$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară Programe de MA în Turism Cu jumătate de normă în Orientul Mijlociu 2023

Studiile de masterat, de obicei cunoscut sub numele de MA, sunt de grade postuniversitare cu durata de cel puțin un an și, uneori, doi ani, acestea sunt predate de grade în mod normal necesită unele de cercetare reală. MA este numele cel mai comun pentru o diplomă de master și este adesea folosit.Programele de turism îi pregătesc pe studenți pentru cariere în industrie și îi învață… Citeste mai mult

Studiile de masterat, de obicei cunoscut sub numele de MA, sunt de grade postuniversitare cu durata de cel puțin un an și, uneori, doi ani, acestea sunt predate de grade în mod normal necesită unele de cercetare reală. MA este numele cel mai comun pentru o diplomă de master și este adesea folosit.

Programele de turism îi pregătesc pe studenți pentru cariere în industrie și îi învață cum să devină manageri, planificatori și coordonatori excelenți. Subiectele de studiu la acest program pot include management turistic și de ospitalitate, luare de decizii, marketing și design de evenimente.

Orientul Mijlociu are o populatie unic diversă umplut cu o multitudine de identități politice, culturale și religioase. În acest cadru, elevii au posibilitatea de a învăța din prima mana despre culturi istorice și imperii cu sediul în regiune.

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Kinneret Academic College
Degania Bet, Israel

Programul este conceput pentru a se concentra pe strategiile de turism și management hotelier care sunt adecvate pentru mediul competitiv și incert al unei ere a globalizării ... +

Programul este conceput pentru a se concentra pe strategiile de turism și management hotelier care sunt adecvate pentru mediul competitiv și incert al unei ere a globalizării și transnationalismului. Programul este conceput pentru a oferi studenților instrumentele și abilitățile de a gestiona sisteme globale cu o vedere strategică a turismului și managementului hotelier, cum ar fi lanțuri hoteliere internaționale, companii aeriene, operatori turistici internaționali și planificatori sau factorii de decizie din autoritățile regionale și naționale. -
MA
Normă întreagă
Frecvență redusă
Engleză
Campus