Program de Masterat în Arte în Chonburi Thailanda

Programe de Masterat în Arte de Top în Chonburi Thailanda 2018

Masterat

Un Masterat în Arte sau MA este o diplomă postuniversitară obținută de obicei după terminarea unui program de studii în arte, științe umane, științe sociale sau alte subiecte similare de studiu. Aceste programe tind să dureze unul sau doi ani.

Thailanda, oficial Regatul Thailanda, cunoscut anterior ca Siam, este o țară situată în centrul peninsulei Indochina din Asia de Sud-Est. Plaje și insule Thailanda 's atrag milioane de vizitatori în fiecare an, de pe tot globul. Oricine cu un grad de patru ani pot obține locuri de muncă ca un profesor de limba engleză în Thailanda.

Orașul Chonburi este unul dintre centrele de cercetare, în special pentru acele persoane care doresc să continue educația lor de masterat și de doctorat grade. Acest oraș nu are universitate de cercetare bazate deși are mai multe centre de cercetare mai mari.

Vezi toate Programele de Masterat în Arte în Chonburi în Thailanda 2018

Citește Mai Mult

Master Of Arts în Design De Interacţiune

Asian University Thailand
Campus Cu normă întreagă 1 - 2 anii June 2018 Thailanda Chonburi Bangkok + 1 mai mult

Programul de design de interacţiune cere elevilor să dezvolte hands-on abilităţile lor creative şi practice, precum şi aspectele mai teoretice de design de interacţiune. [+]

Master of Arts în design de interacţiune

&nbsp

Cu 3 variante de plan de studiu (destinate studenţilor care provin din medii diferite), 3 puncte de ieşire (furnizarea de adâncimi variate de studiu), şi 3 lungimi de curs (sprijinirea studenţilor nevoile de flux de lucru), acest maestru este conceput pentru a fi "user-friendly" . Clasele variază de la teoria de proiectare şi de cercetare proiectare prin intermediul atelierelor de abilităţi practice pentru a-CAL "hands-on"-proiect centrat de învăţare.

&nbsp

Elevii obţine posibilitatea de a petrece cel puţin un an urmărirea intereselor lor de interacţiune legate de design pe proiecte tezei centrate în jurul valorii de subiecte, cum ar fi discurs critic, analiza semiotică, narativă social, expe-menteze Design, medii de comunicare, reţelelor omniprezente, Limbi model, Direcţionarea Media, postumani Etica, Multi-sens angajament, Ontologie digital, Interacţiuni corporale şi "Glocal" diversitate.... [-]