Caută Programe de MA în Biologie Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Amsterdam Ţările de Jos 2021

Studiile de masterat, de obicei cunoscut sub numele de MA, sunt de grade postuniversitare cu durata de cel puțin un an și, uneori, doi ani, acestea sunt predate de grade în mod normal necesită unele de cercetare reală. MA este numele cel mai comun pentru o diplomă de master și este adesea folosit.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la mol… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Olanda este o țară constitutiv al Regatului Țărilor de Jos, format din doisprezece provincii din nord-vestul Europei și trei insule din Caraibe. English elevii vorbind va avea nici probleme în găsirea de cursuri adecvate. Pentru studenții internaționali care se aplică la universități din Olanda, mai multe burse sunt disponibile.

Capitala Olandei, Amsterdam a bine cunoscut universități, cum ar fi Universitatea din Amsterdam și Universiteitsbibliotheek Amsterdam. Aceste instituții de învățământ au tendința de a oferi absolvent diversificate și post-programe de studii postuniversitare, și ei au de top notch facilități de cercetare și dezvoltare.

Solicită Informații Programe de MA în Biologie Part time în Statele Unite ale Amsterdam în Olanda 2021