Program de Masterat în Arte în Shanghai China

Programe de Masterat în Arte de Top în Shanghai China 2017/2018

Masterat

Studiile de masterat, de obicei cunoscut sub numele de MA, sunt de grade postuniversitare cu durata de cel puțin un an și, uneori, doi ani, acestea sunt predate de grade în mod normal necesită unele de cercetare reală. MA este numele cel mai comun pentru o diplomă de master și este adesea folosit.

China, oficial Populară 's Republica China, este un stat suveran situat în Asia de Est. Este cea mai populată țară din lume 's, cu o populație de peste 1,35 miliarde de euro.

Vezi toate Programele de Masterat în Arte în Shanghai in China 2017/2018

Citește Mai Mult

Program De Master In Noua Productie Media

Webster Leiden Campus- Webster University USA
Campus Cu normă întreagă March 2018 China Shanghai Beijing

Master of Arts (MA), în New Media Production este pentru studenții care doresc o măiestrie de competențe spune povestea într-un mediu de comunicare digitala multi-platforma. Acest grad este conceput pentru a ascuți studenții abilități de producție au deja și introduce pe elevi la o varietate de calificare suplimentare seturi pentru a avansa într-un peisaj media multi-platformă care necesită competență și cunoștințe de producție în diferite forme mass-media. În actuala mediul mass-media dinamice, cererea este pentru practicieni care sunt capabili să producă conținut pe diverse platforme digitale folosind cele mai noi echipamente și metode. Acest grad este proiectat pentru a preda elevilor cum să reușească în care schimbarea mediului mass-media și de a le oferi abilitățile de producție necesare pentru a comunica cu povești de impact. [+]

Studii de MA 2017/2018 în Shanghai China . Master of Arts (MA), în New Media Production este pentru studenții care doresc o măiestrie de competențe spune povestea într-un mediu de comunicare digitala multi-platforma. Acest grad este conceput pentru a ascuți studenții abilități de producție au deja și introduce pe elevi la o varietate de calificare suplimentare seturi pentru a avansa într-un peisaj media multi-platformă care necesită competență și cunoștințe de producție în diferite forme mass-media. În actuala mediul mass-media dinamice, cererea este pentru practicieni care sunt capabili să producă conținut pe diverse platforme digitale folosind cele mai noi echipamente și metode. Acest grad este proiectat pentru a preda elevilor cum să reușească în care schimbarea mediului mass-media și de a le oferi abilitățile de producție necesare pentru a comunica cu povești de impact. Descrierea Programului: Master of Arts (MA) în nouă producție mass-media este pentru studenții care doresc o măiestrie de competențe povești într-un mediu de comunicare digitala multi-platforma. Acest grad este conceput pentru a ascuți studenții abilități de producție au deja și introduce pe elevi la o varietate de calificare suplimentare seturi pentru a avansa într-un peisaj media multi-platformă care necesită competență și cunoștințe de producție în diverse forme de media.In curent dinamic al pieței media , cererea este pentru practicieni care sunt capabili să producă conținut pe diverse platforme digitale folosind cele mai noi echipamente și metode. Acest grad este proiectat pentru a preda elevilor cum să reușească în care schimbarea mediului mass-media și de a le oferi... [-]

Maestru în Contemporan Cumpărare Mod

Istituto Marangoni
Campus Cu normă întreagă 15 luni October 2017 China Shanghai

Acest program de master are ca scop formarea participantul a deveni un cumpărător de moda, un profesionist cu experiență în selectarea și achiziționarea de produse de moda. [+]

Master în moda contemporană de cumparare Dedicată candidații care au studii universitare de licență anterior în economie, marketing sau design vestimentar de marketing. Cei care s-au dovedit experiență de muncă în aceste domenii pot accesa, de asemenea acest curs. Se vizează formarea participantul a deveni un cumpărător de moda, un profesionist cu experiență în selectarea și achiziționarea de produse de moda. Acest curs de master este "contemporan", așa cum se diferentiaza prin furnizarea de modelele actuale și viitoare ale afacerii, care încapsulează inovație și tehnologie recente și viitoare, predate de practicieni din industrie calificați. Cumpărători, trebuie să fie de afaceri minte cu abilități analitice puternice, dar, de asemenea, posibilitatea de a negocia și de a lucra alături de departamentele de creatie. Prin studiul de subiecte, cum ar fi structura de cumpărare, prognoza tendință, produs și afișaj vizual, participantii vor invata toate conceptele tehnice și teoretice de care au nevoie pentru a crea o campanie de cumpărare. Prin analiza diferite formate de retail, câștigă înțelegere a unei organizații dintr-o echipă de cumpărare și de a studia tendințele macro-cheie, ei vor fi capabili să înțeleagă exact rolul cumpărătorilor și merchandiseri pe piața mondială de moda si de lux. Conținutul cursului va fi dedicată cunoașterea mix stoc propriu, principalele tehnici de import / export, precum și a strategiilor de stabilire a prețurilor și profitabilitatea unui produs de moda vor fi analizate. Aceasta va permite participanților să învețe cum să-și planifice în mod corespunzător achiziționarea unei colecții de sezon, folosind o combinație echilibrată de... [-]

Maestru în Mod Promovare, Comunicare și Mass-media

Istituto Marangoni
Campus Cu normă întreagă 12 - 15 luni February 2018 China Shanghai

Cursul permite participanților să dobândească toate conceptele tehnice și teoretice care vor avea nevoie pentru a crea o campanie de comunicare prin studiul de subiecte, cum ar fi de moda si de marketing de lux management, relatii publice si campanii de moda si de lux de publicitate de moda. [+]

Studii de MA 2017/2018 în Shanghai China . Master în promovare moda, comunicare și mass-media Dedicată candidații care au studii universitare de licență anterior în domeniile comunicării, publicitate, afaceri și de marketing sau similare, sau experiență de muncă dovedită. Cursul permite participanților să dobândească toate conceptele tehnice și teoretice care vor avea nevoie pentru a crea o campanie de comunicare prin studiul de subiecte, cum ar fi de moda si de marketing de lux management, relatii publice si campanii de moda si de lux de publicitate de moda. În timpul acestui curs participantii vor fi capabili să răspundă la evoluțiile în curs de dezvoltare în mass-media și comunicare și de a explora cele mai importante teorii și dezbateri care domină studiul și practica de promovare moda, comunicare și mass-media. Acesta evaluează, de asemenea, diferite tehnici aplicabile în crearea și înțelegerea rolului imaginii modă, în timp ce analiza referințe istorice și contemporane. Privind la publicitate modă, editorial și direcția de creație în mass-media, comunicare și promovare, participanții evalua și analiza tendințele în stil moda, fotografie si jurnalism. Ei progresa, de asemenea, cunoștințele lor avansate de procesul de creație și scris pentru a încuraja creativitatea lor inițial și să se pregătească profesional pentru rolurile din industria modei care încurajează inovația, gândirea antreprenorială și de rezolvare a problemelor. Un accent deosebit este pus pe relații publice în case de moda, de la managementul clientilor la identificarea de celebritati, moda organizare și de gestionarea zilelor de presă. Oportunități de Promotori Fashion defini campanii de... [-]