consultanță în management, administrare de fonduri și alte aspecte ale industriei serviciilor financiare.
Absolvenții de masterat în marketing au ocupat roluri într-o mare varietate de organizații din sectoarele public și privat, inclusiv:
- Accenture
- Amazon
- Boston Consulting Group
- L'Oreal
- Microsoft
- Procter și Gamble
- Unilever
- Grupul Volkswagen
În trecut, studenții acestui program au continuat să-și înființeze afacerile și au devenit antreprenori de succes în diferite sectoare.
Continuarea studiilor
Mulți absolvenți de management își continuă educația prin înscrierea la programe de doctorat la St Andrews sau în altă parte.
Taxa de școlarizare a programului
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.