MA în soluționarea litigiilor
Independent College
Informatie cheie
Locația campusului
Dublin, Irlanda
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 6.800 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* cetățean al UE/rezident irlandez. Taxa anuală pentru solicitanții internaționali/non-UE este de 8.800 EUR
Alăturați-vă nouă la Salão do Estudante – cel mai mare târg de studii în străinătate din America Latină
Faceți cunoștință cu Independent College și compania noastră soră International House Dublin, prima școală de limbă engleză din Irlanda, la Salão do Estudante, cel mai important eveniment internațional de educație din America L
Introducere
Nu poți participa la eveniment, dar vrei să afli mai multe despre Pathway ta către limba engleză și educația de nivel superior în Irlanda?
Înregistrați-vă aici pentru a ni se alătura pe Pathway noastră de educație GRATUITĂ în Irlanda chiar și pe 18 aprilie 2024: href="https://www.cognitoforms.com/IndependentColleges/IndependentCollegeInternationalHousePathwayWebinar
MA este un program interdisciplinar unic și inovator care oferă studenților cunoștințele academice și abilitățile practice pentru a rezolva disputele dintre părți într-o manieră non-conflictuală. După finalizarea cu succes a MA, studenții primesc atât o calificare academică QQI de nivel 9. Soluționarea disputelor este unul dintre domeniile și disciplinele academice cu cea mai rapidă creștere atât în Irlanda, cât și la nivel internațional, oferind oportunități profesionale în mediile corporative, juridice, educaționale, politice, de resurse umane, de sănătate și comunitare, precum și în multe altele.
Masterul în soluționarea litigiilor se concentrează pe o gamă largă de procese de soluționare a litigiilor fără caracter contradictoriu, inclusiv arbitraj, mediere, coaching pentru conflicte și negociere într-un număr de sectoare diferite, inclusiv familial, comercial, construcții și locul de muncă. Curriculumul este interdisciplinar, combinând concepte din drept, managementul afacerilor, relații internaționale, studii politice, sociologie, psihologie și dezvoltare organizațională.
Amestecul de învățare bazată pe experiență prin jocuri de rol și prelegeri formale de către experți din industrie va oferi studenților o înțelegere practică a unei game complete a acestui sector interesant și în creștere rapidă și este conceput pentru persoane noi în domeniu. ca și pentru profesioniștii care doresc să îmbunătățească capacitățile și abilitățile actuale în domeniul ales. Master în soluționarea disputelor este la fel de practic pe cât este academic. Scopul facultății de predare a cursului este de a oferi studenților abilitățile de soluționare a litigiilor, împreună cu teoria pentru a sprijini aceste abilități.
Protecția cursanților înscriși
Independent College are aprobarea de a oferi studenților asigurare de protecție a cursanților. Asigurarea de protecție a cursanților este valabilă numai atunci când fiecare student primește Polița de asigurare.' Fiecare cursant trebuie să se asigure că primește o Poliță de asigurare de protecție a cursanților pe numele său. Asigurarea de protecție a cursanților este asigurată de O'Driscoll O'Neil și subscrisă de Hiscox Insurance Company Limited. Politica de protecție a cursanților prevede o rambursare a taxelor, așa cum este specificat în Legea din 2012. În anumite circumstanțe, este posibil ca un cursant să se transfere la un program similar dintr-un alt furnizor. În astfel de circumstanțe, cursantul poate opta pentru a primi costul unui program academic similar alternativ. Transferul la alt program este întotdeauna doar o a doua opțiune. Polița de asigurare pentru protecția cursantului este reglementată de art. 65(4)(b) din Legea din 2012.”
Obiective și obiective
Masterul în arte în soluționarea litigiilor (MADR) este un program de un an universitar cu normă întreagă de nivel 9, care oferă teorie esențială, cunoștințe aprofundate, abilități de cercetare și formare celor care doresc să dezvolte abilități esențiale pentru soluționarea problemelor civile și comerciale. conflicte; pentru soluționarea disputelor familiale și comunitare; pentru cei care doresc să profeseze ca mediatori profesioniști; și pentru cei care doresc să-și aprofundeze învățarea academică cu cunoștințe de specialitate în domeniu. Soluționarea disputelor ca domeniu de învățare continuă să crească în sectorul educațional. Există o serie de factori pentru această creștere, inclusiv faptul că un număr de instituții de învățământ recunosc acum soluționarea disputelor ca un domeniu emergent de importanță academică; conștientizarea și interesul public sporit în sectorul soluționării litigiilor datorită sprijinului judiciar sporit pentru procese precum medierea; și o acoperire sporită de către mass-media irlandeză a potențialului proceselor de soluționare a litigiilor ca metode eficiente din punct de vedere al costurilor și al timpului prin care pot fi soluționate litigiile. Această creștere continuă ținând cont de intrarea în vigoare a Legii de mediere nr. 27/2017 care a fost începută prin SI 591 din 2017.
În proiectarea programului pentru MADR, echipa a dorit să echilibreze cerințele educației de nivel 9 (în termeni de rezultate ale învățării, studiu auto-dirijat și sprijin pentru cursanți) cu cerințele industriei pentru absolvenți cu înaltă calificare, cu capacitatea de a aplica acele abilități dobândite într-un cadru educațional.
Programul își propune să producă absolvenți cu atât abilitățile practice necesare pentru a efectua medieri și negocieri, împreună cu cunoștințele teoretice care stau la baza domeniului. În plus, programul își propune să producă cercetători independenți cu înaltă calificare. Este important de subliniat că MADR nu este doar un program de formare. Cu siguranță, având în vedere natura domeniului, există elemente practice/de formare în program, cu toate acestea, este, de asemenea, un program teoretic cu o cerință ca absolvenții să obțină cunoștințe de specialitate aprofundate ale domeniului și să producă cercetări independente proprii. care reflectă acel standard. Semnificația relativă a elementelor teoretice ale programului și aplicarea practică a acestora se realizează prin modificările propuse la structura programului.
Obiectivele generale ale MADR sunt următoarele:
- Pentru a oferi cursanților cunoștințe și înțelegere a teoriilor fundamentale, conceptelor și metodologiilor de analiză a disputelor.
- Asigurarea și dezvoltarea competenței profesionale în tehnicile necesare pentru definirea și evaluarea litigiilor.
- Pentru a oferi și dezvolta abilitățile necesare pentru a utiliza o abordare metodică și critică a provocărilor în gestionarea și soluționarea litigiilor.
- Dotarea cursanților cu capacitatea de a comunica strategii și soluții în contexte de conflict.
- Pentru a oferi cursanților cunoștințele și fundamentul pentru a continua studiile postuniversitare.
- Pentru a facilita dezvoltarea de către cursant a competențelor aplicate direct complementare și relevante pentru locul de muncă.
- Pentru a permite cursantului să identifice, să dezvolte și să aplice abilitățile creative de rezolvare a problemelor și de cercetare.
Acreditare
Acesta este un program de master postuniversitar de un an care este acreditat QQI. Studenții vor absolvi cu un master recunoscut internațional în soluționarea litigiilor.
Admitere
Curriculum
Semestrul unu
- Înțelegerea conflictului, cauzelor, analizei și dinamicii
- Principiile teoriei medierii
- Principiile practicii medierii
- Principiile teoriei negocierii
- Practică de negociere aplicată
- Teoria și practica arbitrajului
Semestrul doi
- Teoria avansată a medierii
- Practică avansată de mediere
- Practică restaurativă
- Metode de cercetare
- Rolul și aplicarea medierii în comunitate (electiv)
- Rolul și aplicarea medierii în familie (opțional)
- Teoria și practica soluționării litigiilor la locul de muncă (opțional)
- Soluționarea litigiilor comerciale (opțional)
Semestrul trei
- Studenții trebuie să finalizeze o disertație între 15.000 și 20.000 de cuvinte.
Predare și evaluări
Strategia de predare și învățare a programului este concepută pentru a permite cursantului să progreseze prin conceptele teoretice și practice într-un mod ordonat și logic. Strategia de evaluare este planificată pentru a asigura aplicarea practică a principiilor de bază ale modulului și pentru a facilita feedback-ul, care stă la baza experienței generale de învățare.
Scopul principal al strategiei lui Independent College este ca predarea și evaluarea să susțină învățarea. În plus, evaluarea sprijină standardele bazate pe rezultate adecvate ale învățării. Strategia de predare și evaluare a programului este informată de Standardele generice de atribuire QQI. Rezultatele învățării programului (PLO), rezultatele învățării modulului (MLO) și atributul absolvent informează, de asemenea, acest proces.
Pe parcursul programului, cursanții vor experimenta o gamă variată de strategii de predare și învățare, care sunt alese selectiv, pe baza nivelului, conținutului modulului și adecvarea la evaluare. Cele mai multe module vor fi livrate în principal printr-un amestec de prelegeri și ateliere practice, cu tutoriale în vigoare pentru a sprijini acolo unde este necesar. În mod obișnuit, materialul va fi prezentat în timpul prelegerilor și atelierelor, materialul prezentat în timpul prelegerilor și atelierelor fiind pus la dispoziție înaintea orei de contact, cu documentația/resurse de susținere disponibile și prin Moodle pentru cursanți.
Se preconizează că cursanții vor asimila o mare parte din material prin rezolvarea de probleme și exerciții practice. Se va pune accent pe a permite cursanților să examineze descrierile problemelor exercițiului și să încerce soluții posibile în cadrul atelierelor. Tutorialele vor fi folosite pentru a le permite cursanților să obțină ajutor, să consolideze subiecte mai dificile și să le ofere cursanților oportunitatea de a asista la o problemă specifică.
Predarea se va concentra pe cursantul care aplică abilitățile de rezolvare a problemelor la materialul existent al programului. Abilitățile vor fi dezvoltate printr-o varietate de mecanisme, de exemplu:
- Tutoriale integrate cu implicarea industriei.
- Exerciții de învățare bazate pe probleme cu practicieni în comerț.
- Co-livrare și prelegeri invitate pe conținutul programului de studiu.
- Sesiuni de atelier de aplicații, abilități de diagnosticare și depanare.
- Analiza studiului de caz, revizuire, critica – abilități de învățare reflexivă și de scriere.
- Învățare combinată și livrare Flipped Classroom
- E-learning dirijat
Evaluarea formativă va fi o parte integrantă a călătoriei de învățare sau a cursantului, oferind feedback cu privire la soluțiile la problemele puse la clasă și prin temele fiind criticate și contestate în mediul educațional. Acest lucru va permite ca evaluarea riscurilor și un proces de îmbunătățire continuă să devină parte din proiectarea soluției lor.
În plus, strategia de predare și învățare este informată de strategia generală de predare și învățare a lui Independent College , de schema de evaluare și de strategia de predare și de învățare specifică modulului.
Galerie
Rezultatul programului
Rezultatele învățării programului
La încheierea programului, cursanții ar trebui să fie capabili să:
- Evaluează principiile societale, psihologice, teoretice și juridice care stau la baza diferitelor forme de soluționare a litigiilor.
- Evaluați modul în care funcționează diferitele forme de soluționare a litigiilor.
- Gestionați diferite procese de soluționare a disputelor pentru a duce efectiv situațiile de conflict la o încheiere într-o manieră consensuală.
- Sintetizați o serie de abordări conceptuale ale teoriei și practicii soluționării disputelor.
- Integrați o serie de perspective asupra preocupărilor și problemelor actuale în domeniul soluționării litigiilor.
- Proiectați și prezentați soluții pentru situații de conflict interpersonal.
- Compilați cercetarea la un nivel avansat printr-o serie de proiecte de cercetare și o disertație majoră cu considerente etice.
- Demonstrați abilități cheie de comunicare și ascultare activă și deveniți conștient de sine în mod critic.
Taxa de școlarizare a programului
Studenți ideali
Cerințele de intrare sunt prezentate după cum urmează:
- Absolvenți în drept: candidații ar trebui să aibă o diplomă cu onoare de clasă a doua în drept la nivelul 8 (sau echivalent). Vor fi luați în considerare studenții cu o diplomă de onoare de clasa a doua inferioară. Calificările candidaților cu sediul în afara Irlandei vor fi evaluate folosind Sistemul internațional de comparație NARIC. Acest lucru asigură că există șanse egale pentru studenții din străinătate.
- Absolvenți în afara dreptului: Candidații ar trebui să aibă o diplomă de onoare de clasa a doua superioară la nivelul 8 (sau echivalent). Vor fi luați în considerare studenții cu o diplomă de onoare de clasa a doua inferioară. Calificările candidaților cu sediul în afara Irlandei vor fi evaluate folosind Sistemul internațional de comparație NARIC. Acest lucru asigură că există șanse egale pentru studenții din străinătate.
- Candidații trebuie să aibă minimum doi ani de experiență profesională. O astfel de experiență profesională va fi evaluată pe baza Regulamentului colegiului privind învățarea prin experiență acreditată, care poate fi definit ca învățare obținută prin experiența dobândită de o persoană în afara aranjamentelor de învățare oficializate, în cazul în care rezultatele învățării sunt deschise evaluării de către colegiu.
- Candidaților li se va cere să finalizeze un „eveniment de legătură” înainte de începerea programului. Accentul cursului va fi acela de a oferi absolvenților care nu sunt în drept să se bazeze pe unele dintre conceptele de bază ale sistemului juridic irlandez. Prezența la acest curs va fi obligatorie.
- Candidații care nu dețin o diplomă cu onoare (sau echivalent) pot fi acceptați în conformitate cu regulamentele academice ale colegiului, pe baza învățării experiențiale acreditate, care poate fi definită ca învățare obținută prin experiența dobândită de o persoană în afara aranjamentelor de învățare oficializate în care rezultatele învățării sunt deschise. la evaluarea de către colegiu.
- Nivel de limba engleză echivalent cu 6,5 IELTS sau scor echivalent pentru studenții în care engleza nu este limba maternă a solicitanților.
Oportunități de carieră
Independent College își propune să dezvolte absolvenți care sunt:
- Excelent din punct de vedere academic, cu o cunoaștere aprofundată a disciplinei alese, susținută de abilități bine dezvoltate de gândire critică, analiză și reflecție.
- Comunicatori creativi, intreprinzatori, constienti social, eficienti.
- Lideri activi cu viziune globală.
- Angajat în învățarea continuă.
Cursanții care studiază masteratul în soluționarea litigiilor ar trebui să aibă oportunități de carieră îmbunătățite în Irlanda, UE și sectoarele internaționale mai largi. Tipurile de angajare pot include:
- Sectorul Public Funcții de nivel managerial
- Ocuparea Forței de muncă de sine
- Calitatea de membru al organismelor profesionale
- Al treilea sector
- Managementul sectorului privat, managementul schimbării, soluționarea disputelor la locul de muncă