Programul oferă trei domenii de specializare: Management organizațional, Finanțe și Marketing, durează timp de 2 ani și 2,5 ani, inclusiv obținerea diplomei.

Design Programul oferă o structură curriculum flexibil, care permite elevilor să ia electives în interiorul sau în afara instituției, prin selectarea unei zone de interes din 3 oferite de program este condus, de preferință, rămâne în afaceri. Studentul va avea un tutore, care va organiza, planifica, implementa și supraveghea dezvoltarea formării student academice și adresa de lucru titling, astfel încât este asigurată obiectivul și curriculum-ul propus în profilul de absolvent.

Maestrul este concentrat pentru a satisface nevoile în următoarele linii de generare și de aplicare a cunoștințelor:

  1. Strategiile de dezvoltare locală și durabilitatea.
  2. Comportament organizațional și cultură.
  3. Strategii de afaceri.

Acest program este o opțiune excelentă pentru profesioniști pentru a îmbunătăți practica lor profesională.

obiectivul general

Obiectivul general al MBA este de „profesioniști tren de standarde ridicate academice capabile să aplice soluții inovatoare în domeniul administrării, printr-o conducere și de management în cadrul organizațiilor publice sau private, pentru a realiza o creștere, rentabilitatea și durabilitatea cu cunoștințe și financiare și mercadológicas aplicații printr-un program flexibil, care va permite să ia o decizie de sunet de luare într-un mediu cu un grad ridicat de incertitudine și un mediu în schimbare și la nivel global dinamic. "

obiective specifice

Obiectivele specifice urmărite în MBA, și au fost derivate din obiectivul general, sunt după cum urmează:

  • Dobândi cunoștințe și competențe în domeniul managementului afacerilor, care să permită studenților să folosească instrumente administrative în diferite zone funcționale, prin gestionarea eficientă și eficace a organizației, precum și proiectarea noi proiecte de risc întreprinderi și pentru a atinge durabilitatea la fel.
  • Dobândi cunoștințe și competențe în domeniul finanțelor, care permit studenților să îmbunătățească abilitățile lor financiare pentru a interacționa cu celelalte zone funcționale de afaceri, și să facă previziuni și să ia decizii corespunzătoare, cu scopul ca societatea are resurse financiare adecvate și în timp util, și să permită profitabilitatea și creșterea la fel.
  • Dobândi cunoștințe și competențe în domeniul de marketing, care va permite studenților să pună în aplicare pe piață a sistemelor informatice, asimilarea de informații și de răspuns adecvat pentru a satisface nevoile și dorințele consumatorilor, precum și a planurilor de marketing proiectarea și implementarea pentru companii și organizații pentru a-și atinge obiectivele printr-o combinație optimă a elementelor mixului de marketing.

profilul absolvent

Profilul care caută absolvenți de MBA este că în timpul procesului de instruire, elevii au dobândit cunoștințele, aptitudinile și atitudinile spațiu economic-administrativ, cu accent pe management, marketing și finanțe, căutând aplicarea acestor cunoștințe în domeniul său profesional, în plus să-și asume întotdeauna o responsabilitate extrem de profesionist pentru societate servește și aparține, permițându-vă să construiască relații strânse cu alți profesioniști care permit schimbul de idei cu alții, respectând întotdeauna diferențele existente și să adere la modelul de învățământ instituțional. Prin urmare, absolvenții de absolvent trebuie să prezinte profilul general de absolvire prezentat mai jos:.

cunoștințe

  • Tehnici pentru obținerea de informații și de a propune soluții la problemele de guvernare.
  • metodologii de intervenție în organizație pentru diferite strategii de marketing, financiare și manageriale.
  • Mediul care afectează organizația.
  • Modele de afaceri și antreprenoriat.
  • sistem organizațional, economic și social actualizate în mod constant.
  • Procesul administrativ și zonele funcționale.
  • Cultura organizațională și durabilitatea organizațiilor.
  • Mare în afaceri, operaționale și finanțe corporative precum și în domeniul finanțelor de capital.
  • In problema actuala a conceptelor derivate de risc și randamentul investițiilor naționale și internaționale.
  • Viziunea clară potențial de a dezvolta scenarii economice financiare.
  • Procesul de luare a deciziilor de consum.
  • Procesul de segmentare a pieței și de poziționare.
  • Metodologia de implementare a cercetării de piață și dezvoltarea și gestionarea de noi produse și servicii. procese ƒ și strategii de marketing mix.

aptitudini

  • Pentru a analiza și evalua informațiile și să propună strategii pentru a îmbunătăți competitivitatea organizației.
  • În rezolvarea problemelor de competența lor în cadrul agențiilor sociale prin propunerea și evaluarea soluțiilor alternative, printr-o prelucrare analitică și sistematică a informațiilor, în conformitate cu metodologia științelor administrative.
  • Pentru a analiza și evalua contabile, informațiile financiare și economice.
  • Pentru a aplica criteriile corespunzătoare pentru analiza, evaluarea și evaluarea instrumentelor pieței monetare, instrumente financiare derivate, proiecte de investiții și plasamente întreprinderilor private pe piața internă și în străinătate.
  • Pentru a face o planificare strategică și operațională a pieței, elaborarea planurilor de marketing care să satisfacă nevoile și problemele întreprinderilor specifice într-un mediu național și internațional.
  • Pentru a pune în aplicare strategii și acțiuni care utilizează resursele în mod eficient a întreprinderilor și creșterea lor forte competitive de marketing.

atitudini

  • Având în vedere responsabilitatea socială a organizației.
  • Pe un comportament etic în afaceri.
  • Despre viabilitatea societății și a mediului.
  • Proactivă la schimbări și inovații în cadrul organizațiilor.
  • Dorința de a lucra împreună.
  • Utilizarea adecvată a informațiilor.
  • În onestitate în formularea propunerilor, obiectivele și domeniul de aplicare a planurilor strategice ale organizației.
  • Responsabilitatea de a lua efectele și consecințele organizațiilor economice, juridice, sociale și filantropice în doar echilibrul intereselor deciziilor societății și a consumatorilor.
  • Respectul pentru diferențele individuale, evitând practicile discriminatorii

Cerințe pentru gradul

Aprobați toate materialele din program, inclusiv seminarii de caz I și II Practic, gradul de marcare examen, în timp regulamentul și să respecte prevederile invataturii generale ale UAA privind obținerea diplomei.

Studiul de caz va fi direcționat către o societate autorizată de Consiliul Academic, în scopul de a obține gradul ar trebui să aibă scrisoarea de satisfacție. Propunerea de lucru practică va fi întotdeauna în cadrul liniilor de generare și de aplicare a cunoștințelor programului, nici o lucrare nu o parte dintre ele vor fi permise.

Pentru toți elevii, trebuie să îndeplinească montanții profesionale menționate în programa școlară, sejururi trebuie să fie în concordanță cu activitatea practică și liniile de generare și aplicarea de cunoaștere a programului.

Student Subvenționată trebuie să îndeplinească indicatorii de calitate identificate la nivel național.

Program predat în:
  • Spaniolă

Vezi 13 mai multe cursuri de la Universidad Autonoma de Aguascalientes »

Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Iulie 2020
Duration
4 - 5 semestre
La zi
După locații
După dată
Start Date
Iulie 2020
Termen limită de aplicare

Iulie 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date