MA în dezvoltarea turismului internațional
Deggendorf Institute of Technology
Informatie cheie
Locația campusului
Pfarrkirchen, Germania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 72 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Nu se plătesc taxe de școlarizare, doar o taxă de 52 de studenți pentru fiecare semestru
Introducere
Turismul internațional generează miliarde de euro anual și este încă una dintre industriile cu cea mai rapidă creștere. În funcție de afacere sau de plăcere, sectoarele ospitalității și managementului evenimentelor beneficiază, de asemenea, de - și contribuie la experiența - turismului internațional și sunt în mod inextricabil legate de acesta. Luarea în considerare a acestor zone asociate face ca sectorul general să fie mai profitabil și atractiv.
În acest grad postuniversitar, studenții își extind expertiza și își aprofundează cunoștințele despre industriile intersectoriale în sectorul sănătății și al turismului, cum ar fi spa-urile, centrele de prevenire, clinicile de reabilitare, centrele sportive, centrele de recreere, agrement și cultura. Următoarele tendințe turismului global vor fi incluse în acest program de masterat:
- Turismul de sănătate și wellness, datorită schimbărilor demografice și creșterii conștiinței în materie de sănătate
- Continuarea globalizării și urbanizării pachetelor de destinații, dezvoltarea de noi destinații internaționale
- Digitalizarea sporită în industria turismului prin intermediul motoarelor de rezervare a site-urilor Web
- Creșterea personalizării pachetelor de călătorie cu așa-numitul "ambalaj dinamic"
- Rețelele sociale reprezintă o bază de comunicare pentru revizuirile de marketing și de destinație a călătoriilor
- Tendințe spre turism ecologic și ecologic
Perspectivele de carieră
Turismul internațional generează miliarde de euro anual și este încă una dintre industriile cu cea mai rapidă creștere.
Este alcătuită dintr-o gamă largă de servicii și produse care trebuie să respecte cele mai înalte standarde de calitate și siguranță, dar să fie accesibile consumatorului. Prin urmare, serviciile din industrie se află în procese complexe cu influențe interculturale și multidisciplinare, astfel încât există o cerere ridicată pentru specialiști calificați în multe domenii specializate, cum ar fi:
- Sarcini superioare de management cu furnizorii de turism (companii aeriene, hoteluri, organizații, gastronomie, agenții de evenimente, industria de recreere și sportive, turismul medical și medical, stațiunile balneare și stațiunile balneare etc.)
- Dezvoltarea de produse în agenții de rezervări și rezervări naționale și internaționale
- Consultanță, publicitate și coaching pentru destinații
- Evaluarea științifică a facilităților turistice și a fluxurilor de consum
Conținutul cursului
Modul Group Managementul Turismului Internațional
Managementul în turism are loc într-un context internațional transversal. Sistemul "turistic" al turismului este format din cerințele legale la nivel național și internațional, reglementările sindicale, precum și creșterea standardizării internaționale. În același timp, furnizarea de servicii are loc într-un context urban sau regional, adesea cu un grad ridicat de specializare.
Module Group Technology Travel
Astăzi, majoritatea proceselor din turism se bazează pe tehnologia informației și comunicațiilor. În ultimii ani, subiecte precum eTourism, Tourism 2.0 și Technology Travel au devenit parte integrantă a târgurilor comerciale internaționale, inclusiv ITB Berlin. Sfera de acoperire a furnizorilor și a producătorilor de software pentru sistemele de rezervare și rezervare pentru computere variază de la cei mai mari furnizori, cum ar fi AMADEUS și SABER, la soluțiile open source. Aplicațiile de călătorie sau de rezervare și alte aplicații mobile sunt utilizate în întreaga lume.
Grupul de Cercetare și Metodologie
Gestiunea bazată pe dovezi se bazează pe principiul deciziilor de management sprijinite empiric. Sistemele de rezervare bazate pe internet, site-urile turistice și rețelele sociale din eTourism oferă o cantitate vastă de date care în prezent pot fi prelucrate numai prin tehnologii moderne de procesare a datelor și analize de date. Aceste date constituie baza deciziilor manageriale în domeniul turismului.
Gestionarea modulului grupului de afaceri
Turismul este un sector intensiv de forță, care necesită o cooperare multiprofesională și interculturală. Managementul capitalului uman are astfel o importanță deosebită în furnizarea și planificarea serviciilor turistice. Grupul Module Soft Skills datorită naturii intensive a forței de muncă și a sistemelor complexe de feedback formate între furnizorii și utilizatorii serviciilor turistice, o înțelegere și evaluare a proceselor interculturale și interdisciplinare sunt de o importanță deosebită. Cercetarea actuală și cunoștințele din domeniile neuroștiinței și științelor comunicării joacă un rol important aici. În cadrul seminarului acestui grup de module, aspectele actuale ale cercetării pot fi examinate și analizate critic.
Curriculum
Conținutul cursului
Grupul Modul Managementul Turismului Internațional
Managementul în turism are loc într-un context interconectat la nivel internațional. „Sistemul” turismului este modelat de cerințele legale la nivel național și internațional, de reglementările unionale, precum și de standardizarea internațională în creștere. În același timp, prestarea serviciilor are loc într-un context urban sau regional, adesea cu un grad ridicat de specializare.
Modul Grup Tehnologie de călătorie
Astăzi, majoritatea proceselor din turism se bazează pe tehnologia informației și comunicațiilor. În ultimii ani, subiecte precum eTurism, Turism 2.0 și Tehnologia călătoriilor au devenit parte integrantă a târgurilor internaționale, inclusiv ITB Berlin. Domeniul de aplicare al furnizorilor și producătorilor de software de sisteme computerizate de rezervare și rezervare variază de la cei mai mari furnizori, cum ar fi AMADEUS și SABRE, până la soluții open-source. Aplicațiile de călătorie sau de rezervare și alte aplicații mobile sunt utilizate în întreaga lume.
Grupul de module Cercetare și Metodologie
Managementul bazat pe dovezi se bazează pe principiul deciziilor de management susținute empiric. Sistemele de rezervare bazate pe web, site-urile web turistice și rețelele sociale din eTourism oferă o cantitate mare de date care în prezent pot fi procesate doar prin tehnologii moderne de extragere a datelor și de analiză a datelor. Aceste date formează baza deciziilor de management în turism.
Modul Managementul Afacerilor Grupului
Turismul este un sector cu forță de muncă intensivă, care necesită cooperare multiprofesională și interculturală. Managementul Capitalului Uman are astfel o importanță deosebită în furnizarea și planificarea serviciilor turistice. Module Group Soft Skills, datorită naturii intensive în muncă și a sistemelor complexe de feedback formate între furnizorii și utilizatorii de servicii turistice, înțelegerea și evaluarea proceselor interculturale și interdisciplinare sunt de o importanță deosebită. Cercetarea și cunoștințele actuale în domeniile neuroștiinței și științei comunicării joacă un rol important aici. În seminarul acestui grup de module, aspectele actuale ale cercetării pot fi examinate și discutate critic.
Rezultatul programului
În această diplomă postuniversitară, studenții își extind expertiza și își aprofundează cunoștințele despre industriile intersectoriale din sectorul sănătății și turismului, cum ar fi spa-uri, centre de prevenire, clinici de dezintoxicare, centre sportive, centre de recreere, de agrement și de cultură. Următoarele tendințe turistice globale vor fi incluse în acest program de master:
- Turismul de sănătate și wellness din cauza schimbărilor demografice și a creșterii conștientizării sănătății
- Globalizarea și urbanizarea continuă a pachetelor de destinații, dezvoltarea de noi destinații internaționale
- Digitalizare sporită în industria turismului prin motoare de rezervare pe site
- Personalizare sporită a pachetelor de călătorie cu așa-numitul „ambalaj dinamic“
- Rețelele sociale ca bază de comunicare pentru marketing și recenzii ale destinațiilor de călătorie
- Tendințe spre turism ecologic, verde
Galerie
Oportunități de carieră
Turismul internațional generează miliarde de euro anual și este încă una dintre industriile cu cea mai rapidă creștere.
Constă dintr-o gamă largă de servicii și produse care trebuie să îndeplinească cele mai înalte standarde de calitate și siguranță, dar să fie accesibile pentru consumator. Prin urmare, serviciile din industrie se încadrează în procese complexe cu influențe interculturale și multidisciplinare, astfel încât există o cerere mare de specialiști calificați în multe domenii de specialitate, cum ar fi:
- Sarcini de management superior cu furnizorii de turism (companii aeriene, hoteluri, organizații, gastronomie, agenții de evenimente, industria de recreere și sport, turism de sănătate și medical, stațiuni balneare și balneare etc.)
- Dezvoltare de produse in agentiile nationale si internationale de rezervari
- Consultanta, publicitate si coaching pentru destinatii
- Evaluarea științifică a dotărilor turistice și a fluxurilor de consum